«Τετάρτη 10 Ιουνίου και ώρα 18:30 μμ, πλ. Ελευθερίας-Απογευματινό συλλαλητήριο κατά της ψήφισης του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου, που θα πλαισιωθεί με δρώμενα από τη θεατρική ομάδα

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

100868510 258725901997625 7497982252693848064 n

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», «Φαιστός» και ΕΛΜΕ Ηρακλείου συνεχίζουμε τον αγώνα και καλούμε εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και συνολικά την κοινωνία να δώσουν δυναμικό και μαζικό “παρών'' στο απογευματινό συλλαλητήριο την Τετάρτη 10 Ιουνίου, την ώρα ψήφισης του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου της κυβέρνησης.

Το απογευματινό συλλαλητήριο θα πλαισιωθεί με δρώμενο από τη θεατρική ομάδα του Συλλόγου μας.

Αγωνιζόμαστε διότι στο πολυνομοσχέδιο:

  • Αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε 25 παιδιά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη συγχώνευση τμημάτων, τη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τις μετακινήσεις μαθητών.
  • Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στην προσχολική εκπαίδευση, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων. Μάλιστα, η Σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών και το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας σε συνάντηση που είχαν εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση που επεσήμαναν πως η πρόθεση εισαγωγής αυστηρών δομημένων προγραμμάτων στα νήπια στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές.
  • Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών.  Η πρακτική των σκληρών ποσοτικών αξιολογήσεων με την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών έχει αποτύχει με βάση και τη διεθνή εμπειρία όσων εκπαιδευτικών συστημάτων υιοθέτησαν τα λεγόμενα αγγλοσαξονικά μοντέλα. Το Υπ. Παιδείας υιοθετεί άρρηκτα το περιεχόμενο αυτών των αξιολογήσεων, επενδύοντας στα ιδιωτικά και οικονομικά κριτήρια και στη γενικότερη φιλοσοφία του σχολείου της αγοράς. 
  • Οι κάμερες στις αίθουσες στοχεύουν στην παγίωση της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης με την ταυτόχρονη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Οφείλουμε να προστατεύσουμε την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μας, αλλά και τα προσωπικά μας δεδομένα. Η σχολική τάξη δεν είναι ριάλιτι!
  • Η αντιδραστική Τράπεζα Θεμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μετατρέπει το σχολείο σε μια εξοντωτική «εξεταστική αρένα» και τη ζωή του μαθητή, λάστιχο. Η λαϊκή οικογένεια θα ματώσει οικονομικά προκειμένου να καταφέρει να μορφώσει τα παιδιά της.
  • Με το «αποκεντρωμένο» σχολείο εννοούν το ολοκληρωτικό πέρασμά του στους Δήμους, δηλαδή τη χειροτέρευση των όρων λειτουργίας των σχολείων αλλά και των εργασιακών μας σχέσεων.
  • Επαναφέρεται ο αναχρονιστικός θεσμός του χαρακτηρισμού της διαγωγής μαθητών, ο οποίος θ’ αναγράφεται στους τίτλους σπουδών, των απολυτηρίων, των αποδεικτικών απόλυσης και λοιπών αποδεικτικών και πιστοποιητικών σπουδών. Ν’ ακολουθεί τους νέους/νέες σε όλη τους τη ζωή! Παράλληλα θεσμοθετούν ξανά τις πολυήμερες αποβολές σε μαθητές, αντί να εστιάσουμε στην πρόληψη και την παιδαγωγική αντιμετώπιση και προσέγγιση.

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

«Τρίτη 9 Ιουνίου και ώρα 12:00 μμ, πλ. Ελευθερίας 24ωρη Απεργιακή κινητοποίηση ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο»

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

afisaki

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» και   «Φαιστός» συμμετέχουν στην 24ωρη Απεργιακή Κινητοποίηση (3ωρη στάση εργασίας από τη ΔΟΕ, 8:00 πμ έως 11:00 πμ, και επιπλέον 3ωρη στάση εργασίας από τους Συλλόγους, 11:00 πμ έως 14:00 μμ), την Τρίτη 9 Ιουνίου ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Απεργούμε διότι στο πολυνομοσχέδιο:

  • Αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε 25 παιδιά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη συγχώνευση τμημάτων, τη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τις μετακινήσεις μαθητών.
  • Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στην προσχολική εκπαίδευση, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων. Μάλιστα, η Σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών και το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας σε συνάντηση που είχαν εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση που επεσήμαναν πως η πρόθεση εισαγωγής αυστηρών δομημένων προγραμμάτων στα νήπια στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές.
  • Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών.  Η πρακτική των σκληρών ποσοτικών αξιολογήσεων με την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών έχει αποτύχει με βάση και τη διεθνή εμπειρία όσων εκπαιδευτικών συστημάτων υιοθέτησαν τα λεγόμενα αγγλοσαξονικά μοντέλα. Το Υπ. Παιδείας υιοθετεί άρρηκτα το περιεχόμενο αυτών των αξιολογήσεων, επενδύοντας στα ιδιωτικά και οικονομικά κριτήρια και στη γενικότερη φιλοσοφία του σχολείου της αγοράς. 
  • Οι κάμερες στις αίθουσες στοχεύουν στην παγίωση της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης με την ταυτόχρονη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Οφείλουμε να προστατεύσουμε την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μας, αλλά και τα προσωπικά μας δεδομένα. Η σχολική τάξη δεν είναι ριάλιτι!
  • Η αντιδραστική Τράπεζα Θεμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μετατρέπει το σχολείο σε μια εξοντωτική «εξεταστική αρένα» και τη ζωή του μαθητή, λάστιχο. Η λαϊκή οικογένεια θα ματώσει οικονομικά προκειμένου να καταφέρει να μορφώσει τα παιδιά της.
  • Με το «αποκεντρωμένο» σχολείο εννοούν το ολοκληρωτικό πέρασμά του στους Δήμους, δηλαδή τη χειροτέρευση των όρων λειτουργίας των σχολείων αλλά και των εργασιακών μας σχέσεων.
  • Επαναφέρεται ο αναχρονιστικός θεσμός του χαρακτηρισμού της διαγωγής μαθητών, ο οποίος θ’ αναγράφεται στους τίτλους σπουδών, των απολυτηρίων, των αποδεικτικών απόλυσης και λοιπών αποδεικτικών και πιστοποιητικών σπουδών. Ν’ ακολουθεί τους νέους/νέες σε όλη τους τη ζωή! Παράλληλα θεσμοθετούν ξανά τις πολυήμερες αποβολές σε μαθητές, αντί να εστιάσουμε στην πρόληψη και την παιδαγωγική αντιμετώπιση και προσέγγιση.

Τα μαζικά και δυναμικά πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια, όλο το προηγούμενο διάστημα, δείχνουν το δρόμο για τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης και του Υπ. Παιδείας που συρρικνώνει το Δημόσιο Σχολείο.

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός» καλούν όλους τους συναδέλφους να δώσουν δυναμικό “παρών” στην απεργιακή συγκέντρωση, την Τρίτη 9 Ιουνίου στις 12:00 μ.μ. στην πλ. Ελευθερίας.

Πέμπτη 4 Ιουνίου, ώρα 18:00 μ.μ. Αντιφασιστική συγκέντρωση ενάντια στο ρατσισμό με πορεία και συναυλία στην Πλατεία Ελευθερίας

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

101705713 733826504092212 463245148092891136 n

Στις 4 και 15 Μαΐου  πραγματοποιήθηκαν μια εθνικιστική συγκέντρωση από ένα συνονθύλευμα ακραίων στοιχείων με κυρίαρχο αίτημα “έξω οι ξένοι από το νησί” και ταυτόχρονα να επιτίθενται σε συγκεντρωμένους πολίτες του αντιφασιστικού αγώνα με λοστούς, μαχαίρια και αλυσοπρίονα(!).

Οι κινητοποιήσεις αυτές με ρατσιστικό πρόσημο συμβαίνουν τη χρονική στιγμή που ετοιμάζεται ένας νέος κύκλος αντεργατικής επίθεσης, με νέες αντιδραστικές τομές στην εργασία, ακόμα μεγαλύτερη τρομοκράτηση και  καταστολή, για να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση που επέσπευσε η πανδημία του COVID-19 και να εκμεταλλευτούν την κρίση προς όφελος των λίγων και των κεφαλαιοκρατών.

 Για να εξυπηρετήσει αυτόν το σκοπό η κυβέρνηση της ΝΔ χρησιμοποιεί τη δικαιολογία των ειδικών συνθηκών λόγω του κορονοϊού με σκοπό να επιταχύνει την αντιλαϊκή ατζέντα, εμπλουτίζοντας την ταυτόχρονα με μία πλουσιοπάροχη δόση εντεινόμενης κρατικής καταστολής και πάγωμα των δημοκρατικών ελευθεριών. Αυτή η ατζέντα περιλαμβάνει υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας και υγείας, καταστροφή του περιβάλλοντος και με συρρικνωμένα εργασιακά δικαιώματα. Το στοίχημα της ολιγαρχίας είναι η λαϊκή δυσαρέσκεια λόγω της αντεργατικής επιθετικής πολιτικής είναι να μη στραφεί εναντίον του, αλλά να φορτώσει τις ευθύνες στους «αδύναμους», στους φτωχούς και στους ξένους.  Από αυτό την πυρήνα αναπτύσσεται το ρατσιστικό δηλητήριο, ως αντίπαλο δέος στην πραγματική λαϊκή αντίδραση.

