Οι εκπαιδευτικοί το μοναδικό στήριγμα των μαθητών μας στην εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

1246890

Μέσα στη δίνη της παγκόσμιας εξάπλωσης του ιού COVID-19 τα σχολεία στην Ελλάδα βρίσκονται σε αναστολή λειτουργίας «μέχρι νεωτέρας» από τις 11 Μαρτίου. Μια πρωτόγνωρη κατάσταση για το εκπαιδευτικό σύστημα, τους μαθητές, τις οικογένειές τους και τους εκπαιδευτικούς. Μια πρωτόγνωρη κατάσταση για όλη την κοινωνία που αναζητά σταθερό βηματισμό μέσα σε ένα ρευστό περιβάλλον.

Οι εκπαιδευτικοί στις δύσκολες κι ιδιαίτερες αυτές συνθήκες, από την πρώτη στιγμή πράττουν το αυτονόητο, για τους ίδιους, αλλά όχι και δεδομένο από άποψη ψηφιακών υποδομών του σχολικού δικτύου το οποίο, με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων των χρόνων της κρίσης, είναι ανεπαρκές και αδύναμο να αντέξει μια τόσο μαζική διαδικασία (είναι πάνω από 1 εκατομμύριο το μαθητικό δυναμικό της χώρας και πάνω από 150.000 οι εκπαιδευτικοί α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης).

Σε άμεση καθημερινή επικοινωνία με μαθητές και γονείς, παρέχουν υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό και κατευθύνουν τους μαθητές τους σε μια ανατροφοδοτική κι εποικοδομητική, της γνώσης και της μάθησης, διαδικασία με κάθε πρόσφορο μέσο και μέθοδο που επιλέγουν ως καταλληλότερη με βάση την άποψη που έχουν διαμορφώσει για τη λειτουργία της τάξης τους από την καθημερινή επαφή τους με τους μαθητές λαμβάνοντας υπόψη και τις τεχνικές δυνατότητες που έχουν ή πιθανά δεν έχουν οι μαθητές τους.

Σε συνεργασία με τους μαθητές τους μέσω e-mail, χρήση των ιστολογίων των σχολικών μονάδων όπου αναρτούν εκπαιδευτικό υλικό, με σύγχρονη επικοινωνία με την τάξη τους μέσω skype, με τις ψηφιακές τάξεις και τις πλατφόρμες που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας καθώς και άλλους τρόπους που υιοθετούν από κοινού με τη μαθητική κοινότητα βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες, τον τύπο σχολείου και τον τόπο λειτουργίας του, οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δαπανώντας ατέλειωτες ώρες πέραν αυτών που είναι «υποχρεωμένοι» και με προσωπικό κόπο ανυπολόγιστο αποτελούν το μοναδικό στήριγμα των μαθητών τους σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία.

Υλοποιούν από την πρώτη στιγμή, πριν δοθεί η όποια οδηγία από το Υπουργείο Παιδείας, την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών τόσο δυναμικά και αποτελεσματικά που παύει να αποτελεί μια επικουρική-υποστηρικτική εκπαιδευτική διαδικασία (γιατί αυτό είναι και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται, επιστημονικά, να υποκαταστήσει την ουσιαστική και καίρια εκπαιδευτική διαδικασία της σχολικής τάξης και ζωής ούτε να χρησιμοποιηθεί για διδασκαλία νέας ύλης) και μετατρέπεται σε ένα εκπαιδευτικό επίτευγμα. Κάποιοι (διευθυντές και υποδιευθυντές αλλά και πολλοί ακόμη εκπαιδευτικοί) βρίσκονται πολλές ώρες στο σχολείο για να ανταποκριθούν στην ανάγκη στήριξης των μαθητών όταν η μετακίνηση είναι σε ασφυκτικό έλεγχο κι ο συγχρωτισμός σε χώρους εργασίας επικίνδυνος.

Απέναντι σε όλη αυτήν την τιτάνια προσπάθεια των εκπαιδευτικών, που μια σύγκριση με το τι γίνεται στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες αποδεικνύει περίτρανα το τι επιτυγχάνουν καθημερινά, το Υπουργείο Παιδείας προσπαθώντας να προσαρμόσει ένα αδύναμο και ελλιπές ψηφιακό σύστημα στις επιταγές των καιρών, δυστυχώς, χάνει την ουσία και το μέτρο, επιδίδεται σε επικοινωνιακή ανάδειξη μιας ιδανικής εικονικής πραγματικότητας με εξαγγελίες δίχως περιεχόμενο και καλλιέργεια υπέρμετρων προσδοκιών που αποπροσανατολίζουν την κοινωνία. Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να πει, επιτέλους, την αλήθεια.

