2 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου Κλήρωση 20 παιδικών βιβλίων-έργα συναδέλφων

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

277234399 641032033666236 5428204368620627892 n

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου καθιερώθηκε από το Διεθνές Συμβούλιο Βιβλίων για τη Νεότητα (ΙΒΒΥ), το 1966, την ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού συγγραφέα παραμυθιών Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805).

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, στις 2 Απριλίου, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» θα προσφέρει, με τη διαδικασία της κλήρωσης, 20 παιδικά βιβλία σε εκπαιδευτικούς-μέλη του Συλλόγου μας.

Τα παιδικά βιβλία ή παραμύθια, που θα προσφερθούν, είναι έργα συναδέλφων-συγγραφέων και τα οποία θα κοινοποιηθούν τις επόμενες μέρες.

Δηλώστε συμμετοχή, στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα μέχρι την Παρασκευή 1 Απριλίου στις 15:00 μμ στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">syllogostheotokopoulos@gmail.com με τα παρακάτω στοιχεία: Όνομα, Επώνυμο, Τηλέφωνο και Σχολείο υπηρεσίας.

Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την ίδια ημέρα, έπειτα από την κλήρωση, στη σελίδα του Συλλόγου μας sylekpe.gr

Η νέα προσπάθεια του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. να ανατρέψει τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων θα πέσει στο κενό. Συνεχίζουμε αταλάντευτα τον αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση. Ούτε βήμα πίσω!

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

1246890

Το πρωί της Παρασκευής 25/2 Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. πραγματοποίησε έκτακτη συνάντηση με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου με ένα και μόνο στόχο: να τους χρησιμοποιήσει ως «πολιορκητικό κριό» στην προσπάθειά του Υπουργείου να εφαρμόσει την αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση/εμπορευματοποίηση του Δημόσιου Σχολείου. Συγκεκριμένα τους ανακοίνωσε ότι θα δοθεί παράταση μίας εβδομάδας (η τέταρτη κατά σειρά), ώστε οι Σ.Ε.Ε. να μπουν στις πλατφόρμες και να γράψουν, όπως τους προέτρεψε «ότι τα κείμενα θεωρούνται μη γενόμενα». Τη διατύπωση αυτή την επανέλαβε δύο φορές, επιμένοντας ότι τα κείμενα που έχουν καταθέσει οι Σύλλογοι Διδασκόντων «πρέπει να αλλαχτούν, γιατί παραβιάζουν το κανονιστικό πλαίσιο».

Για πολλοστή φορά ο Γ.Γ. επιχειρεί με παράνομες προφορικές εντολές και προτροπές τύπου «διοικητικής επιβολής» (όπως έκανε πριν λίγους μήνες μετους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Προϊστάμενους/ες, τώρα με τους/τις Συντονιστές/ριες Εκπαιδευτικού Έργου) ,να διχάσει το εκπαιδευτικό σώμα ώστε να σταματήσει να αγωνίζεται ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ. Η πρακτική αυτή αποτελεί συνέχεια της αντιαπεργιακής προσφυγής στα δικαστήρια, της κατευθυνόμενης συκοφάντησης των εκπαιδευτικών από φίλια Μ.Μ.Ε.,των διώξεων, του εκφοβισμού και της τρομοκράτησής τους. Κάνοντας ένα βήμα πιο πέρα, τώρα βάζει τους Σ.Ε.Ε. στον ρόλο του επιθεωρητή, πέρα κι έξω από την παιδαγωγική λειτουργία τους.

Οι Σ.Ε.Ε. δεν πρέπει να υποκύψουν. Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας στηρίζει και καλύπτει με υπευθυνότητα τα μέλη της, όπως πάντα πράττει, απέναντι στην αυθαιρεσία και την παρανομία της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και όσους την ακολουθούν.

Όσο για την υποτιθέμενη παραβίαση του «κανονιστικού πλαισίου», η Δ.Ο.Ε. έχει τοποθετηθεί πολλές φορές επισημαίνοντας ότι οι ανυπόγραφες ή/και ενυπόγραφες «συστάσεις», «προτροπές» - απειλές του Υ.ΠΑΙ.Θ. περί «παρανομίας και παραβίασης του κανονιστικού πλαισίου», δεν έχουν καμία νομική ή διοικητική υπόσταση.

Η προσπάθεια του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει σε παρανομία γραπτό λόγο και συγκεκριμένα κείμενα, δημόσια και ανοιχτά, αντικείμενο απόφασης των Σ.Δ., συνιστά λογοκρισία, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της σκέψης και, τελικά, τη δημοκρατία.

