ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ακυρώθηκαν τα σεμινάρια των διευθυντών για την Αξιολόγηση  στο νομό Ηρακλείου

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλος» χαιρετίζει το μπλοκάρισμα των σεμιναρίων για την επιμόρφωση των διευθυντών των σχολικών μονάδων με θέμα την Αξιολόγηση.

Η μαζική συμμετοχή των συνάδελφων στις κινητοποιήσεις που διήρκησαν συνολικά έξι ημέρες και η δυναμική τους παρουσία στο χώρο της επιμόρφωσης κατάφεραν να ακυρώσουν στην πράξη τα σεμινάρια για την ατομική Αξιολόγηση. Επίσης, το Δ.Σ. χαιρετίζει τη στάση των διευθυντών, καθώς κανένας διευθυντής σχολικής μονάδας δεν προσήλθε στο χώρο των σεμιναρίων με σκοπό να τα παρακολουθήσει.

Γι’ άλλη μια φορά κάναμε σαφές προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πως ο Κλάδος ομόθυμα και ενωτικά με αγωνιστική και αποφασιστική διάθεση θα αποτρέψει την εφαρμογή της Αξιολόγησης που θα κατηγοριοποιήσει τις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς. Θα αποτρέψει την Αξιολόγηση-χειραγώγηση που θα καταργήσει το παιδαγωγικό και δημοκρατικό κλίμα στα σχολεία, που θα διαταράξει τις σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων λόγω των ποσοστώσεων και των αποκλεισμών που επιβάλλει.

Ο αγώνας δεν έχει τελειώσει. Συνεχίζουμε με τον ίδιο αποφασιστικό και αγωνιστικό τρόπο να ακυρώσουμε στην πράξη κάθε προσπάθεια επιβολής της αυταρχικής Αξιολόγησης-χειραγώγησης, που προωθεί η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας

                                                                 ypografi

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

Ανακοίνωση για τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων

Εν µέσω της εκλογικής περιόδου διέρρευσε (;) ο φετινός κατάλογος µε τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις αλλά και τους υποβιβασμούς των σχολικών μονάδων.

Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση καταργούνται 15 δημοτικά και 30 νηπιαγωγεία. Συγχωνεύονται 128 δημοτικά και 74 νηπιαγωγεία, χάνονται δηλαδή από τον χάρτη της εκπαίδευσης 79 δημοτικά και 67 νηπιαγωγεία! Επιπλέον υποβιβάζονται 130 δημοτικά και 20 νηπιαγωγεία.

Περισσότερες από 400 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών «θυσιάζονται» στο βωμό των επιταγών της τρόικας για συρρίκνωση του Δημόσιου τομέα. Δημιουργούνται σχολεία «µαμούθ», πέρα από κάθε αρχή της παιδαγωγικής επιστήμης, µε μαθητές να στοιβάζονται σε ακατάλληλα - σε αρκετές περιπτώσεις – διδακτήρια, µόνο και µόνο για να επιτύχει η συγκυβέρνηση την «ευημερία των αριθμών».

Οι συγχωνεύσεις, οι καταργήσεις και οι υποβιβασμοί σχολικών μονάδων έχει άμεσες και καταστροφικές συνέπειες στους:

  • Μαθητές που καταδικάζονται να στριμωχτούν στα υπεράριθμα τμήματα, σε ακατάλληλα διδακτήρια και χιλιόμετρα μακριά από το σχολείο που λειτουργούσε στη γειτονιά τους.
  • Γονείς που θα πρέπει να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πληρώσουν τα λειτουργικά έξοδα και τα μεταφορικά για τη μόρφωση των παιδιών τους.
  • Αδιόριστους Εκπαιδευτικούς, καθώς με τον τρόπο αυτό το Υπ. Παιδείας «εξοικονομά» θέσεις εργασίας ,περιορίζοντας παράλληλα τις ανάγκες σε αναπληρωτές, μιας και αυτό το ρόλο θα παίζει ο εφεδρικός στρατός των εκπαιδευτικών που θα βρίσκονται στη «διάθεση» των διευθύνσεων και των περιφερειών -χωρίς οργανική - λόγω της μείωσης των οργανικών θέσεων που σημαίνει νέες πλασματικές υπεραριθμίες, υποχρεωτικές μετακινήσεις, διαθεσιμότητες και απολύσεις.