Ότι δηλαδή δεν είναι καθόλου αυτονόητη και κανόνας η δυνατότητα πρόσβασης των μαθητών σε ηλεκτρονικό υπολογιστή καθώς και σύνδεσης με το διαδίκτυο και θα πρέπει άμεσα να φροντίσει για τον εξοπλισμό με ηλεκτρονικούς υπολογιστές όλων των οικογενειών που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν αλλά και να εξασφαλιστεί ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, απαραίτητη προϋπόθεση για την εφαρμογή ασύγχρονων μορφών εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, ώστε να μη μείνει κανένα παιδί εκτός της διαδικασίας αυτής, γεγονός, που αν δε συμβεί, θα συμβάλει στην ακόμη μεγαλύτερη αναπαραγωγή της κοινωνικής ανισότητας. Ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στον τεράστιο φόρτο που δέχεται καθημερινά με αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς να περνούν ώρες ανούσιας αναμονής μπροστά στις οθόνες των υπολογιστών. Ότι οφείλεται στις άοκνες προσπάθειες των εκπαιδευτικών το γεγονός της μεγάλης ανταπόκρισης του μαθητικού πληθυσμού στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Αντί όμως αναγνώρισης, παρουσιάζεται όλο και πιο συχνά το νοσηρό φαινόμενο, οι εκπαιδευτικοί να στοχοποιούνται. Η ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου είναι τεράστια αφού στο επικοινωνιακό της παιχνίδι «λησμονεί» την ανάδειξη του εξαιρετικού ρόλου που διαδραματίζουν, ίσως για να μην αναδειχθεί η διαχρονική εγκατάλειψή τους από τις κυβερνήσεις στον αγώνα στήριξης του δημόσιου σχολείου.

Ως αποτέλεσμα, ολίγιστοι, αδαείς και εμπαθείς δημοσιογράφοι εθίζουν την κοινή γνώμη στον κοινωνικό αυτοματισμό και την υπόδειξη ενόχων, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα τηλεοπτικά τους μερίδια και να ικανοποιήσουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα που εξυπηρετούν, καταφέρονται με μένος ενάντια στους εκπαιδευτικούς με απρεπείς συμπεριφορές και χαρακτηρισμούς καθώς και με επιθέσεις επιπέδου πεζοδρομίου. Είναι προφανές ότι δεν τους ενδιαφέρει η αλήθεια. Ότι δηλαδή οι αστήρικτοι για χρόνια από την πολιτεία και δίχως υλικά μέσα και επιμόρφωση εκπαιδευτικοί, μόνοι τους επιμορφώνονται δαπανώντας χρήματα και χρόνο που δεν τους περισσεύουν, μέσα από την ατομική τους δράση και τη συλλογική τους οργάνωση κρατούν όρθιο το δημόσιο σχολείο και στηρίζουν τους μαθητές των λαϊκών οικογενειών στον άνισο αγώνα τους για μόρφωση. Αυτό, προφανώς, τους ενοχλεί αφού τους βλέπουμε απροκάλυπτα να θεοποιούν οτιδήποτε ιδιωτικό ενάντια σε οτιδήποτε κοινωνικό και δημόσιο. Δεν θα τους αναφέρουμε ως πρόσωπα. Ας αναλογιστεί όμως η ελληνική κοινωνία, που βιώνει την αλήθεια και γνωρίζει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών, αν της αξίζει να «ενημερώνεται»  από τέτοιου ύφους και ήθους άτομα.

Ως Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, ως Έλληνες εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στη σημερινή εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία στηρίζουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, όπως πάντα πράττουμε, με συναίσθηση της εκπαιδευτικής και κοινωνικής μας ευθύνης. Δείχνουμε αλληλεγγύη, αγωνιζόμαστε όλοι μαζί εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς, κοινωνία. Διεκδικούμε δημόσια εκπαίδευση ισχυρή, αντάξια των ονείρων και των αναγκών των μαθητών μας.

 

Σχετικά με τη λειτουργία της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης: Αποτίμηση, προβλήματα, παρατηρήσεις και προτάσεις Όχι στην επικοινωνιακή διαχείριση από το ΥΠ. Παιδείας, έκτακτη χρηματοδότηση της εκπαίδευση για ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

asset-v1 meaeXmeaeX012017-18 atypeassetblockodl icon 1

Σ’ αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνει όλος ο πλανήτης με την πανδημία του κορονοϊού και τις νέες δύσκολες συνθήκες που δημιουργούνται από τα έκτατα μέτρα περιορισμού της εξάπλωσης του covid-19, οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης βρισκόμαστε καθημερινά δίπλα στους μαθητές μας και στους γονείς του. Είμαστε δίπλα τους με όρους στήριξης και εμψύχωσης, λαμβάνοντας υπόψη τη ψυχοσυναισθηματική στήριξη που χρειάζονται μικροί και μεγάλοι από την ραγδαία αλλαγή της καθημερινότητας. Είμαστε δίπλα τους με όρους ανθρωπιάς και αλληλεγγύης, καθώς αρκετοί γονείς των μαθητών μας, τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν εργάζονται, έχει περικοπεί ο μισθός τους ή αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της απόλυσης και της ανεργίας.

Παράλληλα, από την πρώτη στιγμή είμαστε και δίπλα στους μαθητές μας από τη σκοπιά της παιδαγωγικής και εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εκπαιδευτική κοινότητα, αντιλαμβανόμενητο μακροχρόνιο κλείσιμο των σχολικών μονάδων, ενήργησε άμεσα και ανταποκρίθηκε στην εφαρμογή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες που υπάρχουν. Επισημάναμε ως Κλάδος όμως και ουσιαστικά ζητήματα που προκύπτουν, που είναι χρήσιμο να τα επαναλάβουμε:

·       Πρόκειται για μια επικουρική-υποστηρικτική εκπαιδευτική διαδικασία, ενταγμένη στις ανάγκες που θέτει το ιδιόμορφο έκτακτο πλαίσιο που ζούμε και κατά συνέπεια πραγματοποιείται σε επίπεδο ανατροφοδότησης και όχι για τη διδασκαλία νέας ύλης.

