Το Υπ. Παιδείας επιλέγει αθωράκιστα σχολεία με «τηλεκπαίδευση» για κάθε νόσο

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

118478396 10222628600575502 8564961244886984324 n

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, αντί να κινηθεί στην κατεύθυνση της διασφάλισης ανοικτών σχολείων, λόγω της πανδημίας, επιδιώκει μέσω νομοθετημάτων, να επιβάλει την τηλεκπαίδευση για κάθε «ανάγκη» που παρίσταται, όπως σήμερα με τις ακραίες καιρικές συνθήκες. Η αδιαφορία για τη στήριξη των μαθητών στις πολυποίκιλες ανάγκες τους (μορφωτικές, ψυχοσυναισθηματικές, κοινωνικοποίησης, εμπέδωσης των αρχών της δημοκρατίας, καλλιέργεια κριτικής σκέψης κλπ) και η πολιτική επιλογή των ανοχύρωτων σχολείων οδηγεί σε μια επικίνδυνη συνθήκη για το μέλλον του δημόσιου σχολείου και της παιδαγωγικής διάστασης της μαθησιακής διαδικασίας.

Τα σχολεία αθωράκιστα, με απαρχαιωμένες υποδομές, με πολυπληθείς τάξεις, με ελλιπή καθαριότητα, χωρίς μαζικά τεστ πρόληψης και ελέγχου της διασποράς, χωρίς σαφή σχεδιασμό για τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών αδυνατούν, παρά την φιλότιμη προσπάθεια των εκπαιδευτικών, να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες και πρωτόγνωρες συνθήκες που ζούμε.

Σήμερα, με σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα κλειστή (κάποιες περιοχές λόγω πανδημίας κι άλλες λόγω καιρού), επιστρατεύει την τηλεκπαίδευση ως τη μοναδική λύση για να παραμείνει ζωντανή η εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς όμως να έχει διασφαλίσει τα αυτονόητα. Τον τεχνολογικό εξοπλισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με μια εγγενή αδυναμία να μετακινηθούν οι συνάδελφοι στις σχολικές τους μονάδες για πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης από τους σχολικούς χώρους λόγω καιρικών συνθηκών, χωρίς προσαρμοσμένα διδακτικά αντικείμενα σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικές διαδικασίες και φυσικά χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο για αξιοποίηση του μέτρου αυτού σε κάθε περίπτωση που στο μέλλον χρειαστεί για να καλυφθούν οι όποιες εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η κυβέρνηση αντί να αναλάβει τις ευθύνες της προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από την «τηλεκπαίδευση», που ούτως ή άλλως κινείται σε «βαρομετρικά χαμηλά» σε σχέση με την αποτελεσματικότητά της.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ερωτάται:

  • Τι θα γίνει με τους εκπαιδευτικούς που χρησιμοποιούσαν τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων για την τηλεκπαίδευση; Σήμερα και αύριο εκείνους δε θα τους πιάσουν τα καιρικά φαινόμενα;
  • Ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι θα μετακινηθούν με ασφάλεια, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στα μέσα της τηλεκπαίδευσης;
  • Η αδυναμία πολλών μαθητών λόγω έλλειψης υποδομής και διαδικτυακής σύνδεσης, καθώς δεν έχει υπάρξει κρατική μέριμνα, έχει καταστροφικά μαθησιακά και ψυχικά αποτελέσματα;
  • Το εργασιακό ωράριο γονέων και εκπαιδευτικών υφίσταται ή με αφορμή κάθε έκτακτη ανάγκη θα γίνεται «λάστιχο»;

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος υπογραμμίζουμε πως εάν τα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και της Κυβέρνησης, μόλις τελειώσει η περίοδο της υγειονομικής κρίσης, είναι η αξιοποίηση της τηλεκπαίδευσης για να αντικαταστήσουν, εστιασμένα σε περιοχές της χώρας, τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία θα μας βρουν μπροστά τους. Δε θα επιτρέψουμε τη διάλυση του δημόσιου σχολείου και τη μετατροπή της μαθησιακής διαδικασίας από ζωντανή διαδικασία σε ένα αποστειρωμένο, πέρα από κάθε επιστημονική άποψη, υποκατάστατο μέσα από οθόνες.

                          

Επείγουσα ενημέρωση: Για τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών λόγω συνταξιοδότησης

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

paraithsh 0

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» σας ενημερώνει πως την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου, στο νομοσχέδιο, που ψηφίστηκε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, κατατέθηκε μια εκπρόθεσμη τροπολογία που μεταξύ άλλων προβλέπει ότι οι αιτήσεις παραίτησης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που υποβάλλονται μετά την πρώτη εργάσιμη ημέρα που έπεται του πρώτου δεκαημέρου του Φεβρουαρίου, καθώς και κατά τη διάρκεια του αμέσως επόμενου διδακτικού έτους, γίνονται αποδεκτές με απόφαση του αρμόδιο οργάνου του Υπουργείου παιδείας ύστερα από γνώμη των ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ, για εξαιρετικούς λόγους υγείας ή οικογενειακούς.