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι µε τις προτεινόμενες συγχωνεύσεις στόχος της κυβέρνησης δεν είναι ο εξορθολογισµός - όπως συχνά διατείνεται, χωρίς πλέον να πείθει ούτε τους φανατικότερους υποστηρικτές της - αλλά η διάλυση του ∆ηµόσιου σχολείου.

Είναι φανερό πως το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση δεν πρόκειται να σταματήσουν αυτήν την πολιτική που εφαρμόζουν με ιδιαίτερη σπουδή τα τελευταία χρόνια. Θέλουν ένα σχολείο χρεοκοπημένο, διαλυμένο, φτηνό και ευέλικτο, που δε θα εξασφαλίζει ούτε τους στοιχειώδους όρους για την αξιοπρεπή μόρφωση των παιδιών. Το νέο επιχειρηματικό σχολείο της αγοράς. Καθήκον της εκπαιδευτικής κοινότητας, των γονέων, αλλά και των τοπικών κοινωνιών είναι η αποτροπή αυτής της εξέλιξης.

Για άλλη μια φορά δηλώνουμε ότι δεν πρέπει να επιτρέψουμε να διαλυθεί το Δημόσιο Σχολείο.

Όλα κρίνονται από τη δυναμική αντίδραση ΟΛΩΝ ΜΑΣ…

ypografi

ΔΙΑΛΕΞΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΤΙΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ κ. ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΥΡΟΓΙΩΡΓΟ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

Διάλεξη με θέμα: «H Ολοκληρωτική αξιολόγηση στην εκπαίδευση και η πολιτική της χρήση». 

O Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δομήνικος Θεοτοκόπουλος» στα πλαίσια των δράσεων ενημέρωσης των εκπαιδευτικών και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με το θέμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, σας προσκαλεί σε διάλεξη, η οποία πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Τρίτη 13 Μαΐου 2014 και ώρα 7:00 μ.μ. στο αμφιθέατρο της Πρώην Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ηρακλείου (53ο -54ο Δημ. Σχ., οδός Παπανδρέου, αρ. 8).

Ο ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Γιώργος Μαυρογιώργος, γνωστός για τις σημαντικές παρεμβάσεις του στον προβληματισμό σε επίκαιρα εκπαιδευτικά θέματα, θα δώσει διάλεξη με θέμα: «H Ολοκληρωτική αξιολόγηση στην εκπαίδευση και η πολιτική της χρήση».

Στην εισήγηση του θα υποστηριχθεί η άποψη ότι η αξιολόγηση, η οποία προωθείται, έχει τα χαρακτηριστικά μιας ολοκληρωτικής επιτήρησης και ελέγχου των εκπαιδευτικών, με απώτερο στόχο την περαιτέρω εγκαθίδρυση στην εκπαίδευση των αρχών και των πρακτικών της λεγόμενης «ελεύθερης αγοράς» των εκπαιδευτικών υπηρεσιών.

Ο καθηγητής τεκμηριώνει τη θέση ότι το διακύβευμα δεν είναι αυτή καθαυτή η αξιολόγηση,όσο η επιχειρούμενη πολιτική για την καθιέρωση του σχολείου της αγοράς καταργεί το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Προτείνει τη συστράτευση όλων των δυνάμεων που επιζητούν την εμβάθυνση της δημοκρατίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης στην εκπαίδευση και στην κοινωνία για να αναχαιτισθούν οι συγκεκριμένες πολιτικές. Μετά τη διάλεξη θα απαντήσει σε ερωτήσεις, οι οποίες θα υποβληθούν από τους συμμετέχοντες.                

                                              ypografi

                                     

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 3ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 3ΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ‘ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ’. ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014.

 

Βραβεία:

 

- Στην ηλεκτρονική εφημερίδα « Ο Πρωτάρης » του 1ου Δημοτικού σχολείου Νέας Αλικαρνασσού.