Πόσο μάλλον όταν το Υ.ΠΑΙ.Θ. θεωρεί ότι συγκεκριμένες δράσεις που θα γίνουν από τα Σχολεία, δράσεις που έχουν αναρτηθεί μετά από συλλογική συζήτηση και απόφαση των Συλλόγων Διδασκόντων, που περιλαμβάνουν τη συμμετοχή του Σχολείου και των εκπαιδευτικών σε διεθνούς εμβέλειας επιστημονικές ημερίδες και στρογγυλά τραπέζια, τη συμμετοχή σε ερευνητικά ερωτηματολόγια και καταγραφές, την ανάδειξη κεντρικών ζητημάτων της εκπαιδευτικής πολιτικής και τη σχέση τους με τη σχολική πραγματικότητα, την ανάδειξη, τη συζήτηση και τη διάχυση των ζητημάτων της εκπαίδευσης στο εσωτερικό της εκπαιδευτικής κοινότητας, τόσο κεντρικά όσο και τοπικά, τη διαμόρφωση ηλεκτρονικών εκδόσεων που θα φτάσουν στους γονείς και στην πανεπιστημιακή κοινότητα, μπορεί και να θεωρούνται, αυθαίρετα, μη γενόμενες.

Είμαστε αποφασισμένοι και ενωμένοι στον κοινό αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου. Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω στον δρόμο που έχουμε χαράξει, δεν αλλάζουμε ούτε ένα κόμμα, ακολουθούμε αταλάντευτα τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε.. Επιπλέον, επισημαίνουμε ότι καμία δεσμευτική αρμοδιότητα δεν έχουν οι παρατηρήσεις των Σ.Ε.Ε., αφού ακόμα και η Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» προβλέπει στο άρθρο 2 ότι «Εάν ο Σύλλογος κρίνει απαραίτητο, προβαίνει σε εκ νέου προγραμματισμό, ανασχεδιασμό -ή σε τυχόν αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις, αξιοποιώντας και τις παρατηρήσεις ή προτάσεις του Συντονιστή-Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης» και στο άρθρο 4 ότι «Ο Σ.Ε.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης διατυπώνει παρατηρήσεις και προτάσεις επί του σχεδιασμού των Δράσεων στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π. Το σχολείο έχει τη δυνατότητα να τροποποιήσει το σχεδιασμό του με βάση την ανατροφοδότηση αυτή».

Επομένως, επαναλαμβάνουμε, καμία δεσμευτική αξία ή υποχρεωτικό χαρακτήρα δεν έχουν οι προτάσεις των Σ.Ε.Ε..

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους Σ.Ε.Ε. να συνεχίσουν να υπηρετούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο, να σεβαστούν τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και να μη μεταβληθούν σε «επιθεωρητές» του Υ.ΠΑΙ.Θ. Οι «προτροπές» του Γ.Γ. δεν τους δεσμεύουν.

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να υλοποιήσουν τις προγραμματισμένες και αναρτημένες ενέργειες και δράσεις τους χωρίς να υποκύπτουν σε πιέσεις και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο δημόσιο σχολείο, να μην αλλάξουν τίποτα από τις αποφάσεις αυτές.

Τις αμέσως επόμενες ημέρες η Δ.Ο.Ε. θα δημοσιεύσει το συνολικό πρόγραμμα των ημερίδων και εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν και καλούμε τους/τις συναδέλφους να τις πλαισιώσουν με τη μαζική τους συμμετοχή.

Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, απορρίπτει το βαθιά αντιεκπαιδευτικό περιεχόμενο των επιχειρούμενων ανατροπών στην Εκπαίδευση. Γυρίζουν την πλάτη στη πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ. και τις απειλές της πολιτικής ηγεσίας, δεν σκύβουν το κεφάλι ούτε στις απειλές ούτε στα αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις.

Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. βρίσκεται σε αδιέξοδο απέναντι στη συλλογική και μαζική αντίσταση, τη συσπείρωση του Κλάδου στα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε. Αυτόν τον δρόμο συνεχίζουμε αταλάντευτα μέχρι να ανατραπεί η επίθεση που δέχεται η μαχόμενη εκπαίδευση, το δημόσιο σχολείο.

Καλούμε τους συναδέλφους σε επαγρύπνηση και αγωνιστική συστράτευση με τις αποφάσεις και τις οδηγίες της Δ.Ο.Ε. Μαζικά, ενωτικά, αγωνιστικά θα βγούμε νικητές!

Πέμπτη 10 Μαρτίου, ώρα 18:30 μμ Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

geniki-syneleusi-1

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», σας ενημερώνει πως την Πέμπτη 10 Μαρτίου, ώρα 18:30 μμθα πραγματοποιηθεί Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου στο Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου (Λεωφ. Δημοκρατίας 10).

Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

Θεματολογία:

·                     Η κατάσταση της καθημερινότητας των σχολείων (πανδημία, υγειονομικά μέτρα, κενά)

·                     Εργασιακά: Μισθολόγιο-ακρίβεια, μόνιμες προσλήψεις, ωράριο νηπιαγωγών κ.ά.

·                     Αντιμετώπιση του νόμου Κεραμέως (αξιολόγηση, αύξηση αριθμού μαθητών στα τμήματα, γραφειοκρατικό σχολείο κ.ά.)

·                     Οργάνωση Πανεργατικής Απεργίας (ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ).