Αίτηση παραίτησης μόνιμου εκπαιδευτικού που υποβάλλεται από 1ης Φεβρουαρίου μέχρι την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την πάροδο του πρώτου δεκαημέρου του Φεβρουαρίου, θεωρείται ότι έχει γίνει αποδεκτή και λύεται αυτοδικαίως η υπαλληλική σχέση στις 31 Αυγούστου.

Προβλέπεται παράλληλα ότι για τη φετινή σχολική χρονιά οι αιτήσεις θα υποβληθούν μέχρι και την πρώτη εργάσιμη μετά την πάροδο 20 ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος οπότε εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο της παρ.2 του άρθρου 4 του ν.3687/2008 ή μεταγενέστερα οπότε εφαρμόζεται το πρώτο εδάφιο της ίδιας παραγράφου.

Συνοπτικά:

Ø  Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται πλέον από 1 έως 10 Φλεβάρη.

Ø  Οι αιτήσεις για τη φετινή σχολική χρονιά θα γίνουν μέχρι την πάροδο είκοσι ημερών από την έναρξη ισχύος του νόμου (11/2).

Δευτέρα 15 και Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου Ενημερωτικές Διαδικτυακές Συναντήσεις για την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και την Απεργία-Αποχή

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

1531dd8fc39b271f0e4146d9bbfe3b5e

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός», στο πλαίσιο των δράσεων ενάντια στην αντιδραστική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, θα πραγματοποιήσουν Διαδικτυακές Συναντήσεις με σκοπό την ευρύτατη ενημέρωση των συναδέλφων και το συντονισμό του αγώνα. Στις διαδικτυακές συναντήσεις θα παρέμβουν και θα τοποθετηθούν μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ.

Ø  Τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου και ώρα 18:30 μμ θα πραγματοποιηθεί Ενημερωτική Διαδικτυακή Συνάντηση με όλες/όλους τις/τους διευθύντριες/ντές και τις/τους προϊσταμένες/νους των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων.

Ø  Την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου και ώρα 18:30 μμ θα πραγματοποιηθεί Μαζική Ενημερωτική Διαδικτυακή Συνάντηση.

Ο ηλεκτρονικός σύνδεσμος για να συμμετέχετε στις διαδικτυακές συναντήσεις είναι:

 https://us05web.zoom.us/j/4065217197?pwd=cTlYb1NHZEtaaHdjQ1JMeGJpajdJUT09

ü  Όσοι δεν έχετε χρησιμοποιήσει το zoom, μπορείτε να μπείτε μέσω browser ή θα κάνετε εγκατάσταση, που διαρκεί περίπου 2 με 4 λεπτά.

ü  Κατά την είσοδό σας στη διαδικτυακή συνάντηση, επιλέξετε αποδοχή μικροφώνου και κάμερας και συμπληρώστε όνομα και επώνυμο.

Ενέργειες και βήματα υλοποίησης της Απεργίας Αποχής

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

1246890

Ενέργειες – βήματα για την υλοποίηση της απόφασης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για κήρυξη απεργίας αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»

                Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια και υλοποίηση της απόφασής του για κήρυξη απεργίας-αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», στη χθεσινή του συνεδρίαση αποφάσισε τα παρακάτω βήματα:

1.        Σήμερα, Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021, επιδίδει στο Υπουργείο Παιδείας και στο Ελληνικό Δημόσιο εξώδικη γνωστοποίηση της απεργίας-αποχής, δηλώνοντας, έτσι, επίσημα την κήρυξή της.

2.       Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία-αποχή της Δ.Ο.Ε. αποτρέποντας την υλοποίηση της αντιδραστικής αξιολόγησης και συγκεκριμένα:

  • Τους συναδέλφους διευθυντές, τις διευθύντριες, προϊσταμένους και προϊστάμενες, πριν την έναρξη της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και ότι δεν συμμετέχουν σε καμία αξιολογική διαδικασία.
  • Τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς-μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων να δηλώσουν, πριν την έναρξη της διαδικασίας της ειδικής συνεδρίασης, ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή.  Έτσι διαπιστώνεται η αδυναμία πραγματοποίησης της Ειδικής Συνεδρίασης ελλείψει απαρτίας λόγω συμμετοχής της πλειοψηφίας ή του συνόλου των εκπαιδευτικών στην νομίμως κηρυγμένη απεργία αποχή της ΔΟΕαπό κάθε αξιολογική διαδικασία που προβλέπεται στην Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 (συγκρότηση ομάδων δράσης, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.)d
  • Η δήλωση αυτή, όλων των παραπάνω θα γίνεται σε ειδικό έντυπο που θα καταθέτουν συλλογικά οι συνάδελφοι (σας αποστέλλεται συνημμένα), για να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή. Η παραπάνω δήλωση θωρακίζει τους συναδέλφους με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη ενέργεια και αρκεί να  καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.
  • Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών επικοινωνούν με τους Συλλόγους Διδασκόντων, οι οποίοι ενημερώνουν για τη συμμετοχή τους στην απεργία - αποχή.
  • Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές gέχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Με βάση την εμπειρία της απεργίας – αποχής στο υπόλοιπο Δημόσιο, δεν προκύπτει, με τα υπάρχοντα δεδομένα, οικονομική επίπτωση για τους συμμετέχοντες.
  • Με βάση το θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων για να υπάρχει απαρτία στο όργανο, πρέπει οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες. Οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες, με αποτέλεσμα στην έναρξη της συνεδρίασης να τίθεται θέμα απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων. Εάν δεν υπάρχει απαρτία (συμμετέχουν, δηλαδή, οι περισσότεροι συνάδελφοι στην απεργία-αποχή), η συνεδρίαση δεν πραγματοποιείται και δεν συντάσσεται σχετικό πρακτικό στο Βιβλίο πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων. Αν ο Διευθυντής επιμείνει στην καταγραφή πρακτικού στο βιβλίο πρακτικών, παρά την έλλειψη απαρτίας, τότε οι συνάδελφοι υποβάλλουν εκ νέου τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία- αποχή, ζητούν την καταχώρηση της και αποχωρούν από την διαδικασία. Εάν υπάρχει απαρτία, οι συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή απαιτούν να καταχωρηθεί το περιεχόμενο της δήλωσης, ως άποψή τους, στο βιβλίο πρακτικών, ώστε να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και να μην υποχρεωθούν στη συμμετοχή τους στην αξιολογική διαδικασία (συγκρότηση ομάδων εργασίας, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.). 

3.      Τις αμέσως επόμενες ημέρες, διοργανώνονται από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις, σε επίπεδο περιφέρειας, ώστε οι συνάδελφοι να ενημερωθούν πλήρως για το περιεχόμενο των νομοθετημάτων και τις επιδιώξεις της κυβέρνησης, σχετικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, κάτι που καλούνται να πράξουν και οι Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας σε συνεργασία με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ώστε, όπου είναι εφικτό, να εξασφαλίζεται η συμμετοχή και μελών του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Συνάδελφοι,

ο αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της αντιδραστικής αξιολόγησης που επιβάλλει η κυβέρνηση εν μέσω πανδημίας, άρχισε, κλιμακώνεται και θα είναι νικηφόρος. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα αποφασίζει όλες τις απαιτούμενες δράσεις, θα ενημερώνει άμεσα τους εκπαιδευτικούς και θα τους δίνει, νομικά κατοχυρωμένες, κατευθύνσεις, ώστε να μην υλοποιηθούν τα σχέδια της Κυβέρνησης. Τη μάχη θα τη δώσουμε οργανωμένα, συλλογικά, μαζικά και μαχητικά. Συμμετέχουν όλες και όλοι στην απεργία-αποχή.

unnamed9022021

 

 

ΔΗΛΩΣΗ 
 

 

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την υπ’ αρ. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»  (Φ.Ε.Κ. Β 140/20-1-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 111). 

 

 

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

 

 

 

Απεργία-Αποχή από την εσωτερική-εξωτερική αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

09022021

Το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην έκδοση Υπουργικής Απόφασης (Υ.Α.) με ΦΕΚ 140/20-1-2021 και τίτλο: «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο». Επιδίωξη της κυβέρνησης είναι εντός του Φεβρουαρίου να εκκινήσουν οι διαδικασίες της αξιολόγησης στην εκπαίδευση.Η προσπάθεια εφαρμογής της συγκεκριμένης Υ.Α. είναι το πρώτο βήμα με άμεσο στόχο την εφαρμογή της «ατομικής αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υπουργείο Παιδείας έχουν δημόσια δηλώσει ότι, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα φέρουν στη Βουλή σχετικό νόμο.