- Στην εφημερίδα « Η e-κτη στα Πράγματα» της ΣΤ1΄τάξης του 30ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.

- Στην εφημερίδα «Τάλως Τύπος» του 4ου και 50ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.

Ειδικό Βραβείο:

Ποιότητας περιεχομένου και συνέπειας στην έκδοση στην εφημερίδα « Πεφταστέρι» της Ε΄τάξης, του Δημοτικού σχολείου Άνω Βιάννου.

Έπαινοι συμμετοχής στην κατηγορία των μαθητικών εντύπων:

- Στην εφημερίδα « Τα Βοριζανά Κοπέλια » του Δημοτικού σχολείου Βοριζίων.

- Στην Εφημερίδα «Έκτη και…άπαικτη» του Δημοτικού σχολείου Επισκοπής.

- Στο περιοδικό «Κοίρανος» του Δημοτικού σχολείου Καστελίου.

- Στην εφημερίδα «Σχολικός ντελάλης» του Δημοτικού σχολείου Κουνάβων.

- Στην εφημερίδα « Σχολικά Τυπο-σκαλίσματα» της ΣΤ΄τάξης του 1ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.

- Στην εφημερίδα «Ρίξε κι εσύ μια ματιά» του 17ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.

- Στην εφημερίδα «Ο Κουτσομπόλης» του 19ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.

- Στην ηλεκτρονική εφημερίδα «Τά μάθατε τα νέα?» του 20ου και 56ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.

- Στο επετειακό έντυπο « Ένα Δώρο για τον καθένα» του 25ου και 27ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.

- Στην εφημερίδα «Ο Μαυροπίνακας» της Ε’ τάξης του 47ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.

- Στην ειδική θεματική έκδοση για τα εκατό χρόνια της Ένωσης (1913-2013) του περιοδικού «Ζι-ζάννειο» του Ζάννειου Εκπαιδευτήριου Ηρακλείου.

Ειδικός λογοτεχνικός έπαινος:

- Στον Μωυσή Αμπού Σαχίμ του ΣΤ1 του 50ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου για το διήγημα «Τζέιμς ο Μάγος».

Β. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:

-          Στη Συντακτική Ομάδα της εφημερίδας « Πεφταστέρι» του Δημοτικού σχολείου Άνω Βιάννου για την πληρότητα καταγραφής του Συνεδρίου για το Ολοκαύτωμα των χωριών της Βιάννου, στο 14ο τεύχος της εφημερίδας.

-          Στη Μαριανίτα Χρηστάκη, την Εύη Κλάδου και την Λουίζα Αποστολάκη μαθήτριες της Ε΄τάξης του 47ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου, για το ρεπορτάζ τους με θέμα τα τροχαία ατυχήματα.

-          Στην Εύα Γεωργίου, μαθήτρια του Στ2 του 20ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου, για το ρεπορτάζ της με θέμα τη μνήμη του Νέλσον Μαντέλα.

Γ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ:

 

-          Στο τμήμα Δ2 του Δημοτικού Σχολείου Κοκκίνη Χάνι για τη συνέντευξη με τον δάσκαλο-λαογράφο Αριστοφάνη Χουρδάκη.

-          Στο περιοδικό «Ζι-ζάννειο» του Ζάννειου Εκπαιδευτήριου Ηρακλείου, για τη συνέντευξη με τον γελοιογράφο Κωστή Τζωρτζακάκη.

-          Στη μαθήτρια Ελένη Γεωργιουδάκη του του 20ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου, για τη συνέντευξη «από τη γιαγιά μου».

              

Δ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ:

-          Στο Δημοτικό Σχολείο Αγιών Παρασκιών, για την πολυπολιτισμική φωτογραφική σύνθεση «HowAboutYou?».

-          Στη συντακτική επιτροπή του περιοδικού «Κοίρανος» του Δημοτικού σχολείου Καστελίου, για τα ενδεικτικά της περιόδου της Κρητικής Πολιτείας.

