Κοινοποίηση εκπτωτικής προσφοράς από μεταφορική εταιρία σε εκπαιδευτικούς της Κρήτης

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

download19042021

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» κοινοποιεί την εκπτωτική προσφορά μεταφορικής εταιρίας σε εκπαιδευτικούς.

«Η εταιρία μας, Μεταφορική Γιαλιτάκης, αναγνωρίζοντας το έργο των εκπαιδευτικών, προσφέρει τις υπηρεσίες της σε όλους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην Περιφέρεια Κρήτης και δίνει έκπτωση:

Α) 20% στις μετακομίσεις εντός Περιφέρειας Κρήτης

Β) 15% στις μετακομίσεις εκτός Περιφέρειας Κρήτης

*Οι εκπτώσεις δεν ισχύουν όσον αφορά τη χρήση ανυψωτικού μηχανήματος και τη συσκευασία.

Στοιχεία επικοινωνίας: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">info@gialitakis.gr   τηλ: 6999746853 και 6942987879»

                                                                                                      

Αίτημα για έκπτωση -50% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των εκπαιδευτικών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

 

limani hrakleio 0 3

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός» καλούν τα αρμόδια Υπουργεία, Παιδείας και Ναυτιλίας, να μεριμνήσουν σε συνεννόηση με τις ακτοπλοϊκές εταιρίες στην έκδοση της σχετικής απόφασης, που αφορά την έκπτωση -50% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.

Η σχετική έκπτωση δίνεται τα τελευταία χρόνια στις εορταστικές διακοπές και στην έναρξη ή λήξη του σχολικού έτους, προκειμένου οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί να μετακινηθούν στους τόπους κατοικίας τους και στις οικογένειές τους.

Οι συνάδελφοι που κέρδισαν βιβλίο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

gennisi-enos-vivliou-video-750x400

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» προσέφερε 10 παιδικά βιβλία σε εκπαιδευτικούς-μέλη του Συλλόγου μας. Στην κλήρωση προστέθηκε ένα ακόμη βιβλίο, έπειτα από τη δωρεά της συναδέλφου Μάνιας Περάκη-Μακρή. Να σημειώσουμε, επίσης, πως δήλωσαν συμμετοχή 186 συνάδελφοι.

Επομένως, οι 11 τυχεροί συνάδελφοι που κληρώθηκαν είναι οι παρακάτω:

  1. Κυριακάκη Καλλιόπη: Η Δόνα τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας
  2.  Σταυρόπουλος Αναστάσιος: Μικρός Πρίγκιπας 
  3. Κωνσταντίνου Κανέλλα: Ο τρομερός εχθρός
  4. Περάκη Αντωνία: Το καπλάνι της Βιτρίνας
  5. Ντέντη Δώρα: Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου
  6. Μαγριπλή Φωτεινή: Οι καλοί και οι κακοί πειρατές
  7. Παπαδάκη Μαρία: Οι καλές και οι κακές μάγισσες
  8. Δάφνου Νικολέτα: Η Αγγελίνα
  9. Χαλκιαδάκη Αργυρώ: Φεύγει –Έρχεται
  10. Ζαχαροπούλου Μυρτώ: Οι περιπέτειες του Τομ Σογιερ
  11. Νινιράκη Άννα: Φελίτσια, ένα δρακάκι κάπως διαφορετικό

2 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου Κλήρωση παιδικών βιβλίων

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

paidiko-vivlio-630 0

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου καθιερώθηκε από το Διεθνές Συμβούλιο Βιβλίων για τη Νεότητα (ΙΒΒΥ), το 1966, την ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού συγγραφέα παραμυθιών Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805).

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, στις 2 Απριλίου, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» προσφέρει 10 παιδικά βιβλία σε εκπαιδευτικούς-μέλη του Συλλόγου μας.

Δηλώστε συμμετοχή, στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα μέχρι την Παρασκευή 2 Απριλίου στις 18:00 μμ στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">syllogostheotokopoulos@gmail.com με τα παρακάτω στοιχεία: Όνομα, Επώνυμο, τηλέφωνο και Σχολείο υπηρεσίας.

Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την Παρασκευή 2/4, έπειτα από την κλήρωση, στη σελίδα του Συλλόγου μας sylekpe.gr.