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να πάρουν μαζικά μέρος στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, 8 του Μάρτη του 2022

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

274834363 694521978582609 2792839830652576662 n

Ήταν 8η του Μάρτη του 1857, όταν οι γυναίκες εργάτριες στην κλωστοϋφαντουργία της Νέας Υόρκης κατέβηκαν σε απεργία και διαδήλωσαν απαιτώντας βελτίωση των απάνθρωπων συνθηκών εργασίας, μείωση των ωρών εργασίας τους και εξίσωση των μισθών τους με αυτούς των ανδρών. Από τότε η 8η Μάρτη είναι μία ημερομηνία άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία και τους αγώνες του γυναικείου και του εργατικού κινήματος.

Γνωρίζουμε καλά ότι τα αιτήματα για ισότητα είναι και θα εξακολουθούν να είναι επίκαιρα, όσο το παραγωγικό μοντέλο εστιάζει στα κέρδη των λίγων από την εκμετάλλευση των πολλών, όσο οι κυβερνήσεις επιμένουν ιδεοληπτικά να επιλέγουν να εφαρμόζουν νεοφιλελεύθερες πολιτικές, βάζοντας τα δικαιώματα και τις ζωές των ανθρώπων σε δεύτερη μοίρα. Σ’ αυτή την αέναη αλυσίδα εκμετάλλευσης οι γυναίκες παραμένουν ο αδύναμος κρίκος, οι φτωχότερες και οι πιο υπερεκμεταλλευόμενες. Η αφόρητη δυσωδία από τις καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση και βιασμούς που έρχονται στο φως σημαδεύει και την φετινή επέτειο της Ημέρας της Γυναίκας. Πρόκειται για εγκλήματα που βαραίνουν όμως πάνω στη συλλογική συνείδηση ως εγκλήματα κατά των γυναικών.

Οι εργαζόμενες σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα παλεύουν για να καταργήσουν την επισφάλεια στους χώρους εργασίας που, αν και δεν είναι η μόνη αιτία, διευκολύνει τις κακοποιητικές συμπεριφορές. Παλεύουν για τη διαρκή στήριξη των θυμάτων έμφυλης βίας με ψυχολογική, νομική, πρακτική βοήθεια. Απαιτούμε τη διασφάλιση και ενίσχυση του δικτύου των δομών για την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών (Συμβουλευτικά Κέντρα Γυναικών, Ξενώνες Φιλοξενίας, Γραμμή 15900) και του δημόσιου χαρακτήρα τους και την επέκταση του Δικτύου Δομών και σε άλλες πόλεις, ώστε κάθε γυναίκα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας να έχει άμεση πρόσβαση.

Σήμερα υπάρχει η δυνατότητα να έχουμε όλες και όλοι μόνιμη και σταθερή δουλειά, με δικαιώματα, με σταθερό ωράριο εργασίας, με μείωση των ωρών εργασίας, με μέτρα προστασίας της μητρότητας, με μισθούς και συντάξεις που θα καλύπτουν τις ανάγκες μας. Τον 21ο αιώνα, με το επίπεδο ανάπτυξης της επιστήμης και της τεχνολογίας, υπάρχει η δυνατότητα να έχουμε ένα αποκλειστικά δημόσιο, δωρεάν σύστημα Υγείας και Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας που θα καλύπτει τις ανάγκες τις δικές μας και των οικογενειών μας: Από τις διαγνωστικές, γυναικολογικές εξετάσεις, τον προγεννητικό έλεγχο, την ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή.

Διεκδικώντας όλες εκείνες τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που θα ικανοποιούν τις σύγχρονες ανάγκες μας, τόσο πιο δυνατές και ασφαλείς θα γινόμαστε, χειραφετημένες οικονομικά, ψυχικά και συναισθηματικά. Όσο οι όροι της ζωής και της δουλειάς μας θα βελτιώνονται, τόσο περισσότερο οι γυναίκες θα καταφέρνουν να απεγκλωβίζονταιαπό βίαιες, παθογόνες οικογενειακές και διαπροσωπικές σχέσεις.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» συμμετέχει στην 3ωρη της ΑΔΕΔΥ, την Τρίτη 8 Μαρτίου, από τις 13:00 μμ έως τη λήξη του ωραρίου, προβάλλοντας, με κάθε τρόπο τα σύγχρονα αιτήματα της εργαζόμενης γυναίκας. Εκδηλώσεις:                                                                                                                

·         Συγκέντρωση-διανομή υλικού και πορεία, 13:00 μμ, Λιοντάρια

·         Δρώμενο-συγκέντρωση, 17:30 μμ, Λιοντάρια

·         Συγκέντρωση-συναυλία, 18:30 μμ., πλ. Ελευθερίας

Για την αντιθεσμική στάση του Γραμματέα του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου απέναντι στη συνδικαλιστική δράση του Συλλόγου

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

273720401 5066278680059940 3722377955142589317 n

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» καταδικάζει την πρωτοφανή και προσβλητική επίθεση, από τον Γραμματέα του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου, απέναντι στη συλλογική συνδικαλιστική δράση του Σωματείου.