-          Στη Συντακτική Ομάδα της εφημερίδας « Πεφταστέρι» του Δημοτικού σχολείου Άνω Βιάννου για το φωτορεπορτάζ, « η ιστορία ενός γαιδάρου» του Ανδρέα Λασκαράτου του 15ου τεύχους.

   Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού που αξιολόγησε και βράβευσε τις συμμετοχές των δημοτικών σχολείων, αποτελείται από τους:

Πρόεδρο:

  1.        Αντώνη Σανουδάκη – Σανούδο, Επίκουρο Καθηγητή – Συγγραφέα.

Μέλη:

-          Ελένη Βακεθιανάκη, δημοσιογράφο, μέλος της Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν.

-          Μάριο Διονέλλη, δημοσιογράφο, μέλος της Ε.Σ.Η.Ε.Α.

-          Ελένη Βελεγράκη, δασκάλα, μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου «Δομίνικος Θεοτοκόπουλος».

-          Γιώργο Δασκαλάκη, δάσκαλο, εκπρόσωπο του Συλλόγου Νεανικής Δημοσιογραφίας «Τύπος και Ουσία - Λευτέρης Δασκαλάκης».

   Η εκδήλωση απονομής των διακρίσεων για τους μαθητές των δημοτικών σχολείων, του 3ου Διαγωνισμού Δημοσιογραφικών Δεξιοτήτων, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 8 Μαΐου 2014, στις 6.30 μ.μ. στην αίθουσα «Ανδρόγεω» του Δήμου Ηρακλείου.

Η Οργανωτική Επιτροπή    

(ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ»-Ε.Σ.Η.ΕΠ.Η.Ν.-ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΔΟΜΗΝΙΚΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ»)

                                               Ηράκλειο 27 Απριλίου 2014

www.lefterisdaskalakis.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

Δελτίο τύπου

Εκδήλωση αφιερωμένη στην τ. Σχολική Σύμβουλο κ. Μαρία Ν. Τζενάκη, πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Τρίτη 29 Απριλίου 2014 και ώρα 7:00 μ.μ. στην αίθουσα Καστελλάκη του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, οδός Κορωναίου 9.

Κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση θα είναι ο διακεκριμένος Καθηγητής Δρ. Δρ. Δρ. κ. Βασίλειος Ε. Φθενάκης με θέμα: «Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών στη βελτίωση και προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών». Στη διάλεξη θα δοθούν απαντήσεις σε κάθε εμπλεκόμενο ενήλικα, είτε γονιό, είτε εκπαιδευτικό, σχετικά με τη διαδικασία της διαπαιδαγώγησης και αναφορικά με τις στάσεις του σε θέματα που σχετίζονται με την προσωπική ανάπτυξη των παιδιών. Το θέμα είναιπερισσότερο επίκαιρο από ποτέ και η σημασία του προφανής.

Ο Καθηγητής κ. Φθενάκης έχει υλοποιήσει πάνω από πενήντα ερευνητικά προγράμματα που αφορούν στην έρευνα της παιδικής ηλικίας, στη μόρφωση των παιδιών προσχολικής ηλικίας και στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών συστημάτων πολλών χωρών σ’ όλο τον κόσμο. Ιδιαίτερα το ερευνητικό του έργο σχετικά με την ανάπτυξη της οικογένειας, αναφέρεται στο ρόλο του πατέρα, στο διαζύγιο και στις επιπτώσεις που έχει σε παιδιά και γονείς και στην εξέλιξη της οικογένειας.

Την εκδήλωση διοργανώνουν τα 1ο , 2ο , 4ο, 6ο, 7ο, 8ο, 17ο, 30ο, 44ο, 49ο, 50ο, 53ο, 54ο Δημοτικά Σχολεία Ηρακλείου και το Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου «Παγκρήτιο».

Σκοπός των διοργανωτών είναι με αφορμή αυτή την τιμητική εκδήλωση να συμβάλουν στον προβληματισμό και στη μελέτη των κατάλληλων μορφών και αποτελεσματικών πρακτικών στην εκπαίδευση γονιών και εκπαιδευτικών, στοχεύοντας τη διάπλαση του παιδιού σε ενεργό – σκεπτόμενο Πολίτη, μέσω της προαγωγής της ψυχικής ανθεκτικότητας του.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

Θέμα: «Για τις παραιτήσεις των διευθυντών-μελών του Συλλόγου μας.»