·       Δεν εξασφαλίζεται η ισότητα ευκαιριών, καθώς το μέτρο δεν μπορεί να αγκαλιάσει το σύνολο των μαθητών (διαθέσιμοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, πρόσβαση στο διαδίκτυο). Για το λόγο αυτό ο Κλάδος πρότεινε άμεσα η κυβέρνηση να φροντίσει για τον εξοπλισμό με ηλεκτρονικούς υπολογιστές όλων των οικογενειών που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν και τη δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο.

Μετά το πέρας ορισμένων ημερών οφείλουμε να υπογραμμίσουμε ορισμένα ζητήματα που έχουν διαπιστωθεί στη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης:

Ø  Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και οι πλατφόρμες που προτάθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σύνδεσης και ταχύτητας, γεγονός που καθυστερεί σε μεγάλο βαθμό τη δυνατότητα εγγραφών και λειτουργίας της εξ’ αποστάσεως. Τα προβλήματα αυτά τα αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς που καλούνται να πάρουν κωδικούς για τα παιδιά τους. Αυτό αποδεικνύεται και από τη νέα παράταση που δόθηκε για την εγγραφή όλων στο ΠΣΔ μέχρι τις 30 Μάρτη.

Ø  Το Υπουργείο Παιδείας δυστυχώς βασίζεται μέχρι και σήμερα στη λογική της επικοινωνίας με αλλεπάλληλες συνεντεύξεις της πολιτικής ηγεσίας, «πως όλα βαίνουν καλώς», αλλά στην πραγματικότητα δεν έκανε απολύτως τίποτα για τους μαθητές που δεν έχουν τα τεχνικά και απαραίτητα μέσα για την ισότιμη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπολογιστές, τάμπλετ).

Ø  Το Υπουργείο Παιδείας δεν παρείχε και καμία στήριξη στους εκπαιδευτικούς που κι αυτοί αντιμετωπίζουν τα ίδια ζητήματα με τις οικογένειές τους (παιδιά σε σχολική ηλικία ή συζύγους που δουλεύουν εξ αποστάσεως, άρα και πόσους υπολογιστές μπορεί να διαθέτει μια οικογένεια).

Ø  Εκεί που φοιτούν παιδιά μεταναστών και προσφυγόπουλα υπάρχουν επιπλέον, ιδιαίτερες δυσκολίες, για τις οποίες πρέπει το Υπουργείο να βρει άμεση και εφαρμόσιμη λύση.

Ø  Στο πεδίο της Προσχολικής Εκπαίδευσης δεν έχει υπάρξει ακόμη καμία επίσημη οδηγία ή εγκύκλιο από το Υπ. Παιδείας, κάτι που ίσως γίνει το αμέσως προσεχές διάστημα και αναμένουμε συγκεκριμένες και σαφείς κατευθύνσεις. Εδώ να σημειώσουμε πως πέρα από τους εκπαιδευτικούς των δημοτικών σχολείων και οι νηπιαγωγοί –όσο αυτό είναι εφικτό– έχουν επαφή με τους μαθητές με διάφορους και ποικίλους τρόπους (mail, viber, youtube, blog και ιστοσελίδες σχολείων, πλατφόρμες επικοινωνίας).

Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο και της προσπάθειας των εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών να λειτουργήσουν με την ασύγχρονη μορφή εκ’ αποστάσεως εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας λίγες μέρες μετά εκδίδει νέα εγκύκλιο που ανατρέπει τα δεδομένα και επιδιώκει να εισάγει τη σύγχρονη μορφή (η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή, τάμπλετ).

Ωστόσο, εδώ προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα-ζητήματα λειτουργίας, ισοτιμίας, καθολικότητας και εφαρμογής της σύγχρονης εκ’ αποστάσεως εκπαίδευσης:

§  Ποια είναι άραγε η παιδαγωγική ομάδα του Υπουργείου και με γνώμονα ποια θεωρία μάθησης πιστεύει ότι μπορεί αυτή η μορφή εκπαίδευσης να λειτουργήσει καθολικά στο Δημοτικό σχολείο;

§  Πώς μπορούν μαθητές χωρίς υπολογιστή, χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο να έχουν ταυτόχρονη πρόσβαση;

§  Πώς μπορούν να συνδεθούν δύο μαθητές δημοτικού ή δημοτικού-γυμνασίου την ίδια ώρα από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή για να παρακολουθήσουν τη διαδικασία;

§  Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να συμμετέχει στη Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση όταν την ίδια ώρα τα παιδιά του θα πρέπει να παρακολουθούν τη δική τους τάξη;