Το νομοθέτημα του Υπ. Παιδείας κινείται στο πνεύμα της αντιμεταρρύθμισης προς ένα δημόσιο σχολείο ελεγχόμενο και «φθηνό» για το κράτος και με προφανή στόχο την επιβολή μιας αξιολόγησης στα πρότυπα της τιμωρητικής αξιολόγησης-χειραγώγησης του Π.Δ. 152/2013, του οποίου την εφαρμογή απέτρεψε με τη δυναμική κι υπερήφανη στάση του ο κλάδος.

Αναλυτικότερα, ορισμένες πτυχές του συγκεκριμένου νομοθετήματος που αποτυπώνουν την αρνητική κατεύθυνση για το Δημόσιο Σχολείο:

  • Σ’ ένα υποχρηματοδούμενο σχολείο θα αξιολογείται η «ικανότητα διαχείρισης των οικονομικών πόρων». Δηλαδή πώς θα γίνεται ο περιορισμός των δαπανών, πώς θα συμμετέχουν οικονομικά οι γονείς, πώς θα αναζητούνται χορηγοί.
  • Καθιερώνει την εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων τόσο από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου -και μάλιστα με δεκάβαθμη κλίμακα αξιολόγησης στην τεκμηριωμένη αποτίμηση των λειτουργιών του σχολείου ανά θεματικό άξονα- όσο και από τα ΠΕΚΕΣ, με τελικό αποδέκτη την Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.).
  • Ο προγραμματισμός των σχολικών μονάδων, οι εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης των σχολείων, οι εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου καθώς και οι αξιολογικές εκθέσεις των ΠΕ.Κ.Ε.Σ θα δημοσιοποιούνται σε ειδική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π.

·         Οι ποικίλες δημόσιες αναρτήσεις σε ιστοσελίδες και ηλεκτρονικές εφαρμογές θα οδηγήσουν στον ανταγωνισμό και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών με καταστροφικά αποτελέσματα για τη μαθησιακή διαδικασία.

·         Στις πρώτες γραμμές του πρώτου άρθρου της Υ.Α., ομολογείται η κεντρική επιλογή της κυβέρνησης να μετακυλήσει τις δικές της ευθύνες για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος στους εκπαιδευτικούς, καθώς οποιαδήποτε συζήτηση για την εκπαιδευτική πολιτική, τους στόχους, τις προθέσεις, τα μέσα, τις ελλείψεις σε υποδομές και χρηματοδότηση πρέπει να παρακάμπτεται και να εμφανίζονται «δια πάσα νόσο» υπεύθυνα τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί.

  • Οι πολυάριθμες φόρμες προς συμπλήρωση φανερώνουν, εκτός των άλλων, μία καθαρά γραφειοκρατικού τύπου διαδικασία, που βρίσκεται μακριά από τις ανάγκες του σχολείου.

Μέσω της ατομικής αξιολόγησης, που ακολουθεί, επιδιώκουν να εγκαθιδρύσουν στο σχολείο ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον με επισφαλείς θέσεις εργασίας. Παράλληλα προοιωνίζεται ένα αντίστοιχο πλαίσιο ανταγωνισμού και στους μαθητές, μέσω της δικής τους βαθμολόγησης, τη σύνδεση της βαθμολογίας τους με την επιλογή σχολικών μονάδων από τους γονείς, τη μεταφορά δομών αρχικά στην τοπική αυτοδιοίκηση σε μια λογική οικονομικής αυτονομίας από το κράτος όπου χορηγίες θα αποτελούν ίσως την κύρια πηγή χρηματοδότησης. Αποτελεί μοντέλο αξιολόγησης που έχει αποτύχει διεθνώς, εδώ και 30 περίπου χρόνια.

Η έκθεση Πισσαρίδη, που υιοθετεί η κυβέρνηση, είναι αποκαλυπτική: «Συνεχής αξιολόγηση με βάση κριτήρια όπως οι επιδόσεις των μαθητών, το ποσοστό εισαγωγής των μαθητών στα Πανεπιστήμια, οι ειδικές προκλήσεις κάθε σχολείου. Σύνδεση της χρηματοδότησης των σχολείων με την επίτευξη εκπαιδευτικών στόχων. Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των αξιολογήσεων και σύγκριση μεταξύ των σχολείων με αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών «διαχείρισης μεγάλων δεδομένων» (big data)».

Για το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλο» δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν του αγώνα για την αποτροπή της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων της κυβέρνησης. Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση του Π.Δ. 152/2013 και του ν.4024/2011 αποτελεί παρακαταθήκη και οδηγό μας.

Βήματα και ενέργειες του Συλλόγου μας, στο πλαίσιο των αποφάσεων της ΔΟΕ:

Ø  Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο».

Ø  Διοργάνωση τοπικών και περιφερειακών τηλεδιασκέψεων σε συνεργασία με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με στόχο την ενημέρωση όλων των συναδέλφων για το περιεχόμενο των νομοθετημάτων και τις επιδιώξεις της κυβέρνησης σχετικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.