Στη συνεδρίαση του ΑΠΥΣΠΕ και του ΑΠΥΣΔΕ Κρήτης την Πέμπτη 10 Απριλίου έγιναν δεκτές οι παραιτήσεις των διευθυντών συναδέλφων, που είχαν υποβάλλει την υπηρεσιακή τους παραίτηση για τη μη εφαρμογή της Αυτό-αξιολόγησης-χειραγώγησης.

Συγκεκριμένα, τα ονόματα των συναδέλφων, που έγιναν δεκτές οι παραιτήσεις τους, με αλφαβητική σειρά είναι τα εξής:

  1. Αμανάκης Νίκος (36ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου)
  2. Αποστολάκης Δημήτρης (50ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου)
  3. Δαγκούλη Βασιλική-Ανθούλα (Ειδικό Δημ. Σχ. Αρκαλοχωρίου)
  4. Καψαλάκης Ζαχαρίας (ΕΕΕΕΚ Τυμπακίου
  5. Μελισσουργάκης Μανώλης (10ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου)
  6. Παπαδάκη Κατερίνα (18ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου)
  7. Σαϊτάκης Γιάννης ( 17ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου)
  8. Τερζάκης Γιώργος (4ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου)

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» καλεί όλες τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που βρίσκονται στον αξιολογικό πίνακα επιλογής των υποψήφιων διευθυντών, όταν κληθούν, να μη δεχτούν σε καμία περίπτωση να αναλάβουν τη θέση των παραιτηθέντων διευθυντών, οι οποίοι παραιτήθηκαν αρνούμενοι τη συμμετοχή τους στην αυτό-αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Ο δρόμος της αντίστασης για τη μη εφαρμογή της αυτό-αξιολόγησης και ατομικής αξιολόγησης θα είναι μακρύς και δύσκολος. Οφείλουμε να παλέψουμε ενωτικά και συλλογικά για να κρατήσουμε όρθιο το δημοκρατικό και παιδαγωγικό κλίμα στα σχολεία. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε τον ανταγωνισμό και τον ατομικό κανιβαλισμό που θα επιφέρει ενδεχόμενη εφαρμογή της Αξιολόγησης.

ypografi

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

Σχέδιο Δράσης Συλλόγου Διδασκόντων-Διευθυντών σύμφωνα με τη ΔΟΕ

1ο Βήμα (αν δεν έχει γίνει)

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΕ

Σήμερα …………….. …./ 04/ 2014, και μετά από πρόσκληση του Διευθυντή του Σχολείου συνήλθε ο Σύλλογος Διδασκόντων του ……. Δημοτικού Σχολείου / Νηπιαγωγείου …………………………….., σε έκτακτη συνεδρίαση με θέμα: «Εφαρμογήτου θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 – Διαδικασίες», σύμφωνα με την με αριθ. Πρωτ.: 190089/Γ1, 10. 12. 2013, εγκύκλιο της Διεύθυνσης Σπουδών Π.Ε. & Δ.Ε. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, και την υπ’ αριθ. 44375/Γ1/24-3-2014 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.

Παρόντα ήταν όλα τα μέλη του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου.

Μετά από την εισήγηση του Διευθυντή του Σχολείου σχετικά με τον καθορισμό των ομάδων εργασίας που προβλέπονται από την συγκεκριμένη εγκύκλιο για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης  και μετά από τη διαλογική συζήτηση και τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που ακολούθησαν, ο Διευθυντής του σχολείου διαπιστώνει ότι: Δεν υπάρχει εθελοντική προσφορά για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις ομάδες εργασίας και ως εκ τούτου δεν κατέστη δυνατή η στελέχωσή τους.  (ή… εξ αιτίας του ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων δεν προσφέρεται εθελοντικά για συμμετοχή στις ομάδες εργασίας δεν κατέστη δυνατή η στελέχωσή τους)

Για το λόγο αυτό συντάχθηκε το πρακτικό αυτό, διαβάστηκε και υπογράφεται όπως ακολουθεί.