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, θέλοντας να ανεβάσει υψηλότερα τον επικοινωνιακό πήχη, επιδιώκει πλαίσιο ένταξης του Δημοτικού σχολείου στη Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.  Είναι κοινά αποδεκτό ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια σοβαρή κοινωνικοπολιτική κατάσταση και το υπουργείο αναζητά τρόπους να αποποιηθεί την κοινωνική ευθύνη που οφείλει να υποδείξει η πολιτεία. Κοινωνική ευθύνη, απέναντι σε όλους αυτούς που δεν έχουν τα απαραίτητα μέσα, είτε για οικονομικούς λόγους είτε για λόγους μόνιμης κατοικίας, ώστε να συνδεθούν με Σύγχρονες μορφές εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στην αντίπερα όχθη, οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζοντας την ατομική μας ευθύνη με όρους συλλογικής συνείδησης, με ό, τι μέσα διαθέτουμε παλεύουμε για μια καλύτερη εκπαίδευση για όλους τους μαθητές μας.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» προτείνει:

  • Να σταματήσει από την πλευρά του Υπ. Παιδείας η επικοινωνιακή διαχείριση της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.

·        Αύξηση της χρηματοδότησης για την Παιδεία και δωρεάν εξασφάλιση των τεχνικών μέσων στους μαθητές που δεν έχουν τη δυνατότητα με σκοπό την ισότιμη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπολογιστές, τάμπλετ).

  • Να χρησιμοποιηθεί η δημόσια τηλεόραση ως εργαλείο για την εκπαίδευση των μαθητών μας (εκπαιδευτική τηλεόραση, προγράμματα υγείας και περιβάλλοντος, ταινίες από παιδικά και μαθητικά φεστιβάλ, κ.ά.).
  • Να γίνει διαμοιρασμός πλατφορμών (Ασύγχρονης και Σύγχρονης εκπαίδευσης) στην Πρωτοβάθμια και στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση οι πλατφόρμες θα πρέπει να είναι ενδεικτικές σύμφωνα με την ηλικία των μαθητών και διαφορετικές από τις υπόλοιπες βαθμίδες εκπαίδευσης ώστε να μην «σέρνεται» το σύστημα.

Δίνουμε τη μάχη με όλα τα μέσα, αξιοποιούμε τα πάντα, και ταυτόχρονα:

Απαιτούμε από το Υπουργείο να ικανοποιήσει εδώ και τώρα τις διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών. Ακόμα και στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε, συνεχίζουμε να παλεύουμε, να αγωνιζόμαστε και να διεκδικούμε με γνώμονα τις ανάγκες των μαθητών μας.

Θέμα: Μένουν άστεγοι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί στα νησιά

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

IJAOSIJAOSIDASD

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. από την πρώτη στιγμή, το βράδυ της Πέμπτης 19 Μαρτίου, όταν εκδόθηκε η ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας που ανέφερε «Το Υπουργείο τουρισμού με γνώμονα την προστασία των εργαζομένων στα ξενοδοχεία ανακοινώνει την απόφαση της Κυβέρνησης για αναστολή της λειτουργίας των ξενοδοχείων 12μηνης λειτουργίας έως το τέλος Απριλίου με την υποχρέωση να λειτουργεί 1 ξενοδοχείο ανά πρωτεύουσα περιφερειακής ενότητας και 3 ξενοδοχεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η απόφαση θα ισχύσει από τα μεσάνυχτα της 22ας προς 23ης Μαρτίου», ήρθε σε επαφή με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επισημαίνοντας ότι θα έπρεπε να υπάρξει άμεσα ρύθμιση ώστε να εξασφαλιστεί η παραμονή εκατοντάδων εκπαιδευτικών των νησιωτικών περιοχών της Ελλάδας που αναγκαστικά (λόγω της έλλειψης προσφοράς σε κατοικίες) διαμένουν σε δωμάτια ξενοδοχείων.

               Όλο το πρωί της Παρασκευής 20 Μαρτίου σε επικοινωνία με τους προέδρους των τοπικών Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. συλλέξαμε αριθμητικά στοιχεία τα οποία και θέσαμε υπόψη της πολιτικής ηγεσίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι τεράστιο ζήτημα δημιουργείται για περίπου 100 συναδέλφους πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κω, 50 στη Ρόδο, 20 στην Κάλυμνο , 15 στη Λέρο, 20 στο Λασίθι χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να υπάρχουν περιπτώσεις οι οποίες δεν έχουν τεθεί υπόψη μας. Η απάντηση που λάβαμε από την πολιτική ηγεσία ήταν ότι υπήρξε επικοινωνία με το Υπουργείο Τουρισμού ώστε να εφαρμοστεί και για τους αναπληρωτές συναδέλφους μας ό,τι ισχύει και για τα σώματα ασφαλείας που υπηρετούν στη Θράκη και στα νησιά.

               Μέχρι στιγμής, όμως, ένα 24ωρο πριν την εφαρμογή του μέτρου το μόνο δεδομένο του οποίου γινόμαστε κοινωνοί είναι η ειδοποίηση-τελεσίγραφο που δέχονται οι συνάδελφοι από τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων ότι από αύριο τα μεσάνυχτα δεν μπορούν να διαμένουν πλέον στα δωμάτιά τους και θα είναι άστεγοι.