Η απάντηση μας είναι πως θα μας βρείτε ενωμένους. Είμαστε ενωμένοι για τον τερματισμό των πολέμων που δολοφονούν και ξεσπιτώνουν τους ανθρώπους, είμαστε ενωμένοι απέναντι στην εργοδοτική αυθαιρεσία, τις αντιλαϊκές πολιτικές και τη ξενοφοβία.

Όπως φαίνεται και από την εξέγερση που συμβαίνει αυτή η στιγμή στις ΗΠΑ με αφορμή τη δολοφονία του αφροαμερικανού GeorgeFloyd από αστυνομικό, ο αγώνας ενάντια στο ρατσισμό και τον κοινωνικό αποκλεισμό έχει διεθνή χαρακτηριστικά.

Συνεχίζουμε και εντατικοποιούμε τον αγώνα για την υπεράσπιση της παιδείας, της υγείας και του περιβάλλοντος, και διεκδικούμε εργασιακά δικαιώματα και δημοκρατικές ελευθερίες για όλους.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» συμμετέχει στηνΑντιφασιστική συγκέντρωση ενάντια στο ρατσισμό, που θα πραγματοποιηθεί τηνΠέμπτη 4 Ιουνίου, ώρα 18:00 μ.μ. στην πλ. Ελευθερίας.

Μουσικό άνοιγμα της συγκέντρωσης με:

 

·         Κ. Αβυσσινός

 

·         Γ. Μανωλάκης

 

·         Α. Ξυλούρης

 

·         Ν. Ξυλούρης

 

·         Χ. Παναγιωτάκης

 

·         Γ. Παξιμαδάκης

 

·         Γ. Σταυρακάκης

 

·         Ν. Χριστόπουλος

 

Δευτέρα 1 Ιουνίου, ώρα 18:30 στην πλ. Ελευθερίας Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

101488522 10220079558852491 5596776272874176512 o

Λέμε ΟΧΙ στην ψήφιση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου Απαιτούμε την άμεση απόσυρσή του

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» χαιρετίζει τις μαζικές και δυναμικές πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις στο Ηράκλειο, το προηγούμενο χρονικό διάστημα, που εξέφρασαν το αίτημα για την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου που πλήττει ανεπανόρθωτα τη δημόσια εκπαίδευση και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αδιάλλακτη και με παντελή περιφρόνηση στους δημοκρατικούς θεσμούς και στον θεσμικό διάλογο ενάντια στην ηχηρή διαμαρτυρία εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, κατέθεσε την Πέμπτη 28 Μαΐου το πολυνομοσχέδιο στη Βουλή και προχωρά, δυστυχώς, τις επόμενες ημέρες στην ψήφισή του.

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», «Φαιστός» και η ΕΛΜΕ Ηρακλείου συνεχίζουμε τον αγώνα και καλούμε όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς, τους γονείς και συνολικά την κοινωνία να δώσουν δυναμικό και μαζικό παρών στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο τη Δευτέρα 1 Ιουνίου στις     18:30 μμ., απαιτώντας:

  • Να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
  • Να καταργηθεί η απαράδεκτη τροπολογία και να μην εφαρμοστεί η υπουργική απόφαση της Υπουργού των καμερών για την ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων.
  • Να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία.

ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Τρίτη 26 Μαΐου και ώρα 18:30 μ.μ. στην πλ. Ελευθερίας ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

97360971 899511663853961 7493946168846581760 n

Το Υπουργείο Παιδείας αντιμέτωπο με τη φωνή των χιλιάδων εκπαιδευτικών που κατέκλυσαν τα κέντρα μεγάλων πόλεων στις μεγάλες συγκεντρώσεις στις 13 και 19 Μαΐου, αντιδρά σπασμωδικά στο θέμα της ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων από τις σχολικές αίθουσες, η οποία θέτει σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών καθώς και τις παιδαγωγικές αρχές που διέπουν την εκπαιδευτική διαδικασία, και δηλώσεις επί των ρυθμίσεων για τον μέγιστο αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, δίχως όμως να αποσύρει τις σχετικές διατάξεις αλλά και το σύνολο των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων που προωθεί με το, προς κατάθεση στη Βουλή, πολυνομοσχέδιο καθώς και την τροπολογία και υπουργική απόφαση για τις κάμερες στα σχολεία. Παράλληλα, δημιουργεί, προς την κοινωνία, κλίμα επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δίχως να συζητά με την εκπαιδευτική κοινότητα και τους γονείς, δίχως να λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας και της ζωής μαθητών και εκπαιδευτικών ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά με ασφάλεια.