2ο Βήμα

Οι Διευθυντές αναγράφουν στο Βιβλίο Πράξεων του Διευθυντή ότι « Έπειτα από την υπ’ αριθ. 44375/Γ1/24-3-2014 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, συντάσσω την παρούσα πράξη με την οποία προχωρώ στη σύσταση ομάδων εργασίας στα πλαίσια της Α.Ε.Ε. Θεωρώ ότι η ενέργεια αυτή αντίκειται στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο, δεδομένου ότι το άρθρο 39 παρ.5 του Καθηκοντολογίου έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη ρητή διάταξη της ιδίας Υπουργικής απόφασης, η οποία αναθέτει αποκλειστικά και μόνο στον Σύλλογο Διδασκόντων την αρμοδιότητα διενέργειας της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης. Επιπρόσθετα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν μπορεί να εφαρμοστεί καθώς αναφέρεται σε περιπτώσεις διαφορετικές από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης ενώ παράλληλα, ο Σύλλογος έχει ήδη λάβει απόφαση επί του θέματος, πράγμα, που βεβαίως σημαίνει, ότι δεν γεννάται ζήτημα αδυναμίας λήψης απόφασης  για οποιονδήποτε λόγο. (Σύμφωνα με την από 28-3-2014  γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.)»

3ο Βήμα

      Μετά την πράξη ανάθεσης του Διευθυντή, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, αφού πάρουν αντίγραφο της πράξης, θα πρέπει να συντάξουν έγγραφο, συνολικά ή ο καθένας χωριστά, το οποίο θα καταθέσουν στο Διευθυντή του σχολείου και θα αναφέρει, «Κύριε Διευθυντά (ή Κυρία Διευθύντρια), έλαβα αντίγραφο της υπ' αριθμόν ........... απόφασής σας με την οποία με ορίζετε μέλος ομάδας εργασίας της Α.Ε.Ε., παρά το γεγονός, ότι η παραπάνω αρμοδιότητα ανήκει αποκλειστικά στο σύλλογο Διδασκόντων, ο οποίος έχει ήδη αποφασίσει επί του θέματος. Με το παρόν έγγραφο σας δηλώνω ότι θεωρώ την εντολή σας παράνομη, ελλείψει αρμοδιότητας, (Σύμφωνα με την από 28-3-2014 γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.)και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου».

Σημειώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συντάξουν το κείμενο σε δύο αντίτυπα ώστε στο ένα από αυτά να προστεθεί ο αριθμός πρωτοκόλλου του σχολείου.

Η άσκηση του δικαιώματος της αναφοράς σε περίπτωση που ο υπάλληλος θεωρεί ότι η εντολή που έχει λάβει είναι παράνομη, αποτελεί δικαίωμα και παράλληλα υποχρέωση του υπαλλήλου (σύμφωνα με τον Υπαλληλικό Κώδικα) και έτσι δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα.

ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» θα συμμετέχει με αντιπροσωπεία από το Διοικητικό Συμβούλιο στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που οργανώνει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ το Σάββατο 15 Μαρτίου 2014 και ώρα 14:30 μ.μ. στο Υπουργείο Παιδείας.

Σκοπός της πανελλαδικής συγκέντρωσης είναι το μπλοκάρισμα των επιμορφωτικών σεμιναρίων στα στελέχη εκπαίδευσης –Περιφερειακοί Διευθυντές, Προϊστάμενοι Επιστημονικής Καθοδήγησης, Διευθυντές Εκπαίδευσης – για την ατομική Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Μια αυταρχική Αξιολόγηση που θα αποτελέσει μοχλό απολύσεων, θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, στην υποβάθμιση της μόρφωσης των μαθητών και θα επιβάλλει τον ανταγωνισμό, το φόβο και την τρομοκράτηση ανάμεσα στους συναδέλφους.