               Καλούμε την κυβέρνηση να λάβει και να ανακοινώσει άμεσα τις αποφάσεις που θα διασφαλίσουν το αυτονόητο για τους συναδέλφους μας, να έχουν δηλαδή στέγη να μείνουν στις περιοχές, μακριά από τις οικογένειές τους, όπου προσφέρουν της υπηρεσίες τους στη δημόσια εκπαίδευση κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Εμπλοκή τρίτων στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση: Καμία ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης αξιοποιώντας τα μέτρα πρόληψης

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

e-learning-article.jpg  501x267 q75 crop subsampling-2 upscale

Θέμα: Να αντιληφθεί την πραγματικότητα και να αναλάβει τις ευθύνες της  η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για το ζήτημα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.  Καμία εμπλοκή της τοπικής αυτοδιοίκησης και άλλων άσχετων με την εκπαίδευση, στη διαδικασία.

Είναι γεγονός ότι το τοπίο που διαμορφώνεται αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση, έπειτα από την (αναγκαία και θετική ως αντίδραση από την πολιτική ηγεσία) αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων ως μέτρο για την αποτροπή της εξάπλωσης  του κορωνοϊού COVID-19, ανοίγει το δρόμο για την υιοθέτηση, σε κάποιες περιπτώσεις, μεθόδων στην εκπαιδευτική διαδικασία που μέχρι σήμερα δεν είχαν χρησιμοποιηθεί παρά ελάχιστα, όπως αυτή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Κάτι τέτοιο, όμως, θα πρέπει να γίνει με γνώμονα τα αντικειμενικά δεδομένα που συνθέτουν το τοπίο της εκπαιδευτικής πραγματικότητας και, φυσικά, με ουσιαστικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα, κάτι, που για μια ακόμη φορά, η πολιτική ηγεσία δεν είναι πρόθυμη να πράξει.

Όπως, μάλιστα, αναφέρουν ειδικοί στο ζήτημα αυτό  «Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι κάτι που αποφασίζεις σε μια μέρα και την επόμενη υλοποιείς. Απαιτεί προετοιμασία, σχεδιασμό, διδακτικούς και μαθησιακούς στόχους, μαθησιακό υλικό, ορισμούς επικοινωνιακών αλληλεπιδράσεων» (Αντώνης Λιοναράκης  Καθηγητής Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στο Ε.Α.Π. με άρθρο σε εκπαιδευτικού περιεχομένου ιστοσελίδα).

Οι ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας επί του ζητήματος  φαίνεται να αγνοούν βασικά δεδομένα που σχετίζονται τόσο με τη δυνατότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος να υποστηρίξει μια τέτοια κατάσταση όσο και  των μαθητών του δημοτικού σχολείου, να ανταποκριθούν σε μια τέτοια διαδικασία και δεν λαμβάνουν υπόψη το γεγονός ότι μένει ανοιχτό το ενδεχόμενο  χρήσης εκπαιδευτικού υλικού που δεν συνάδει με το υφιστάμενα Αναλυτικά Προγράμματα. Αγνοούν, επίσης, το γεγονός ότι εξαιρετικά μεγάλος αριθμός μαθητών δεν έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή ή/και στο διαδίκτυο (εκτός κι αν θεωρείται δεδομένο από την πολιτική ηγεσία ότι θα αφορά μόνον μαθητές που ανήκουν σε οικογένειες με βιοτικό επίπεδο συγκεκριμένων, υψηλών δυνατοτήτων), κάτι που θα αφαιρέσει από το εγχείρημα το αναγκαίο στοιχείο του να αφορά το σύνολο των μαθητών, δίχως καμιά διάκριση.

Στις ανακοινώσεις αυτές γίνεται, επίσης, ευχαριστήρια αναφορά σε συγκεκριμένες ιδιωτικές εταιρείες που παρέχουν δωρεάν στο Υπουργείο ψηφιακές πλατφόρμες κάτι που ανοίγει μια σειρά από σοβαρά ζητήματα σε σχέση με το πώς η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου αντιλαμβάνεται την υποχρέωση του για την παροχή δημόσιας, δωρεάν εκπαίδευσης προς τους μαθητές από τη στιγμή, μάλιστα, που διαχρονικά οι ηγεσίες του Υπουργείου δεν έχουν μεριμνήσει για την ουσιαστική ανάπτυξη και υποστήριξη πλατφόρμας σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Εξαιρετικά ανησυχητικό είναι, τέλος, το ζήτημα  που δημιουργείται από την ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής με την οποία γνωστοποιείται η πρωτοβουλία της για παροχή «εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης για μαθητές Δημοτικού που φοιτούν στις τάξεις Ε’ και ΣΤ’, καθώς και για τους μαθητές και των τριών τάξεων του Γυμνασίου», σε συνεργασία με (αναφερόμενη στην ανακοίνωση) ιδιωτική εταιρεία. Είναι πιθανό δε, για διαφημιστικούς ή άλλους λόγους, να υπάρξουν στη συνέχεια και άλλες τέτοιες πρωτοβουλίες, οι οποίες θα πραγματοποιούνται χωρίς κανέναν απολύτως έλεγχο και χωρίς καμία διαβεβαίωση αρμόδιου επιστημονικού οργάνου ότι είναι κατάλληλες για τους μαθητές.

               Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκφράζει τον έντονο προβληματισμό του για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το ζήτημα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και θεωρεί ότι, έστω και τώρα, είναι απαραίτητο να υπάρξει συνάντησή του με αυτήν. Καταδικάζει, επίσης, τις μεθοδεύσεις για ανάπτυξη ρόλου τόσο της τοπικής αυτοδιοίκησης όσο και ιδιωτικών εταιρειών στον τομέα της δημόσιας, δωρεάν εκπαίδευσης και καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να φροντίσει για την άμεση αντιμετώπιση του φαινομένου. Εάν δεν το πράξει φέρει ακέραια την ευθύνη για τα δεδομένα που δημιουργούνται κάτι το οποίο ως Δ.Σ. καταγγέλλουμε.

ΔΟΕ: Καταστρατήγηση της κοινής υπουργικής απόφασης για τα μέτρα αποτροπής διασποράς του COVID-19 οι εντολές του Υπουργείου Παιδείας για καθημερινή παρουσία Διευθυντών, Υποδιευθυντών και Προϊσταμένων στις σχολικές μονάδες

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

1246890

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Φ.Ε.Κ. 783/Β/10-3-/2020) από την Τετάρτη 11/3/2020 μέχρι και τις 24/3/2020 ορίστηκε προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας, για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας σχετικά με τη διασπορά του COVID-19, εκτός των άλλων και σε όλες τις σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Η Συγκεκριμένη Κ.Υ.Α. εξειδικεύει όσα προβλέπονται, δυνητικά να ληφθούν ως μέτρα, στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (Φ.Ε.Κ. 42/Α/25-2-2020).

Στην συγκεκριμένη Κ.Υ.Α. αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι εξαίρεση της προσωρινής απαγόρευσης υπάρχει για τις διοικητικές λειτουργίες και υπηρεσίες. Η ασάφεια με την οποία είναι διατυπωμένη η συγκεκριμένη φράση δεν πρέπει να αφήνει περιθώρια ερμηνειών που βρίσκονται μακριά από την κύρια στόχευση που δεν είναι άλλη από τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποφυγής της διασποράς του COVID-19.

Ωστόσο, Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, με «προφορική εντολή» όπως ισχυρίζονται, ενημερώνουν Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθυντές, Υποδιευθυντές και Προϊσταμένους των σχολικών μονάδων να βρίσκονται στις σχολικές μονάδες τους, ανεξάρτητα της υφιστάμενης απαγόρευσης σε όλο το διάστημα των 14 ημερών. Επομένως, δημιουργούν, εμμέσως, συνθήκες ώστε να παραμένουν οι σχολικές μονάδες ανοικτές για το κοινό και φυσικά να αποτελούν πόλο έλξης συγκέντρωσης των μαθητών του σχολείου και των παιδιών της περιοχής. Ταυτόχρονα γίνεται μια στρεβλή ερμηνεία της Κ.Υ.Α. μιας και οι σχολικές μονάδες δεν αποτελούν αυτόνομες διοικητικές μονάδες.

Παράλληλα με αυτή τη διαδικασία γινόμαστε αποδέκτες αναφορών για εκ περιτροπής παρουσία συναδέλφων στα σχολεία, συγκλήσεις συλλόγων διδασκόντων και απαγόρευσης μετακινήσεων εκπαιδευτικών. Εκτός των παραπάνω, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τα Κ.Ε.Σ.Υ. τα οποία εξακολουθούν να δέχονται καθημερινά μεγάλο αριθμό γονέων και μαθητών για διάγνωση ή και άλλες δομές της Εκπαίδευσης (π.χ. ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) όπου υπάρχει μεγάλος αριθμός εργαζομένων σε περιορισμένο χώρο.

Είναι σε όλους γνωστό, πως οι διευθυντές, υποδιευθυντές και προϊστάμενοι σχολικών μονάδων, δεν χρειάζονται καμία υπουργική απόφαση ή διευκρινιστική εγκύκλιο για να βρίσκονται στα σχολεία τους όταν υπάρχει ανάγκη ακόμα και εκτός εργασιακού τους ωραρίου. Η παραμονή, όμως, των στελεχών εκπαίδευσης, σε ένα κλειστό και άδειο διδακτήριο, τη στιγμή που εξαιτίας των υφιστάμενων μέτρων δεν υπάρχει κάποια προγραμματισμένη απαιτούμενη εργασία, δεν δικαιολογείται από το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο και μοιάζει περισσότερο με τιμωρία. Έρχεται δε, σε πλήρη αντίθεση με την προτροπή της Κυβέρνησης για ενίσχυση της εξ αποστάσεως εργασίας ως μέσο αποτροπής της επέκτασης της νόσου, καθώς ως λόγος παρουσιάζεται το διοικητικό έργο που θα πρέπει να γίνει.

Σε ότι αφορά τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, είναι σαφές και ξεκάθαρο πως δεν έχουν καμία υποχρέωση παρουσίας στο σχολείο και κάθε πιθανή αντίθετη πρόθεση οποιουδήποτε στελέχους εκπαίδευσης είναι παράνομη και δεν πρέπει να εφαρμόζεται. Ταυτόχρονα, τονίζουμε ότι κάθε εντολή απαγόρευσης μετακίνησης συναδέλφου είναι επίσης παράνομη, δεν προβλέπεται από την Κ.Υ.Α. και κανένας συνάδελφος δεν οφείλει να την υλοποιήσει.