Ø  Κλιμάκια στις σχολικές μονάδες για άμεση ενημέρωση και συζήτηση με τους συναδέλφους.

Ø  Για την τρίωρη εξ’ αποστάσεως ενημερωτική συνάντηση (9/2) Διευθυντών Σχολικών Μονάδων που καλεί το Υπ. Παιδείας, σχετικά με την έναρξη εφαρμογής του «Συλλογικού προγραμματισμού… αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», υπογραμμίζουμε πως δεν είναι υποχρεωτική. Επισημαίνουμε δε, πως αντίστοιχες τηλεδιασκέψεις σε στελέχη εκπαίδευσης ή σε άλλες περιφέρειες είχαν το χαρακτήρα μονόπλευρης ενημέρωσης-προπαγάνδισης του νομοθετήματος.

Σημείωση: Θα σταλούν άμεσα αναλυτικές οδηγίες από τη ΔΟΕ, εξειδικεύοντας τις νομικές ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθηθούν (αναλυτικά βήματα ή/και πρακτικά συλλόγου διδασκόντων κ.ά).

Συλλυπητήρια ανακοίνωση!!!

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

14159735 10208804031051343 1897526849 n

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλος» συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση, μετά την είδηση του θανάτου του εκλεκτού συναδέλφου και πρώην σχολικού συμβούλου, Μανώλη Μαυρικάκη.

Ο Μανώλης Μαυρικάκης υπηρέτησε με αγάπη και αφοσίωση τη δημόσια εκπαίδευση, ως δάσκαλος αλλά και ως σχολικός σύμβουλος στο νομό Ηρακλείου.

Ένας άνθρωπος που ξεχώριζε στη δουλειά του για την πραότητα, την ηρεμία και τη συναδελφικότητα.

Ο Σύλλογός μας εκφράζει τα ειλικρινή και θερμά συλλυπητήρια στη σύζυγό του, στα παιδιά του και στους λοιπούς συγγενείς.

ΔΟΕ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

27398526 10213253068994511 929486222 o
ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΚΗΡΥΞΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ
 
Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση  ψήφισαν τον Ιούνιο του 2020, εν μέσω πανδημίας, ένα αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις», το οποίο ανάμεσα σε άλλες αντιεκπαιδευτικές διατάξεις περιλαμβάνει την πρόβλεψη, σε συνέχεια αντίστοιχων προσπαθειών όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, για την επιβολή της αντιδραστικής αξιολόγησης. 
Τώρα, εν μέσω πανδημίας και πάλι, με εκπαιδευτικούς και μαθητές να αγωνίζονται  να επιβιώσουν και να κρατήσουν ζωντανή τη φλόγα της μάθησης σε σχολεία ανοιχτά, δίχως καμία υγειονομική, υλικοτεχνική και παιδαγωγική στήριξη από την πλευρά της ίδιας της κυβέρνησης, που αποτελεί δική της ευθύνη, έπειτα από δίμηνη αναστολή λειτουργίας η  κυβέρνηση προχωρά στην έκδοση της Υπουργικής Απόφασης «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο».
Πρόκειται για απαράδεκτη και εχθρική ενέργεια, στο πλαίσιο εφαρμογής της σκληρής αντιλαϊκής πολιτικής της, ενάντια στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που έχουν κρατήσει όρθιο το δημόσιο σχολείο κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, τα τελευταία χρόνια και που δίνουν εδώ και μήνες τη μάχη για τη στήριξη των μαθητών μέσα στην πανδημία χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη από την πλευρά της κυβέρνησης. Η πολιτική αυτή,  της απαξίωσης του κράτους προς τη δημόσια εκπαίδευση, έχει αποτύχει διεθνώς όπου εφαρμόστηκε, έρχεται σε αντίθεση με τις παιδαγωγικές έρευνες και τις θέσεις του κλάδου και επομένως απορρίπτεται.
Η κυβέρνηση όλο αυτό το διάστημα αρνήθηκε πεισματικά να ακούσει τους εργαζόμενους, να συζητήσει με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε, στη βάση των ψηφισμένων θέσεων του κλάδου, για όλα τα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του Δημόσιου σχολείου. 
Το περιεχόμενο της Υ.Α. είναι αποκαλυπτικό για τις πραγματικές στοχεύσεις του Υπουργείου Παιδείας. 
Η χρήση και μόνο του όρου «εξωτερική αξιολόγηση» δίνει τον τόνο της μετάθεσης του έργου έξω από το πλαίσιο της σχολικής μονάδας. Το ίδιο και οι ποικίλες δημόσιες αναρτήσεις σε ιστοσελίδες και ηλεκτρονικές εφαρμογές που θα οδηγήσουν στον ανταγωνισμό και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών με καταστροφικά αποτελέσματα για τη μαθησιακή διαδικασία.
Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου αναλαμβάνει ρόλο εξωτερικού αξιολογητή της σχολικής μονάδας  με «όπλο του» μια δεκάβαθμη κλίμακα αξιολόγησης-κατηγοριοποίησης.
Μέσα σε ένα κλίμα αυταρχισμού, ελέγχου, απαξίωσης των εκπαιδευτικών και του ρόλου των Συλλόγων Διδασκόντων, που καλείται να «υποτάσσεται» στα κελεύσματα και τις αποφάσεις της Διεύθυνσης,  ενοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία, οι ίδιοι οι μαθητές και οι οικογένειές τους, για ό,τι δεν πάει καλά στην εκπαιδευτική διαδικασία και από την άλλη στόχος είναι να αθωωθούν οι αντιεκπαιδευτικές – αντιλαϊκές πολιτικές της κυβέρνησης. Το πλαίσιο των οδηγιών στην αξιολόγηση των κριτηρίων προσδίδει έναν ελεγκτικό χαρακτήρα και η ποσοτικοποίηση της αξιολογικής διαδικασίας (βαθμολογικές κλίμακες) πολύ εύκολα εργαλειοποιείται στο πλαίσιο μιας διαδικασίας κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων με βάση τους γενικότερους σχεδιασμούς της κυβέρνησης (σύνδεση με χρηματοδότηση, επιλογή σχολικής μονάδας από τους γονείς η οποία θα δημιουργήσει ταξικούς διαχωρισμούς, μεταφορά, αρχικά, δομών του δημόσιου σχολείου στην τοπική αυτοδιοίκηση κλπ.)
Ακολουθεί σε λίγους μήνες, αφού με την Υ.Α. «χτίζεται», το πλαίσιο υλοποίησης της νέας ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως ο ατομικός έλεγχος των εκπαιδευτικών για το κατά πόσο θα υλοποιούν τις κυβερνητικές πολιτικές.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν του αγώνα για την αποτροπή της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων της κυβέρνησης. Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση του Π.Δ. 152/2013 και του ν.4024/2011 αποτελεί παρακαταθήκη και οδηγό μας.  Όπως αφήσαμε στα χαρτιά τις ρυθμίσεις για την αναμετάδοση του μαθήματος και τις κάμερες στην τάξη, όπως ακυρώσαμε τις πραξικοπηματικές μεθοδεύσεις της κυβέρνησης με τις εκλογές – παρωδία για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, με το εμφατικό 95% αποχή, έτσι και τώρα μπορούμε να εμποδίσουμε τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.  
Κηρύσσουμε απεργία-αποχή
από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» και καλύπτουμε πλήρως τους συναδέλφους στο να μην τις εφαρμόσουν, με την πλήρη νομική τεκμηρίωση και στήριξη όλων μας των ενεργειών.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δυναμικά και υπεύθυνα οργανώνει όλες τις δράσεις που είναι αναγκαίες ώστε η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., ακούγοντας τη φωνή των εκπαιδευτικών που δίνουν καθημερινά μόνοι τους τη μάχη για το δημόσιο σχολείο, να αποσύρει την Υ.Α. και τον νόμο 4692/2020. 
Σε αυτή τη βάση, καλούμε επιπλέον:
•Όλα τα σωματεία να πάρουν μέτρα για την υλοποίηση της απόφασης για την απεργία - αποχή. Να οργανώσουν με όλα τα μέσα την ενημέρωση συνολικά της εκπαιδευτικής κοινότητας για τους πραγματικούς στόχους της επιχειρούμενης «αξιολόγησης».
•Τους Συλλόγους Διδασκόντων να συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της Δ.Ο.Ε. (θα σταλούν αναλυτικές οδηγίες τις επόμενες μέρες εξειδικεύοντας τις νομικές ενέργειες σε συνεργασία με τη νομική μας σύμβουλο και θα πρέπει να ακολουθηθούν π.χ. αναλυτικά βήματα ή/και πρακτικά συλλόγου διδασκόντων κλπ.) και με βάση αυτή την απόφαση,  να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της Υ.Α. (ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, συγκρότηση ομάδων δράσης, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης»).
•Ειδικά καλούμε τα στελέχη εκπαίδευσης (Διευθυντές σχολείων, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κ.τ.λ.) να συνταχθούν με την απόφαση του κλάδου συμμετέχοντας στην απεργία – αποχή.
 
Σημειώνουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Άλλωστε η απεργία – αποχή χρησιμοποιήθηκε εκτεταμένα από την ΑΔΕΔΥ σε όλο το Δημόσιο με μεγάλη επιτυχία και καθολική συμμετοχή των εργαζομένων.
 
 
 
 

Για την Υπουργική Απόφαση που αυξάνει το διδακτικό ωράριο των Νηπιαγωγών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

142133098 250165636623821 1932176176481267447 n

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός» πραγματοποίησαν Παράσταση Διαμαρτυρίας, τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Ηρακλείου, με κεντρικό αίτημα: «Να παρθεί πίσω η υπουργική απόφαση για την αύξηση του ωραρίου των Νηπιαγωγών». Επισημαίνουμε ότι η Υ.Α. σύμφωνα με την οποία αυξάνεται το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών δεν έχει ούτε παιδαγωγικό έρεισμα ούτε αποτελεί μέτρο ενάντια στην πανδημία κατά κανένα τρόπο. Τα νηπιαγωγεία μας έχουν λάβει όλα τα μέτρα σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Ως εκ τούτου θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τον οποίο έχει εκπονήσει ο Σύλλογος Διδασκόντων του κάθε νηπιαγωγείου και με το εγκεκριμένο ωρολόγιο πρόγραμμα που έχουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Παράλληλα, συνεχίζουμε ν’ αγωνιζόμαστε για την απόσυρση της συγκεκριμένης Υπουργικής Απόφασης και για όλα τα δίκαια αιτήματα του Κλάδου, που αφορούν την Προσχολική Εκπαίδευση.

Να παρθεί πίσω η υπουργική απόφαση για την αύξηση του ωραρίου των Νηπιαγωγών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

nhpiagogeio3

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ με την υπουργική απόφαση (Αρ. Φ7/3625/Δ1/15-1-2021)  προχώρησε αιφνιδιαστικά στην τροποποίηση της ώρας αποχώρησης των νηπίων που φοιτούν στο Βασικό Υποχρεωτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου  από 13:00 σε 13:10.Η απάντηση που δόθηκε στη ΔΟΕ, από την υφυπουργό και τη γενική γραμματέα του υπουργείου, στη συνάντηση που είχαν στις 18/01/2021, ήταν ότι έγινε κατόπιν πιέσεων γονέων και αφορά την περίοδο της πανδημίας.

Τα ερωτήματα που εγείρει αυτή η καθόλου πειστική απάντηση:

·         Έγινε συνάντηση με φορείς που εκπροσωπούν τους γονείς, οι οποίοι έθεσαν αυτό το ζήτημα, καθώς δεν υπάρχει κανένα επίσημο καταγεγραμμένο σχετικό αίτημα;

·         Εφόσον υπήρξαν οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ και τον ΕΟΔΥ, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί από το σύνολο των νηπιαγωγείων, για κλιμακωτή αποχώρηση των παιδιών, ποιός ο λόγος αυτής της απόφασης;

·         Κι αν αφορά μόνο το διάστημα της πανδημίας γιατί δε διευκρινίζεται στο ΦΕΚ;

Είναι απολύτως σαφές ότι η συγκεκριμένη απόφαση θα δημιουργήσει προβλήματα σε γονείς και εκπαιδευτικούς, μια που συμπίπτει με την αποχώρηση των μαθητών του δημοτικού (είτε συγχρωτισμού στα συστεγαζόμενα με τα δημοτικά νηπιαγωγεία, είτε ανάγκη ταυτόχρονης παρουσίας των γονιών σε νηπιαγωγεία και δημοτικά στα μη συστεγαζόμενα). Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι για πρώτη φορά νομοθετείται τροποποίηση σχολικού ωραρίου στη μέση του σχολικού έτους, χωρίς μάλιστα να έχει πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς. Επομένως θεωρούμε ότι πρόκειται απλά και ξεκάθαρα για αύξηση του ήδη επιβαρυμένου ωραρίου των νηπιαγωγών.

Αξίζει επίσης εδώ να σημειωθεί ότι οι νηπιαγωγοί είναι ο μοναδικός κλάδος των εκπαιδευτικών του οποίου το διδακτικό ωράριο όχι μόνο δε μειώνεται ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας, αλλά δε δικαιούται και υπερωριακής αποζημίωσης.

Η συγκεκριμένη απόφαση βρίσκει αντίθετη όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και ιδιαίτερα τους/τις νηπιαγωγούς και έρχεται να προστεθεί στη σωρεία των αντιεκπαιδευτικών νομοθετημάτων που ψηφίζονται με γοργούς ρυθμούς τους τελευταίους μήνες. Να σταματήσει τώρα η πολιτική ηγεσία να αναλώνεται σε επικοινωνιακές φιέστες και στημένες διαδικτυακές συζητήσεις και ταυτόχρονα να φορτώνει νέες ευθύνες στους Συλλόγους Διδασκόντων των Νηπιαγωγείων.