Οι εκπαιδευτικοί  συνεχίζουμε δυναμικά. Με τον αγώνα μας υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο και το κοινωνικό αγαθό της εκπαίδευσης.

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», «Φαιστός» και η ΕΛΜΕ Ηρακλείου συνεχίζουμε τον αγώνα και καλούμε όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς, τους γονείς και συνολικά την κοινωνία να δώσουν δυναμικό και μαζικό παρών στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο την Τρίτη 26 Μαΐου στις     18:30 μμ., απαιτώντας:

  • Να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
  • Να καταργηθεί η απαράδεκτη τροπολογία και να μην εφαρμοστεί η υπουργική απόφαση της Υπουργού των καμερών για την ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων.
  • Να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία.
  • Να στηριχθεί το δημόσιο σχολείο και να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Δεν κάνουμε βήμα πίσω

Συνεχίζουμε και κλιμακώνουμε τις δράσεις μας μέχρι τη δικαίωση

Τρίτη 19 Μαΐου και ώρα 13:00 μ.μ. στην πλ. Ελευθερίας ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

99291845 1301916196665825 1799047962186219520 n

Υπουργείο Παιδείας, κυβέρνηση και μεγάλος αριθμός σχολαρχών κλείνουν τ’ αυτιά στη φωνή των χιλιάδων δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών που διαδήλωσαν δυναμικά στις 13 Μαΐου για να στηρίξουν το δημόσιο σχολείο και το κοινωνικό αγαθό της εκπαίδευσης κι ανοίγουν τις κάμερες αναμετάδοσης των μαθημάτων αγνοώντας τους νόμους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και τις παιδαγωγικές αρχές.

Δεν αποσύρουν το αντιδημοκρατικό – αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.

Αρνούνται να λάβουν όλα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας και της ζωής μαθητών και εκπαιδευτικών ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά με ασφάλεια.

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», «Φαιστός» και η ΕΛΜΕ Ηρακλείου συνεχίζουμε τον αγώνα και καλούμε όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς, τους γονείς και συνολικά την κοινωνία να δώσουν δυναμικό και μαζικό παρών στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο στην πλ. Ελευθερίας                                     την Τρίτη 19 Μαΐου στη 13.00 μμ.

Απαιτούμε:

·         Να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.

·         Να μην εφαρμοστεί η απαράδεκτη τροπολογία της Υπουργού των καμερών για την ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων.

·         Να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία.

·         Να στηριχθεί το δημόσιο σχολείο και να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

·         Να μπει φραγμός στις απαράδεκτες πιέσεις των σχολαρχών που εξαναγκάζουν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να κάνουν μάθημα με κάμερες στην τάξη.

Δεν κάνουμε βήμα πίσω

Συνεχίζουμε και κλιμακώνουμε τις δράσεις μας μέχρι τη δικαίωση

Τετάρτη 13 Μαΐου και ώρα 12:00 μμ στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης Αγωνιστικές κινητοποιήσεις ενάντια στο πολυνομοσχέδιο και την (ν)

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

96291845 1301916196665825 1799047962186219520 n

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», λαμβάνοντας υπόψη τις αποφάσεις της ΔΟΕ, προχωράει στην χάραξη της παραπέρα πορείας με πολύμορφες δράσεις για την υλοποίηση του αγωνιστικού σχεδιασμού ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο και στην τροπολογία της ντροπής σχετικά με τις κάμερες στις σχολικές τάξεις.

Ένα νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο αυξάνει τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα με σκοπό τις συμπτύξεις-συγχωνεύσεις τμημάτων-σχολείων και τη δραστική μείωση των θέσεων εργασίας. Επίσης, επιβάλλει τον σκληρό ανταγωνισμό στην εκπαίδευση με την εφαρμογή εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης με στόχο την κατηγοριοποίηση σχολικών μονάδων, εκπαιδευτικών και μαθητών. Επιπλέον, σκοπεύει στη «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα με την εισαγωγή των Αγγλικών σε πρώτη φάση και αργότερα της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής σε δεύτερο χρόνο, γεγονός που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων.