Τη στιγμή που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας χαρακτήρισε, πριν από λίγες μόλις ώρες, ως «πανδημία» την εξάπλωση του συγκεκριμένου ιού σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι κρίσιμο να εφαρμοστούν συγκεκριμένα μέτρα περιορισμού με στόχο τη θωράκιση ολόκληρης της κοινωνίας.

ΤΟ Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά πως το όποιο διοικητικό έργο απαιτηθεί κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων μπορεί αν υποστηριχθεί χωρίς να είναι απαραίτητη η αυτοπρόσωπη παρουσία των διευθυντών και των προϊσταμένων των σχολικών μονάδων και καλεί την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει άμεσα σε διευκρινιστική εγκύκλιο όπου θα ρυθμίζει με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων ώστε οι σχολικές μονάδες να παραμείνουν κλειστές στο σύνολό τους για μαθητές, εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης (διευθυντές, υποδιευθυντές, προϊστάμενους/ες) καθώς και ύπαρξη αντίστοιχης μέριμνας για τα Κ.Ε.Σ.Υ. και άλλες δομές της εκπαίδευσης

Κοινή ανακοίνωση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Συνόδου Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών για την ένταξη των αντικειμένων της Φυσικής Αγωγής και των Αγγλικών στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

88137742 214963166354097 3007937086842994688 n

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020 στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. στην Αθήνα, για πρώτη φορά στα εκπαιδευτικά χρονικά της χώρας μας, κοινή σύσκεψη της Συνόδου των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών με το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.

                Η Σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών και το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας εκφράζουμε την αντίθεσή μας στην πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να τοποθετήσει εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής και Αγγλικών στα ελληνικά δημόσια Νηπιαγωγεία.

                Μια τέτοια πρόθεση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου, στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές και τελικά οδηγεί στη σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου, αγνοώντας τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων 4-6 ετών.

                Ζητάμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να αναθεωρήσει τη στάση της λαμβάνοντας υπόψη την τεκμηριωμένη επιστημονικά θέση μας.

Κοινή ανακοίνωση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Συνόδου των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών για το άρθρο 50 του Ν. 4653/2020

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

 

88194195 126579475454717 6371114994662113280 n

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020 στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. στην Αθήνα, για πρώτη φορά στα εκπαιδευτικά χρονικά της χώρας μας, κοινή σύσκεψη της Συνόδου των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών με το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.

 

                H Σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών και το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας εκφράζουμε την ιδιαίτερη ανησυχία και αντίθεσή μας στην προσπάθεια αναγνώρισης τίτλων σπουδών ιδιωτικών κολλεγίων ως ισότιμων με αυτούς ελληνικών Πανεπιστήμιων, για τον διορισμό́ εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που επιχειρεί η κυβέρνηση με το άρθρο 50 του Ν.4653/2020.

 

                Θεωρούμε ότι η νομοθετική αυτή διάταξη συνιστά κατάφωρη παραβίαση του άρθρου 16 του Συντάγματος, πλήττει καίρια τα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων Τμημάτων των ελληνικών Πανεπιστήμιων που είναι υπεύθυνα για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών και οδηγεί αναπόδραστα στην υποβάθμιση του επιπέδου της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

 

                Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητάμε την άμεση κατάργηση της  σχετικής διάταξης.

 

 

 

 

Για τη λειτουργία τμημάτων Εξομοίωσης Επείγον για τους ενδιαφερόμενους συναδέλφους

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

88240638 505200080186188 7472155360212549632 n

Μετά τις συναντήσεις που είχε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την Υπουργό Παιδείας καθώς και με τους Προέδρους και Κοσμήτορες των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών Δασκάλων και Νηπιαγωγών, όπου έθεσε το ζήτημα του αποκλεισμού εκπαιδευτικών, αποφοίτων των 2ετών Παιδαγωγικών Ακαδημιών και Σχολών Νηπιαγωγών, από τις προκηρύξεις των μόνιμων διορισμών (με βάση τον Ν.4589/19 του οποίου απαιτούμε την κατάργηση) εξ αιτίας του γεγονότος ότι δεν έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα εξομοίωσης, σας ενημερώνουμε ότι στην πλειοψηφία των Παιδαγωγικών Τμημάτων είτε λειτουργούν είτε υπάρχει η πρόθεση δημιουργίας τμημάτων εξομοίωσης πτυχίων διετούς φοίτησης αποφοίτων Παιδαγωγικών Ακαδημιών και Σχολών Νηπιαγωγών ΠΕ 70 και ΠΕ 60, κάτι το οποίο σε σημαντικό βαθμό εξαρτάται από το πλήθος των αιτήσεων.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» ενημερώνει πως θα καταγράψουμε τους ενδιαφερόμενους συναδέλφους (μόνιμοι ή αναπληρωτές), ώστε έγκαιρα το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να τα καταθέσει στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης και Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, με σκοπό την έναρξη όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για τη δημιουργία τμημάτων εξομοίωσης πτυχίων.