Συγκεκριμένα, ο συνάδελφος και Γραμματέας του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου με δημόσια γραπτή του δήλωση ανέφερε στις 15/02/2022:

«Χθες Δευτέρα 14/02/2022 πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΙΠΕ Ηρακλείου από κάποιους συνδικαλιστές με θέμα τη χορήγηση των αδειών ανατροφής, ύστερα από την απόφαση του ΣτΕ… Οι κινητοποιήσεις αναδρομικού χαρακτήρα εξυπηρετούν μόνο προσωπικούς σκοπούς ορισμένων, οι οποίοι σέρνονται πίσω από τις εξελίξεις και θριαμβολογούν εκ των υστέρων

Για πρώτη φορά συνάδελφος εκπαιδευτικός, που υπηρετεί το θεσμό του Γραμματέα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του νομού Ηρακλείου, απαξιώνει δημόσια τη συνδικαλιστική δράση του Σωματείου, του οποίου μάλιστα είναι μέλος, για την υπεράσπιση των αιτημάτων και των διεκδικήσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας. Οι «κάποιοι συνδικαλιστές» ήταν οι θεσμικοί εκπρόσωποι των Δ.Σ. από τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός», οι οποίοι με βάση τις αποφάσεις των Σωματείων και συνολικά του Κλάδου, έθιξαν και ανέδειξαν, στην Προϊστάμενη αρχή του νομού μας, ζητήματα που απασχολούν τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς αλλά και το Δημόσιο Σχολείο, όπως η κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών, η ίδρυση των νέων τμημάτων ένταξης που έχουν καθυστερήσει, οι άδειες ανατροφής κ.ά.

Να πληροφορήσουμε, επίσης, τον Γραμματέα του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου, ότι οι κινητοποιήσεις και οι παρεμβάσεις των Σωματείων έχουν σκοπό την ανάδειξη, τη διεκδίκηση και την επίτευξη τόσο των διαχρονικών όσο και των επίκαιρων ζητημάτων που αφορούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, τα εργασιακά κεκτημένα των εκπαιδευτικών και συνολικά τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» καταδικάζει την αντιθεσμική του συμπεριφορά και τον καλεί να αναθεωρήσει τη στάση του απέναντι όχι σε πρόσωπα, αλλά στο Σωματείο ως τη συλλογική οντότητα και το θεσμό που εκπροσωπεί όλες και όλους τους συναδέλφους.

Το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει στην ίδρυση των νέων Τμημάτων Ένταξης

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

273838683 376025277219458 6324351034284696886 n

Τα Τμήματα Ένταξης, ως θεσμός της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που αφορά σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, επιτελούν κρίσιμο εκπαιδευτικό έργο και ως τέτοια είναι αναγκαία, για την ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών ώστε να μπορούν με εξατομικευμένο διδακτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα εστιάζοντας στην δυσκολία αυτή καθαυτή, να σημειώνουν γενικότερη μαθησιακή πρόοδο, διευκολύνοντάς την αποτελεσματικότερη ένταξή τους στη συνολική εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, αν και επιτελούν ένα τόσο κρίσιμο παιδαγωγικό ρόλο, ο αριθμός τους είναι αναντίστοιχος με τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Από τις 26/7/2021 έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες που προβλέπονταν με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας (Αρ. Πρωτ.: 48132 / Δ3) για ίδρυση νέων Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.) και οι προτάσεις με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας. Δυστυχώς, μέχρι και σήμερα, δεν έχει υπάρξει η πολιτική βούληση για την έγκριση και δημοσίευση της απόφασης, ώστε να δοθεί, παράλληλα, η δυνατότητα τοποθέτησης σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς στις αντίστοιχες οργανικές θέσεις.

Η ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης είναι εξαιρετικής σημασίας, καθώς αφορά εκατοντάδες μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Όσο καθυστερεί η ίδρυσή τους, εκατοντάδες παιδιά παραμένουν χωρίς εξειδικευμένη υποστήριξη στα σχολεία τους.

Επομένως, είναι σημαντικό να προχωρήσει το ΥΠΑΙΘ στην ολοκλήρωση της διαδικασίας, με την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ, καθώς αρχές Μάρτη επίκεινται οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πρέπει να πάρει άμεσα θέση ώστε:

  • Να δημιουργηθούν Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία, έτσι ώστε κανένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες να μη μένει εκτός.
  • Να προχωρήσουν οι μόνιμοι, μαζικοί διορισμοί σε Ειδική και Γενική Αγωγή ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά των σχολείων.
  • Να ολοκληρωθεί η ίδρυση των Τμημάτων Ένταξης και η δημοσίευση της απόφασης στο ΦΕΚ ώστε οι νέες οργανικές θέσεις που θα προκύψουν να συμπεριληφθούν στη διαδικασία των μεταθέσεων.