Ήρθε η ώρα και για τα στελέχη της εκπαίδευσης να αντιληφθούν το μέγεθος της ευθύνης που έχουν για το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης και λειτουργώντας ως αυτό που πρώτιστα είναι, εκπαιδευτικοί, να συνταχθούν με την Ομοσπονδία στην οποία ανήκουν και να είναι μαζί μας έξω από το Υπουργείο κι όχι απέναντί μας μέσα, στην «επιμόρφωση» της χειραγώγησης και της διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης.

                                                       ypografi

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

Κάλεσμα σε Παγκρήτια συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των απολύσεων και της διαθεσιμότητας.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» συμμετέχει στην αυριανή Παγκρήτια συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των απολύσεων και της διαθεσιμότητας, η οποία συνδιοργανώνεται από την ΕΛΜΕ Ηρακλείου, συλλόγους εργαζομένων της Υγείας και τους Ο.Τ.Α.

Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014 και ώρα 14:00 μ.μ. στην πλατεία Ελευθερίας.

Η κυβέρνηση υλοποιώντας την πολιτική της τρόικας έχει σχεδιάσει τις πρώτες απολύσεις μονίμων δημοσίων υπαλλήλων. Δεν θα πρέπει να επιτρέψουμε αυτή την εξέλιξη.

ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ

ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ & ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ "ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ"

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Δελτία Τύπου

       

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 3ου ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

«ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ»

   O Σύλλογος Νεανικής Δημοσιογραφίας «Λευτέρης Δασκαλάκης» με την Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Πελ/σου – Ηπείρου – Νήσων, το Σύλλογο Εκπαιδευτικών «Δομήνικος Θεοτοκόπουλος» και την Ε.Λ.Μ.Ε. Ηρακλείου, υπενθυμίζει τη λήξη της προθεσμίας υποβολής συμμετοχών στον 3ο Διαγωνισμό Δημοσιογραφικών Δεξιοτήτων (2013-2014) για μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων. Η τελική ημερομηνία αποστολής είναι η Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014.

   Οι εργασίες μπορούν να παραδίδονται ή να αποστέλλονται ταχυδρομικά, ατομικά ή ομαδικά με την υποσημείωση: Για το Διαγωνισμό «Λευτέρης Δασκαλάκης», στις παρακάτω διευθύνσεις, μέχρι την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014:

Α) Ε.Λ.Μ.Ε. Ηρακλείου, Ταξ. Μαρκοπούλου 41 Τ.Κ. 71201, Ηράκλειο.

Β) Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλος»

Τ. Γεωργιάδη & Γερωνυμάκη, Τ.Κ. 71306, Ηράκλειο.

Γ) 26ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Γ.Μαράντη 3 Τ.Κ. 71303, Ηράκλειο.

Δ) Ηλεκτρονική διεύθυνση:diagonismos@lefterisdaskalakis.gr

   Στο διαγωνισμό θα υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία αφορά στα έντυπα των σχολείων και οι τρεις επόμενες, στις εργασίες ενός μαθητή ή μιας ομάδας.

   Α) Η πρώτη κατηγορία, αυτή του σχολικού εντύπου αφορά στις εφημερίδες και τα περιοδικά τάξεων ή σχολείων που έχουν εκδοθεί κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2013- 2014. Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται και οι ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά.

   Β) Κατηγορία μαθητικού ρεπορτάζ. Η ουσία του ρεπορτάζ είναι η έρευνα και η ανάδειξη ενός γεγονότος, δηλαδη οι απαντήσεις στα βασικά ερωτήματα του τι συνέβη, με όλα εκείνα τα στοιχεία που το αναδεικνύουν. Θα πρέπει δηλαδή να συμπεριλάβουμε στο ρεπορτάζ τα στοιχεία για το πού έγινε, πότε έγινε , πώς έγινε , γιατί έγινε και ποιος ενδεχομένως ευθύνεται. Την έρευνα διεξάγει ο ρεπόρτερ – δημοσιογράφος, ύστερα από κάποιο συμβάν ή μια πληροφορία που του δίνεται. Στην προσπάθειά του αξιοποιεί πάντα διασταυρωμένες πληροφορίες. Πληροφορίες δηλαδή, απ’ όλες τις πλευρές που εμπλέκονται στο γεγονός. Όσο πιο πολλές είναι οι διασταυρωμένες πληροφορίες, τόσο πιο πλήρες είναι το ρεπορτάζ. Θέμα του ρεπορτάζ ορίζεται η περιγραφή ενός οποιουδήποτε εντυπωσιακού γεγονότος και η οποιαδήποτε έρευνα γύρω από αυτό χωρίς περιορισμούς.