Στοιχεία που απαιτούνται:

·         Ονοματεπώνυμο

·         Κλάδος ΠΕ 70 ή ΠΕ 60

·         Μόνιμος ή αναπληρωτής

·         Έτη υπηρεσίας

·         Τηλέφωνο

Ψήφισμα Από την Απόφαση συνέλευσης εικαστικών εκπαιδευτικών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

eikastiko2

Από την Απόφαση συνέλευσης εικαστικών εκπαιδευτικών στα πλαίσια των εργασιών του σεμιναρίου της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων 5-8/2/2020 στην ΑΣΚΤ

Η πολιτική της αδιοριστίας, των περικοπών αλλά και οι νόμοι που ψηφίστηκαν τα τελευταία χρόνια έχουν επιδεινώσει και υποβαθμίσει τη δημόσια εκπαίδευση και το ρόλο που θα έπρεπε να έχουν οι εικαστικές τέχνες και οι τέχνες συνολικότερα.

Η υπηρεσιακή αποτύπωση των οργανικών κενών του κλάδου ΠΕ08 (Καλλιτεχνικά) καθώς και του κλάδου ΠΕ91 (Θεατρικής αγωγής) είναι ανύπαρκτη. Θεωρούμε πως η έλλειψη οργανικών θέσεων αποτελεί μέγιστη απαξίωση για τον κλάδο μας, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη σύνθεση της επιτροπής «σοφών» που συστάθηκε για την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην οποία απουσιάζει ακαδημαϊκός εκπρόσωπος των Καλλιτεχνικών, γεγονός που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον του κλάδου στην εκπαίδευση. Μια τέτοια εξέλιξη θα αποτελούσε συντριπτικό χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών καλλιτεχνικών μαθημάτων και κατάφορη παραβίαση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών.

Απευθυνόμαστε στα πρωτοβάθμια σωματεία, στα οποία εδώ και χρόνια είμαστε μελή και συνοδοιπόροι στους αγώνες για τα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης και ζητάμε να συμπεριλάβουν τα αιτήματά μας στις διεκδικήσεις τους και να μας στηρίξουν έμπρακτα, αποδεικνύοντας τη δίκαιη και ισότιμη στάση που οφείλουν να έχουν απέναντι σε όλους τους κλάδους που τα αποτελούν.

Συνάδελφοι, ενόψει των μόνιμων διορισμών που το Υπουργείο και το ΑΣΕΠ έχουν δρομολογήσει, πριν τη διενέργεια του διαγωνισμού,

  • ζητάμε την άμεση και έμπρακτη στήριξή σας στο δίκαιο αίτημά μας για σύσταση Οργανικών θέσεων στην Α΄/βάθμια οι οποίες θα υπολογιστούν βάσει των λειτουργικών αναγκών των σχολείων με το υπάρχον ωρολόγιο πρόγραμμα. ζητάμε την συμπερίληψη Ακαδημαϊκού εκπροσώπου των εικαστικών σε κάθε επιστημονική επιτροπή διαχείρισης θεμάτων που άπτονται της Εικαστικής Παιδείας για τη διατήρηση των υπαρχόντων και την επαναφορά των καταργημένων καλλιτεχνικών μαθημάτων στα προγράμματα σπουδών και των δυο βαθμίδων.
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί μέχρι τότε

· Εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων-αναπληρωτών

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου, ώρα 18:30 μ.μ. Έκτακτη Γενική Συνέλευση

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

74914131 3029382430423911 959349467469840384 n

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος», στο πλαίσιο των αποφάσεων και των αγωνιστικών δράσεων της ΔΟΕ, θα πραγματοποιήσει Έκτακτη Γενική Συνέλευση την Τρίτη 1 Οκτωβρίουκαι ώρα 18:30 μ.μ. στην Παλιά Ακαδημία (53ο – 54ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου).

Σκοπός της Συνέλευσης είναι η ενημέρωση για όλα τα ζητήματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και συνολικότερα τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα. Αναλυτικότερα:

·        Ασφαλιστικό-Συνταξιοδοτικό

·        εξίσωση των πτυχίων ιδιωτικών κολεγίων με εκείνα των Δημόσιων Πανεπιστημίων,

·        εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης,

·        ανάγκη της πραγματοποίησης άμεσα όλων των διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση με ταυτόχρονη δημιουργία όλων των οργανικών θέσεων που επιβάλλεται  για όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών,

·        την εγγραφή στον προϋπολογισμό του κονδυλίου για τον διορισμό των 5.250 εκπαιδευτικών,

·        την εξίσωση δικαιωμάτων μεταξύ αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών,

·        μέριμνα για την κτηριακή υποδομή των σχολείων που έχει εγκαταλειφθεί από την πολιτεία εδώ και μια 10ετία, καθήλωση των μισθών και των συντάξεων που επιβάλλεται να ανατραπεί, κ.ά.

·        και η λήψη αποφάσεων με σκοπό τη χάραξη των επόμενων αγωνιστικών βημάτων διεκδίκησης των αιτημάτων του κλάδου.

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δομήνικος Θεοτοκόπουλος

Διεύθυνση: Τίτου Γεωργιάδη & Γερωνυμάκη, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Τηλ. & Fax. 2810227341
Ώρες λειτουργίας 18:00-20:00 καθημερινές