Διεκδικούμε :

·         Καμία αύξηση του ωραρίου. Να αποσυρθεί τώρα η Υ.Α. που αλλάζει την αποχώρηση νηπίων-προνηπίων του πρωινού προγράμματος στα Νηπιαγωγεία.

·         Δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα, τεστ Covid στα σχολεία και μέτρα για την ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και όχι φόρτωμα αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς. Πρόταξη του μαζικού εμβολιασμού ως αναγκαίο μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων μας στις συνθήκες πανδημίας.

·         Χρηματοδότηση για την ανέγερση νέων κτηρίων νηπιαγωγείων, μείωση του αριθμού μαθητών, διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού σε κάθε σχολική μονάδα, επαρκούς και μόνιμου προσωπικού καθαριότητας και τραπεζοκόμων.

                       

Τα σχολεία ανοίγουν χωρίς τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και ασφάλειας

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

sxoleia2122023-768x512

Η πάγια θέση της εκπαιδευτικής κοινότητας, όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας, είναι η ασφαλής λειτουργία των σχολικών μονάδων με όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της υγείας των εμπλεκόμενων μελών της σχολικής κοινότητας και της δημόσιας υγείας συνολικά. Έχουμε επισημάνει πως η δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η βιαστική όμως και πρόχειρη ανακοίνωση της κυβέρνησης για το άνοιγμα των σχολείων από τις 2 Ιανουαρίου και η χθεσινή θετική εισήγηση της επιτροπής των εμπειρογνωμόνων του Υπ. Υγείας μαζί με την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας, μας προβληματίζει στο γεγονός πως δεν έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Στο διάστημα των δύο μηνών, που τα σχολεία παρέμεναν κλειστά, όπως και το καλοκαίρι, η κυβέρνηση δεν έπραξε απολύτως τίποτα στην κατεύθυνση της αραίωσης των τμημάτων και τη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα με την αξιοποίηση αιθουσών που δεν χρησιμοποιούνται και την εύρεση χώρων. Παράλληλα, δεν έχει γίνει καμία επιπλέον πρόσληψη στο προσωπικό της καθαριότητας, καθώς όσο τα σχολεία ήταν ανοιχτά υπήρχαν σημαντικές ελλείψεις.

Την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα βρίσκονται στα σχολεία, δίχως ωστόσο να έχει προβλεφθεί η διενέργεια μαζικών τεστ σε όλους τους συναδέλφους προκειμένου να ελεγχθεί και να αποφευχθεί μια ενδεχόμενη διασπορά του κορονοϊού μέσα στις σχολικές μονάδες. Για τη διενέργεια συχνών και επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές η κυβέρνηση δεν έχει δεσμευτεί, ενώ στο δελτίο τύπου του Υπ. Παιδείας γίνεται αναφορά για αιτήσεις δωρεάν εξέτασης μέσω πλατφόρμας σε εθελοντική βάση.

Τέλος, θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να τοποθετηθούν στις ομάδες που θα συμπεριληφθούν στις προτεραιότητες για το εμβόλιο κατά του κορονοϊού, κάτι που δεν έχει αποφασιστεί επίσημα, ακόμη, από την πλευρά της πολιτείας. Ειδικότερα δε το προσωπικό των δομών ειδικής αγωγής, που ούτως ή άλλως παραμένουν ανοικτές, να εμβολιαστεί κατά προτεραιότητα.

Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να μεριμνήσει για τα παραπάνω μέτρα προστασίας και ασφάλειας, προκρίνει, ως μοναδικό επιπλέον μέτρο, τη διαφοροποιημένη ώρα προσέλευσης και αναχώρησης ανά ομάδες τμημάτων. Κι επειδή η πολιτική ηγεσία γνωρίζει πολύ καλά πως αυτό στην πράξη δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην ολότητά του, στο δελτίο τύπου κάνει λόγο «όπου αυτό είναι εφικτό και αναγκαίο».

Οι εκπαιδευτικοί θέλουμε να βρεθούμε με τους μαθητές μας στο φυσικό και ζωτικό χώρο, που δεν είναι άλλος από τα σχολεία. Ωστόσο, θα πρέπει να συναντηθούμε πάλι με όρους υγιεινής και ασφάλειας.

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δομήνικος Θεοτοκόπουλος

Διεύθυνση: Τίτου Γεωργιάδη & Γερωνυμάκη, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Τηλ. & Fax. 2810227341
Ώρες λειτουργίας 18:00-20:00 καθημερινές