Με την απαράδεκτη και αντισυνταγματική τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο η κυβέρνηση της ΝΔ προσπαθεί να στήσει, εν μέσω πανδημίας, Οργουελιανό περιβάλλον στα σχολεία μας, με την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος σε πραγματικό χρόνο μέσω κάμερας. Όπως είναι γνωστό στην παιδαγωγική επιστήμη το σχολικό μάθημα παράγεται από όλη την τάξη κι όχι μόνο από τον εκπαιδευτικό. Το μάθημα δεν γίνεται καθέδρας αλλά με τη συμμετοχή όλων των μαθητών μεταξύ τους και με το καθένα χωριστά (εξατομικευμένα). Και μην ξεχνάμε ότι η σχολική τάξη είναι ο χώρος όπου αξιοποιείται το λάθος, γιατί, μέσα από το λάθος, οι μαθητές μας προχωράνε και προοδεύουν. Μέσα στην σχολική τάξη χωρούν πολλά συναισθήματα όπως: η αγάπη, η προσοχή, το ενδιαφέρον κλπ.

Διερωτόμαστε λοιπόν προς την πολιτική ηγεσία:

Ø  Γνωρίζετε ότι φυσική τάξη διαπνέεται από την παιδαγωγική σχέση, την εκπαιδευτική-κοινωνική σχέση μαθητών με μαθητές, εκπαιδευτικού με μαθητές και ότι αυτή η σχέση, μια σχέση ομάδας, δεν μπορεί να προορίζεται για κρυφό ή φανερό μάτι και ότι η εκπαιδευτική διαδικασία και το μάθημα στην τάξη δεν προσφέρονται για λογικές κλειδαρότρυπας;

Ø  Πώς θα διαφυλαχθεί η διδασκαλία όταν όλοι γνωρίζουν ότι παρακολουθούνται, σχολιάζονται και πιθανόν καταγράφονται – ενδεχομένως ακόμη και για δόλιους σκοπούς- από οποιονδήποτε σχετικό ή άσχετο με μαθητές και εκπαιδευτικούς;

Ø  Πώς θα προστατευθούν τα προσωπικά δεδομένα των ανήλικων μαθητών μας αλλά και των εκπαιδευτικών; Όταν απαιτείται έγγραφη βεβαίωση του γονέα ή κηδεμόνα για την ανάρτηση φωτογραφιών που απεικονίζουν τον μαθητή από σχολικές δράσεις σε ιστοσελίδα του σχολείου πως είναι διασφαλισμένη νομικά η μετάδοση του μαθήματος σε απευθείας σύνδεση;

Ø  Πώς θα προστατευθούν από μία πιθανή διαπόμπευση –και με μαγνητοσκόπηση μάλιστα – μαθητές και εκπαιδευτικοί; Ειδικότερα όταν γνωρίζουμε πως σε μια σχολική αίθουσα υπάρχουν παιδιά με γνωστικές αδυναμίες, με ειδικές μαθησιακές ανάγκες (μαθησιακά προβλήματα, ξεσπάσματα ενός μαθητή με ΔΕΠΥ, εκρήξεις θυμού ενός μαθητή με αυτισμό, συμπεριφορές μαθητών που προκύπτουν ενδεχομένως από οικογενειακά περιβάλλοντα που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, κ.α.). 

Στην ολομέτωπη νεοφιλελεύθερη επίθεση που εμπεριέχεται στο πολυνομοσχέδιο σε συνδυασμό με την αντιπαιδαγωγική και επικίνδυνη λογική του «Μεγάλου Αδελφού» στα Σχολεία, επιβάλλεται να αντιδράσουμε δυναμικά και αποτελεσματικά ώστε η Κυβέρνηση να πάρει πίσω το νομοσχέδιο και την τροπολογία της ντροπής.

Καλούμε τους συναδέλφους μαζικά και δυναμικά (με τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής) την Τετάρτη 13 Μαΐου και ώρα 12:00 μ.μ. στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο και στην τροπολογία της ντροπής σχετικά με τις κάμερες στις σχολικές τάξεις.

Πέμπτη 30 Απριλίου στις 11:00 π.μ. νέα συμβολική κινητοποίηση στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ηρακλείου

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

94831895 255811409158060 5191267128895864832 n

Εν μέσω πανδημίας και περιοριστικών μέτρων το Υπ. Παιδείας καταθέτει πολυνομοσχέδιο με αντιδραστικό και νεοφιλελεύθερο περιεχόμενο

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός» θα πραγματοποιήσουν, την Πέμπτη 30 Απριλίου στις 11:00 π.μ., νέα συμβολική κινητοποίηση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ηρακλείου, τηρώντας όλα τα μέτρα υγιεινής.

Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση της ΝΔ, εν μέσω πανδημίας και περιοριστικών μέτρων μετακίνησης, βρήκε τον τρόπο να φέρει ό,τι πιο αντιδραστικό, αναχρονιστικό και βαθιά νεοφιλελεύθερο, σε επίπεδο νομοθέτησης, στη δημόσια εκπαίδευση. Ένα νομοσχέδιο, το οποίο επιστρέφει τη δημόσια εκπαίδευση στα χρόνια των μνημονίων και απηχεί τη βαθιά συντηρητική της αντίληψη για την εκπαίδευση.

Παραθέτουμε τις αντιδραστικές αλλαγές που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο:

ü    Προβλέπει την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο από 22 στους 26! Επιπλέον, από 7/θ σχολείο και άνω ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από είκοσι (20) ανά τμήμα.

ü    Η «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα με την εισαγωγή των Αγγλικών σε πρώτη φάση και αργότερα της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής σε δεύτερο χρόνο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων. Μάλιστα, η Σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών και το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας σε συνάντηση που είχαν εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση που επεσήμαναν πως η πρόθεση εισαγωγής αυστηρών δομημένων προγραμμάτων στα νήπια στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές.

ü    Η πρακτική των σκληρών ποσοτικών αξιολογήσεων με την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών έχει αποτύχει με βάση και τη διεθνή εμπειρία όσων εκπαιδευτικών συστημάτων υιοθέτησαν τα λεγόμενα αγγλοσαξονικά μοντέλα. Το Υπ. Παιδείας υιοθετεί άρρηκτα το περιεχόμενο αυτών των αξιολογήσεων, επενδύοντας στα ιδιωτικά και οικονομικά κριτήρια και στη γενικότερη φιλοσοφία του σχολείου της αγοράς. Η αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με την επίλυση των προβλημάτων των σχολείων αλλά και του ίδιου του έργου του εκπαιδευτικού. Επί της ουσίας γίνεται ακόμα πιο βαθιά η κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών με διάφορα ποσοτικά κριτήρια και ειδικά με τα «εκπαιδευτικά αποτελέσματα». Ενοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία, οι ίδιοι οι μαθητές και οι οικογένειές τους, για ό,τι δεν πάει καλά στην εκπαιδευτική διαδικασία και από την άλλη στόχος είναι να αθωώνονται οι αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων.

ü    Δεν παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ενίσχυση των απαραίτητων υποστηρικτικών δομών του σχολείου για τη στελέχωσή τους με το αντίστοιχο προσωπικό.

ü    Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Οδηγείστην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

ü    Τιμωρούνται για μια ακόμα φόρα οι αναπληρωτές, που επί 20 και πλέον χρόνια έχουν πάρει στις πλάτες τους τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων. Αντί να παρθούν ουσιαστικά μέτρα στήριξης της διαβίωσής τους εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, τιμωρούνται με διετή ή τριετή αποκλεισμό από τους πίνακες σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας.

ü    Με τη ρύθμιση για ανώτερο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη κλείνει ο δρόμος για χιλιάδες μαθητές να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στην ειδικότητα της επιλογής τους. Είναι πασιφανές πως απορρυθμίζουν την παροχή δημόσιας εκπαίδευσης προς όφελος των ιδιωτικών ΙΕΚ.

ü    Επανέρχεται η αναγραφή της «διαγωγής» στα απολυτήρια του Γυμνασίου και του Λυκείου και οι λεγόμενες πολυήμερες αποβολές στο όνομα της πειθαρχίας των μαθητών!

ü    Υψώνει νέους ταξικούς φραγμούς, θέτει νέα εμπόδια στην προσπάθεια των μαθητών να μορφωθούν, να περάσουν στα Πανεπιστήμια. Εισάγει την Τράπεζα Θεμάτων από την Α΄ Λυκείου για τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. Αυξάνει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στο Λύκειο.

Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο να μην κατατεθεί! Τώρα είναι ώρα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να οργανώσουν την πάλη ενάντια                             στα σχέδια της κυβέρνησης.