Ανάγκη αποκατάστασης της ισονομίας και της ισότητας στο ωράριο των εκπαιδευτικών. Οι ιδιαιτερότητες και ανισότητες στο ωράριο των νηπιαγωγών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

273752842 2962456280672900 4197448379745273077 n

Κυρία Υπουργέ, κυρία Υφυπουργέ

                Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας με αποφάσεις του Διοικητικού της Συμβουλίου και των Γενικών Συνελεύσεων του Κλάδου έχει, εδώ και δεκαετίες, αναδείξει τις συνθήκες ανισότητας που επικρατούν στον χώρο της εκπαίδευσης, ως προς το διδακτικό ωράριο, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο ωράριο των εκπαιδευτικών των νηπιαγωγείων.

Θυμίζουμε, μάλιστα, ότι μέχρι και το 2013 δεν υπήρχε στο νομοθετικό πλαίσιο που αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση καμία αναφορά σε ωράριο νηπιαγωγού παρά μόνο σε ωράριο νηπιαγωγείου. Στις αποφάσεις της 78ης Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε., τον Ιούνιο του 2009, η διεκδίκηση για «Κατοχύρωση του διδακτικού ωραρίου των Νηπιαγωγών και την παραπέρα εξίσωσή του με όλη την εκπαίδευση σύμφωνα με τις θέσεις του Κλάδου για ενιαίο ωράριο με βάση τα χρόνια υπηρεσίας από το Νηπιαγωγείο στο Λύκειο», αποτελεί την έκφραση των πολυετών αγώνων του κλάδου που οδήγησαν στη νομοθέτηση του ωραρίου των νηπιαγωγών«κατά ανάλογο τρόπο με των δασκάλων, καθώς και οι λεπτομέρειες εφαρμογής του» (άρθρο 39 παράγραφος 5 περίπτωση β΄ του ν.4115/2013).

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία με απόφαση της 82ης Γ.Σ., τον Ιούνιο του 2013, διεκδίκησε την «Άμεση έκδοση Υπουργικής Απόφασης για το ωράριο των νηπιαγωγών μετά τη θεσμοθέτησή του με το Ν. 4115/2013 λαμβανομένων υπ' όψιν των ιδιαιτεροτήτων που υπάρχουν». Μετά από πιέσεις 3 ετών (!!!) εκδόθηκε η υπουργική απόφαση 127187/E1/01-08-2016 (Φ.Ε.Κ. 2524/2016), με την οποία ορίστηκε το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, ενιαία με το ωράριο των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά.

Παρ' όλα αυτά, με δεδομένο ότι η ρύθμιση, αγνοώντας τις προτάσεις του Κλάδου, οδήγησε σε μερική, μόνο, ικανοποίηση του αιτήματος αφού η συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγείων υπάγεται στην κατηγορία των ολιγοθέσιων σχολείων (των εκπαιδευτικών των οποίων, επίσης, υφίσταται άνιση μεταχείριση ως προς το ωράριο), η Διδασκαλική Ομοσπονδία επανήλθε με τις αποφάσεις της 86ης Γ.Σ., τον Ιούνιο του 2017, διεκδικώντας «Μείωση του διδακτικού ωραρίου των Νηπιαγωγών στο επίπεδο του ωραρίου των συναδέλφων των πολυθεσιών σχολείων της πρωτοβάθμιας με καθολική εφαρμογή της κλιμάκωσής του αναλόγως των χρόνων υπηρεσίας και απώτερο στόχο την εξίσωσή του με το ωράριο της Β/θμιας για όλους τους εκπαιδευτικούς. Υπολογισμός ολοκλήρου του χρόνου παραμονής των παιδιών στο Νηπιαγωγείο ως διδακτικού χρόνου για τους τις Νηπιαγωγούς». Η απόφαση αυτή ήρθε τη στιγμή που κορυφωνόταν το αίτημα του Κλάδου για τη θεσμοθέτηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης καιτης φοίτησης όλων των νηπίων και προνηπίων στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο, το οποίο, παρά τις επιδιώξεις της Κ.Ε.Δ.Ε. για υπαγωγή των νηπιαγωγείων στην τοπική αυτοδιοίκηση, έπειτα από τη δυναμική στάση της Δ.Ο.Ε. με σειρά επιστημονικών εκδηλώσεων - δράσεων, επαφών με την πανεπιστημιακή κοινότητα και αγωνιστικών κινητοποιήσεων, οδήγησε στη θεσμοθέτηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης,με το άρθρ. 33 § 3 του Ν. 4521/2018 και την εξαιρετικά δύσκολη, με την καίρια συμβολή της Δ.Ο.Ε., εφαρμογή της.