     Γ) Κατηγορία μαθητικής συνέντευξης. Συνέντευξη είναι η συζήτηση που έχει ένας δημοσιογράφος με ένα πρόσωπο ή πρόσωπα που για διάφορους λόγους έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού (πολιτικό, αθλητή, ηθοποιό, συγγραφέα , επιστήμονα κλπ).     Στόχος της συνέντευξης, του ρεπορτάζ, αλλά και γενικά της δημοσιογραφίας είναι να αποκαλυφθεί η αλήθεια. Η συνέντευξη μπορεί να είναι πραγματική ή φανταστική, αρκεί να ακολουθούνται οι κανόνες του διαλόγου και η αποτύπωση με τη μορφή ερώτησης -απάντησης.

Η συνέντευξη έχει κάποια προετοιμασία, πριν συναντήσεις τον συνεντευξιαζόμενο. Είναι απαραίτητο να βρεις και να μελετήσεις όσο τον δυνατόν περισσότερα στοιχεία για τον άνθρωπο που θα έχεις απέναντί σου. Για το ποιος είναι, τι επαγγελματικές δραστηριότητες έχει, τι κάνει αυτή τη στιγμή, ποια είναι η οικογενειακή του κατάσταση, ποια τα ενδιαφέροντά του, ποιες δηλώσεις έχει κάνει στο παρελθόν, και φυσικά να έχεις εντοπίσει για ποιο λόγο την κάνεις την συνέντευξη. Όσο πιο καλά είσαι πληροφορημένος για τον άνθρωπο με τον οποίο κάνεις την συνέντευξη, τόσο περισσότερη εμπιστοσύνη θα σου δείξει και θα καταφέρεις να τον ελευθερώσεις για να σου μιλήσει με άνεση.

Η συνέντευξη είναι τέχνη όχι μόνο όταν την κάνει κάποιος, αλλά και όταν την γράφει. Εκεί ο κάθε μικρός δημοσιογράφος βάζει την δική του μαεστρία ώστε να κάνει το κείμενο πιο ευχάριστο και ουσιώδες για τον αναγνώστη.

Δ)   Κατηγορία Φωτορεπορτάζ: Αφορά σε ένα συγκεκριμένο είδος ρεπορτάζ το οποίο δημιουργείται από εικόνες με σκοπό την εξιστόρηση ενός γεγονότος. Συνήθως αφορά σε φωτογραφικό υλικό και σε μερικές περιπτώσεις σε βίντεο.   Ο φωτορεπόρτερ θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να είναι έτοιμος για φωτογράφηση, και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχει πάντα μαζί του τη φωτογραφική μηχανή. Σημαντικά γεγονότα που επηρεάζουν τον κόσμο μπορεί να συμβούν παντού και πάντα.
   Εκείνο το οποίο θεωρείται πολύ σημαντικό στοιχείο στο φωτορεπορτάζ είναι οι εκφράσεις στα πρόσωπα όπως και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από τα γεγονότα.

Οι εκδηλώσεις απονομών των διακρίσεων θα πραγματοποιηθούν στις 7 Μαΐου για τα Δημοτικά σχολεία και στις 8 Μαΐου για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια.

Ηράκλειο, 5 Μαρτίου 2014

Η Οργανωτική Επιτροπή

Δικτυακός Τόπος: www.lefterisdaskalakis.gr

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δομήνικος Θεοτοκόπουλος

Διεύθυνση: Τίτου Γεωργιάδη & Γερωνυμάκη, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Τηλ. & Fax. 2810227341
Ώρες λειτουργίας 18:00-20:00 καθημερινές