Τρίτη 28 Απριλίου στις 12:00 μ.μ. συμβολική κινητοποίηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

94429649 259349065107529 5127058548936671232 n

Εν μέσω πανδημίας και περιοριστικών μέτρων το Υπ. Παιδείας καταθέτει πολυνομοσχέδιο με αντιδραστικό και νεοφιλελεύθερο περιεχόμενο

 

Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση της ΝΔ, εν μέσω πανδημίας και περιοριστικών μέτρων μετακίνησης, βρήκε τον τρόπο να φέρει ό,τι πιο αντιδραστικό, αναχρονιστικό και βαθιά νεοφιλελεύθερο, σε επίπεδο νομοθέτησης, στη δημόσια εκπαίδευση. Ένα νομοσχέδιο, το οποίο επιστρέφει τη δημόσια εκπαίδευση στα χρόνια των μνημονίων και απηχεί τη βαθιά συντηρητική της αντίληψη για την εκπαίδευση. Πρόκειται για απαράδεκτη και εχθρική ενέργεια ενάντια στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που δίνουν εδώ και μέρες τη μάχη για τη στήριξη των μαθητών, μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες αναστολής λειτουργίας των σχολείων, χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη από την πλευρά της κυβέρνησης.

Παραθέτουμε τις αντιδραστικές αλλαγές που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο:

ü    Προβλέπει την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο από 22 στους 26! Επιπλέον, από 7/θ σχολείο και άνω ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από είκοσι (20) ανά τμήμα. Οι παραπάνω ρυθμίσεις θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις τάξεων, σε υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Κατά συνέπεια υποβαθμίζεται η ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και ταυτόχρονα χτυπά την εργασία των εκπαιδευτικών με τον δραστικό περιορισμό των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και της συρρίκνωσης των θέσεων εργασίας.

ü    Υψώνει νέους ταξικούς φραγμούς, θέτει νέα εμπόδια στην προσπάθεια των μαθητών να μορφωθούν, να περάσουν στα Πανεπιστήμια. Διατηρεί το Λύκειο – εξεταστικό κέντρο του Γαβρόγλου, το ενισχύει και προχωράει σε ακόμα πιο βαθιές και αντιδραστικές αλλαγές. Εισάγει την Τράπεζα Θεμάτων από την Α΄ Λυκείου για τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. Αυξάνει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στο Λύκειο. Στην πράξη θα έχουμε μίνι πανελλαδικές για κάθε τάξη (με την Τράπεζα Θεμάτων) συν τις πανελλαδικές για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Το Λύκειο μετατρέπεται σε «εξεταστική αρένα», ο ανταγωνισμός θα γιγαντωθεί, τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας αλλά και οι γονείς θα πρέπει να ματώσουν για να έχουν τύχη, αν έχουν.

ü    Η «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα με την εισαγωγή των Αγγλικών σε πρώτη φάση και αργότερα της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής σε δεύτερο χρόνο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων. Το Υπ. Παιδείας καταπατά ουσιαστικά τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, project και διαθεματικών δραστηριοτήτων.Μάλιστα, η Σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών και το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας σε συνάντηση που είχαν εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση που επεσήμαναν πως η πρόθεση εισαγωγής αυστηρών δομημένων προγραμμάτων στα νήπια στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές.

ü    Δεν παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ενίσχυση των απαραίτητων υποστηρικτικών δομών του σχολείου για τη στελέχωσή τους με το αντίστοιχο προσωπικό. Δεν μπορεί η ευθύνη, όχι μόνο για παιδαγωγικά αλλά και για κοινωνικά, ψυχολογικά και αλλά ζητήματα, που αφορούν και άλλες ειδικότητες, που δεν υπάρχουν σήμερα στα σχολεία, όπως π.χ. κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι κλπ., να μεταφέρεται για μια ακόμα φορά στις πλάτες των εκπαιδευτικών μέσω του θεσμού των Εκπαιδευτικών Εμπιστοσύνης.

ü    Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Οδηγείστην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

ü    Τιμωρούνται για μια ακόμα φόρα οι αναπληρωτές, που επί 20 και πλέον χρόνια έχουν πάρει στις πλάτες τους τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων. Αντί να παρθούν ουσιαστικά μέτρα στήριξης της διαβίωσής τους εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, τιμωρούνται με διετή ή τριετή αποκλεισμό από τους πίνακες σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας. Η διάταξη για την «κατά προτεραιότητα κάλυψη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων» ομολογεί με τον πιο επίσημο τρόπο πως το κράτος και το Υπουργείο Παιδείας θα αφήνει ακάλυπτα χιλιάδες κενά σε όλες τις υπόλοιπες τάξεις και τις ειδικότητες.

ü    Η εισαγωγή των υποχρεωτικών εσωτερικών κανονισμών λειτουργίας των σχολείων με τη συμμετοχή του Συλλόγου Γονέων και την άμεση εμπλοκή της Τοπικής Διοίκησης έρχεται ως επιστέγασμα στη λειτουργία ενός σχολείου υποχρηματοδοτούμενου, που αναζητά «χορηγούς» και «χρηματοδότες». Ενός σχολείου κατηγοριοποιημένου και διαφοροποιημένου. Ο Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με τους γονείς θα καλείται να διαχειριστεί τη φτώχεια από την ελλιπή κρατική υποχρηματοδότηση.