Όλο αυτό το χρονικό διάστημα, μέχρι και σήμερα, κάτω από αντίξοες συνθήκες συνεχίστηκε, συνεχίζεται και θα συνεχιστεί ο αγώνας του Κλάδου για τη λειτουργία της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, σε κτήρια που αρμόζουν πραγματικά στην εκπαίδευση των μαθητών μας, με την πρέπουσα κάλυψη σε υλικοτεχνική υποδομή και χρηματοδότηση καθώς και με τη διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων των νηπιαγωγών. Οι νέες συνθήκες που δημιούργησε η λειτουργία των σχολείων σε καθεστώς τηλεκπαίδευσης, τα δύο τελευταία χρόνια, «απέκρυψαν» σε ένα βαθμό τα ζητήματα αυτά. Η επαναλειτουργία των σχολείων και μάλιστα σε συνθήκες διαρκώς εντεινόμενης γραφειοκρατίας στη λειτουργία των σχολικών μονάδων (αυξανόμενες, υπερβολικά και αναιτιολόγητα, διοικητικές υποχρεώσεις, εργαστήρια δεξιοτήτων, αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση…) το πλήθος των αρμοδιοτήτων με τις οποίες επιφορτίστηκαν οι εκπαιδευτικοί και ιδιαίτερα οι προϊστάμενοι/ες των ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων, καθιστά την ικανοποίηση του αιτήματος της 86ης Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζήτημα άμεσης προτεραιότητας.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει ότι ο θεσμοθετημένος τρόπος λειτουργίας και δόμησης του προγράμματος των ολιγοθέσιων σχολείων (το 96% των νηπιαγωγείων υπάγονται σε αυτή την κατηγορία) δεν επιτρέπει τη μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά, με βάση τα χρόνια υπηρεσίας τους, γεγονός που δημιουργεί έντονη διαφοροποίηση σε σχέση με το ωράριο των εκπαιδευτικών που εργάζονται στις πολυθέσιες σχολικές μονάδες. Ο/η προϊστάμενος/η των ολιγοθέσιων σχολείων και νηπιαγωγείων έχει πλήρες διδακτικό ωράριο και είναι, εκ των πραγμάτων, αναγκασμένος/η να επιτελεί το διοικητικό έργο με το οποίο είναι επιφορτισμένος/η σε χρόνο εκτός εργασιακού ωραρίου (ιδιαίτερα αν στο Νηπιαγωγείο λειτουργεί πρωινή υποδοχή) κάτι το οποίο αποτελεί κατάφωρη παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων.

Στην περίπτωση των νηπιαγωγείων, ειδικότερα, οι ανισότητες εντείνονται αφού στο χρονικό διάστημα της πρωινής λειτουργίας στα δημοτικά σχολεία εμφανίζεται να πραγματοποιούνται 6 διδακτικές ώρες ενώ στα νηπιαγωγεία 5 και το έργο της επίβλεψης των νηπίων κατά την υποδοχή, διαλείμματα και αποχώρηση δεν υπολογίζεται ως διδακτικός χρόνος ενώ αποτελεί καθαρά διδακτικό χρόνο αφού όλο αυτό το διάστημα ο/η νηπιαγωγός απασχολείται πλήρως, επιβλέπει και καθοδηγεί τα νήπια δίχως να είναι δυνατό να πράξει οτιδήποτε διαφορετικό. Παρουσιάζεται, επίσης, ανισότητα διδακτικού χρόνου ακόμα και μεταξύ των τμημάτων και των νηπιαγωγών, που διδάσκουν σε αυτά, σε σχέση με τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας (π.χ. από το αν λειτουργεί ή όχι πρωινή υποδοχή ή όχι) της τάξης των 15, 30, 45 λεπτών ως προς το χρόνο απασχόλησης.

Κυρία Υπουργέ, κυρία Υφυπουργέ

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., με βάση την απόφαση της 86ης Γ.Σ. του Κλάδου, ζητά τη μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε όλα τα ολιγοθέσια νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας τους κατ’ αναλογία με ότι εφαρμόζεται σε όλες τις πολυθέσιες σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να υπάρχει πραγματικά ενιαίο ωράριο για όλους, με απώτερο στόχο την εξίσωσή του ωραρίου τους με αυτό των εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης. Τονίζουμε ότι, για τα νηπιαγωγεία, θα πρέπει να υπολογίζεται στο διδακτικό χρόνο η υποδοχή-αποχώρηση και το διάλλειμα, καθώς οι νηπιαγωγοί δεν επιτηρούν απλά τους μαθητές, αλλά διδάσκουν συγκεκριμένες δεξιότητες , και απαιτείται επαυξημένη προσοχή.

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου Ημέρα Εθελοντικής Αιμοδοσίας

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

162323337 447171316340816 3605114928842664834 n

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλος» προγραμματίζει Ημέρα Εθελοντικής Αιμοδοσίας την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου και ώρα 09:00 π.μ.-13:30 μ.μ. για τις ανάγκες της τράπεζας αίματος του Συλλόγου. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί από την κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Βενιζέλειου νοσοκομείου στο χώρο του Παγκρητίου Σταδίου.

Λόγω των συνθηκών χρειάζεται η προεγγραφή 25 μελών για να διασφαλιστεί η πραγματοποίηση της αιμοδοσίας.

Υπενθυμίζουμε ότι κατά την ημέρα της αιμοδοσίας ο εκπαιδευτικός, μόνιμος ή αναπληρωτής, δικαιούται άδεια χωρίς περικοπή αποδοχών.