ü    Η πρακτική των σκληρών ποσοτικών αξιολογήσεων με την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών έχει αποτύχει με βάση και τη διεθνή εμπειρία όσων εκπαιδευτικών συστημάτων υιοθέτησαν τα λεγόμενα αγγλοσαξονικά μοντέλα. Το Υπ. Παιδείας υιοθετεί άρρηκτα το περιεχόμενο αυτών των αξιολογήσεων, επενδύοντας στα ιδιωτικά και οικονομικά κριτήρια και στη γενικότερη φιλοσοφία του σχολείου της αγοράς. Η αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με την επίλυση των προβλημάτων των σχολείων αλλά και του ίδιου του έργου του εκπαιδευτικού. Επί της ουσίας γίνεται ακόμα πιο βαθιά η κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών με διάφορα ποσοτικά κριτήρια και ειδικά με τα «εκπαιδευτικά αποτελέσματα». Ενοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία, οι ίδιοι οι μαθητές και οι οικογένειές τους, για ό,τι δεν πάει καλά στην εκπαιδευτική διαδικασία και από την άλλη στόχος είναι να αθωώνονται οι αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων.

ü    Με τη ρύθμιση για ανώτερο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη κλείνει ο δρόμος για χιλιάδες μαθητές να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στην ειδικότητα της επιλογής τους. Είναι πασιφανές πως απορρυθμίζουν την παροχή δημόσιας εκπαίδευσης προς όφελος των ιδιωτικών ΙΕΚ.

ü    Επανέρχεται η αναγραφή της «διαγωγής» στα απολυτήρια του Γυμνασίου και του Λυκείου και οι λεγόμενες πολυήμερες αποβολές στο όνομα της πειθαρχίας των μαθητών! Όμως η συνειδητή πειθαρχία, η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η αλληλεγγύη, η αγάπη για τη μάθηση είναι αξίες που καλλιεργούνται μέσα από το ίδιο το περιεχόμενο του σχολείου, τους στόχους και τις αξίες που καλλιεργεί.

Απέναντι στο νομοσχέδιο-έκτρωμα που συρρικνώνει το Δημόσιο Σχολείο έχουμε χρέος να αντιδράσουμε και να παλέψουμε με πολύμορφες δράσεις προκειμένου να αποσυρθεί. Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός» θα πραγματοποιήσουν, την Τρίτη 28 Απριλίου στις 12:00 μ.μ., συμβολική κινητοποίηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης.

Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο να μην κατατεθεί! Τώρα είναι ώρα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να οργανώσουν την πάλη ενάντια                              στα σχέδια της κυβέρνησης.

7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΡΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Κινητοποιήσεις

92145853 547160705801980 2294737288938127360 n

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. ''Δ. Θεοτοκόπουλος'' με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας χαιρετίζει όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας, που ξεπερνώντας καθημερινά τα ανθρώπινα όρια κάνει το καλύτερο δυνατό, για να περιθάλψει τους ασθενείς και να προστατέψει τη δημόσια υγεία. Τα δημόσια νοσοκομεία με το προσωπικό τους, για μια φορά ακόμη, είναι στην πρώτη γραμμή και αποτελούν την ασπίδα όλων μας απέναντι στην παγκόσμια πανδημία που αντιμετωπίζουμε.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» στηρίζει τις κινητοποιήσεις της ΟΕΝΓΕ (Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος) στον προαύλιο χώρο των Νοσοκομείων. Στο νομό Ηρακλείου την Τρίτη 7 Απριλίου στις 9:00 π.μ. στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο και 12:00 μ.μ. στο ΠΑΓΝΗ.

Μαζί με γιατρούς και νοσηλευτές διεκδικούμε:

·  Μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών, νοσηλευτών και λοιπών υγειονομικών.

·     Επίταξη κλινών, κλινικών, κρεβατιών ΜΕΘ, εξοπλισμού εργαστηρίων και του προσωπικού του ιδιωτικού τομέα περίθαλψης και ένταξή του στο κρατικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

·     ΜΑΠ – Μέσα Ατομικής Προστασίας για όλους τους υγειονομικούς.

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δομήνικος Θεοτοκόπουλος

Διεύθυνση: Τίτου Γεωργιάδη & Γερωνυμάκη, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Τηλ. & Fax. 2810227341
Ώρες λειτουργίας 18:00-20:00 καθημερινές