Καλούμε όσους/όσες συναδέλφους/ισσες επιθυμούν να συμμετέχουν, να δηλώσουν συμμετοχή στα παρακάτω τηλέφωνα μέχρι την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου:

·         Γιώργος Μακράκης 6932 708 450,

·         Βαγγέλης Παπουτσάκης 6976 948 091

                       

Με συντεταγμένο τρόπο οι εκπαιδευτικοί φανέρωσαν τις ελλείψεις και τις ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

sxolio-maskes1599052468

Οι εκπαιδευτικοί, εδώ και δύο χρόνια, με απόλυτο αίσθημα ευθύνης στηρίξαμε με πολυποίκιλους τρόπους τους μαθητές μας. Οι εκπαιδευτικοί, από την πρώτη στιγμή της πανδημίας, με δική μας αυτοοργάνωση και αυτοεπιμόρφωση στήσαμε γέφυρες επικοινωνίας και μαθησιακής διαδικασίας με τους μαθητές μας. Παράλληλα, βασιστήκαμε με δικά μας έξοδα στα απαιτούμενα τεχνολογικά μέσα και εξοπλισμό για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ωστόσο, δύο χρόνια τώρα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έκανε σχεδόν τίποτα για τη βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων, της παροχής εξοπλισμού, της αναβάθμισης του πανελλήνιου σχολικού δικτύου κ.ά. Το μόνο που έπραξε ήταν η αποδεδειγμένα καλοπληρωμένη σύμβαση με την εταιρία Cisco, η οποία κρίθηκε από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ότι παραβιάζει βασικούς όρους των προσωπικών δεδομένων.

Η συνταγμένη και νόμιμη πρακτική που ακολούθησε το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας για την υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης από το χώρο των σχολικών μονάδων, με βάση τις θέσεις των Σωματείων και της ΔΟΕ, φανέρωσε τις ελλείψεις και ταυτόχρονα τις ευθύνες που έχει η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας.

Οι «διθυραμβικές» ανακοινώσεις ότι λειτούργησαν δήθεν πάνω από 46.000 διαδικτυακές τάξεις, μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει. Είναι άλλη μια απόδειξη πως το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η επικοινωνιακή πολιτική και όχι η ουσία. Είναι, επίσης, εξοργιστικό, ότι οι οδηγίες για τη διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης στάλθηκαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Κυριακής, με αποτέλεσμα να υποτιμά το ρόλο του εκπαιδευτικού και να υποβαθμίζει την εκπαιδευτική διαδικασία.

Επιπλέον, είναι χαρακτηριστική η εμμονή της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ να στέλνει ανεφάρμοστες και εκτός τόπου οδηγίες για τηλεκπαίδευση στα κλειστά σχολεία. Το Υπουργείο Παιδείας δε λαμβάνει υπόψη του τα σοβαρά προβλήματα στις υποδομές και τον εξοπλισμό, το γεγονός ότι χιλιάδες μαθητές δε διαθέτουν τεχνολογικά μέσα (άρα αποκλείονται από την τηλεκπαίδευση), το γεγονός ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν μικρά παιδιά στο σπίτι ,αλλά κυρίως δε δείχνει να καταλαβαίνει ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι η τηλεκπαίδευση υπό αυτές τις συνθήκες, όχι απλά δε στηρίζει ουσιαστικά τους μαθητές και δεν καλύπτει κενά, αντιθέτως μετατρέπεται σε «καρικατούρα» εκπαίδευσης. 

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός», υπενθυμίζουν τα παρακάτω:

·         Ο χώρος του σχολείου παραμένει ο χώρος εργασίας μας και μέσα σε  αυτόν παρέχουμε το έργο μας. Οι εκπαιδευτικοί εφόσον δεν μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στον χώρο εργασίας μας, καθίσταται μη εφικτή και η υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης.

·         Οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει ότι: «Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

·         Δε θα γίνεται αποδεκτή καμία αυθαιρεσία ή αυταρχική συμπεριφορά. Κάθε οδηγία του ΥΠΑΙΘ που παραβιάζει όλα τα παραπάνω πρέπει άμεσα να καταγγέλλεται στα σωματεία.

Η Δ.Ο.Ε. πραγματοποιεί την Κυριακή 23 Ιανουαρίου, στις 6:00 μ.μ. διαδικτυακή εκδήλωση, με ομιλήτρια την Diane Ravitch

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

271760043 304082038345584 7373236405173081442 n

Η Δ.Ο.Ε. πραγματοποιεί την Κυριακή 23 Ιανουαρίου, στις 6:00 μ.μ. διαδικτυακή εκδήλωση, με ομιλήτρια την Diane Ravitch, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, ιστορικό της εκπαίδευσης και ερευνήτρια εκπαιδευτικής πολιτικής. Τίτλος της εκδήλωσης:

Η αντίσταση στην αξιολόγηση – εμπορευματοποίηση των σχολείων

και ο αγώνας για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης

Η εμπειρία από τις Η.Π.Α.

                Συντονίστρια της εκδήλωσης θα είναι η κ. Άννα Τραϊανού, καθηγήτρια στο Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Goldsmiths, Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.

               

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στo πλαίσιο του αγώνα της Δ.Ο.Ε. για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, ενάντια στην επιχειρούμενη αξιολόγηση, για την ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας και ευρύτερα της κοινωνίας.

Ο σύνδεσμος της εκδήλωσης είναι ο παρακάτω:

Για παρακολούθηση στην αγγλική γλώσσα    https://youtu.be/cmbO-pCheAk

Για παρακολούθηση στην ελληνική γλώσσα  https://youtu.be/9WL1tosdCs8

Από το 1991-1993 διετέλεσε Υφυπουργός παιδείας της κυβέρνησης Τζώρτζ Μπους (πατρός) και εν συνεχεία σε υψηλόβαθμη κυβερνητική θέση για ζητήματα εκπαιδευτικής αξιολόγησης από την κυβέρνηση του Μπιλ Κλίντον και του Τζώρτζ Μπους (νεότερου). Συγκεκριμένα από το 1997-2004 ήταν μέλος του εθνικού δικτύου αξιολόγησης στις Η.Π.Α. Το δίκτυο αυτό επόπτευε τα ομοσπονδιακά προγράμματα αξιολόγησης. Από τη θέση της αυτή προώθησε την αξιολόγηση στην εκπαίδευση μέσω σκληρών εθνικών αξιολογικών διαδικασιών. 

Προοδευτικά, αναλύοντας τα δεδομένα, διαπίστωνε ότι οι πολιτικές αυτές ήταν ακατάλληλες για τα σχολεία. Άρχισε να τις επικρίνει, ιδιαίτερα τον νόμο «Κανένα παιδί να μη μείνει πίσω» (No Child Left Behind). Η αλλαγή στην αντίληψή της οριστικοποιήθηκε με δύο τρόπους:

·         με την έκδοση του βιβλίου της «Η ζωή και ο θάνατος του μεγάλου Αμερικάνικου δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος. Πώς τα τεστ και η επιλογή σχολείου υποβαθμίζουν την εκπαίδευση» (The death and life of the great American school system: how testing and choice are undermining education).  

·         με τη δημοσίευση, τον Μάρτιο του 2010, δύο πολύ σημαντικών άρθρων στο περιοδικό The Νation και στην εφημερίδα The Wall Street Journal στα οποία εξηγούσε γιατί άλλαξε γνώμη (Why I Changed My Mind About School Reform / Why I Changed My Mind).

Εκτός των παραπάνω έχει δημοσιεύσει και άλλα βιβλία αναφορικά με το αμερικάνικο εκπαιδευτικό σύστημα. Ενδεικτικάσημειώνουμεταπιοπρόσφατα:

·         Slaying Goliath: The passionate resistance to privatization and the fight to save America's public schools (2020).

·         Reign of Error: The Hoax of the Privatization Movement and the Danger to America’s Public Schools (2014).

·         The Death and Life of the Great American School System: How Testing and Choice Are Undermining Education (2010)

Η Diane Ravitch είναι μια από τους σημαντικότερους ιστορικούς της εκπαίδευσης καθώς και κριτικούς της αξιολόγησης, της ιδιωτικοποίησης και της «επιλογής σχολείου», υπερασπίζοντας με πάθος τη δημόσια εκπαίδευση. Υποστηρίζει, σήμερα, σθεναρά ότι η αξιολόγηση που εφαρμόστηκε στις Η.Π.Α. κατέστρεψε το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και δεν το βελτίωσε. Έστρεψε την προσοχή της στη φτώχεια και τις εκπαιδευτικές ανισότητες, ως βασικές παραμέτρους της χαμηλής σχολικής επίδοσης. Ασκεί δριμύτατη κριτική στα σταθμισμένα τεστ για τους μαθητές και την (μέσω αυτών των τεστ) αξιολόγηση των σχολείων, θεωρώντας ότι αγνοούν τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και των ίδιων των παιδιών. Υποστηρίζει ότι χρειαζόμαστε σχολεία στα οποία όλα τα παιδιά θα έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης. Αυτό δεν απαιτεί την ύπαρξη αξιολογικών τεστ σε εθνικό επίπεδο, τα οποία ούτε την εκπαίδευση βελτιώνουν ούτε τη διδασκαλία, ούτε βοηθούν τους μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μάθησης στο σχολείο και τους μαθητές από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Η φωνή της μας καλεί (όπως τιτλοφορεί το τελευταίο της βιβλίο) σε «παθιασμένη αντίσταση» ενάντια στην αξιολόγηση/ιδιωτικοποίηση και στον κοινό αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δομήνικος Θεοτοκόπουλος

Διεύθυνση: Τίτου Γεωργιάδη & Γερωνυμάκη, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Τηλ. & Fax. 2810227341
Ώρες λειτουργίας 18:00-20:00 καθημερινές