Τα παιδικά βιβλία που θα δοθούν είναι τα παρακάτω:

1.      Η Δόνα τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας (Ευγένιος Τριβιζάς)

2.      Μικρός Πρίγκιπας (Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ)

3.      Ο τρομερός εχθρός (Μπουκάι Χόρχε)

4.      Το καπλάνι της Βιτρίνας (Άλκη Ζέη)

5.      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου (Άλκη Ζέη)

6.      Οι καλοί και οι κακοί πειρατές (Αντώνης Παπαθεοδούλου)

7.      Οι καλές και οι κακές μάγισσες (Αντώνης Παπαθεοδούλου)

8.      Η Αγγελίνα (Ξένια Καλογεροπούλου)

9.      Φεύγει –Έρχεται (Άννα Κοντολέων-Μάνος Κοντολέων)

10.  Οι περιπέτειες του Τομ Σογιερ (Μαρκ Τουαίν)

*Με βάση τη σειρά των κληρωθέντων θα γίνεται και η αντιστοίχηση με τα παιδικά βιβλία, όπως αναγράφονται παραπάνω. Για παράδειγμα, ο πρώτος κληρωθέντας συνάδελφος θα λάβει το παιδικό βιβλίο (1).

Επισημάνσεις και θέσεις σχετικά με τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

sxoleio-pinakas

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος», στο πλαίσιο των αποφάσεων της ΔΟΕ, έχει καταθέσει και επισημαίνει τα παρακάτω σχετικά με τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας των σχολικών μονάδων:

                      

·         Είναι σαφές πως η Υπουργική Απόφαση σε συνδυασμό με τον Ν.4692 και τα σχέδια Ενδεικτικού Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο που συντάχθηκαν από το Ι.Ε.Π, προωθούν έναν «Εσωτερικό Κανονισμό» με «Εξωτερικά πεδία» και «Εξωτερική Έγκριση».

·         Δεν υφίσταται καταληκτική ημερομηνία για τη σύνταξη του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας, όπως προκύπτει από την ίδια την Υπουργική Απόφαση. Για το λόγο αυτό έχουμε ζητήσει από την ΠΔΕ Κρήτης να μην αποστέλλει εγκυκλίους με χρονικό περιορισμό. Ειδικότερα, δε, σε μια περίοδο που τα σχολεία είναι κλειστά και κατά συνέπεια υπάρχει η αντικειμενική δυσκολία της εύρυθμης διεξαγωγής και λειτουργίας συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων.

·         Για τη σύνταξη του Εσωτερικού Κανονισμού, προφανώς, κυρίαρχο αποφασιστικό όργανο είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων και μόνον αυτός.

·         Σχολικές μονάδες, που διαθέτουν εσωτερικούς κανονισμούς και λειτουργούν θετικά στη σχολική τους κοινότητα, μπορούν να τους αξιοποιήσουν ή να τους επικαιροποιήσουν.

·         Οι κανονισμοί που έχει συντάξει το Ι.Ε.Π. είναι μόνο ενδεικτικοί και σε τίποτα δε δεσμεύουν τους Συλλόγους Διδασκόντων.

·         Ο Κλάδος έχει ψηφισμένη ομόφωνα θέση από την 69η Γ.Σ. της ΔΟΕ για την αναγκαιότητα σύνταξης εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας των σχολείων.

·         Η σύνταξη και τήρηση από τον Σύλλογο Διδασκόντων Εσωτερικού Κανονισμού στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να βασίζεται στις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και να συμβάλλει στην προαγωγή κλίματος συνεργασίας σε κάθε σχολική μονάδα. Ενός κανονισμού που θα κινείται στα πλαίσια της λειτουργικότητας της σύνθετης καθημερινότητας μέσα στα σχολεία.

·         Σε κάθε περίπτωση ο Κλάδος έχει θέση και παλεύει για την απόσυρση της Υπουργικής Απόφασης με Φ.Ε.Κ. 491/9-2-2021 αλλά και συνολικά όσων προβλέπονται από τον ν.4692/2021 (αύξηση αριθμού μαθητών στα τμήματα, αξιολόγηση κ.ά.).

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

1246890

Με την Υπουργική Απόφαση 13423/ΓΔ4/Φ.Ε.Κ.491/Β/9-2-2021 το Υ.ΠΑΙ.Θ. προχωρά στην υλοποίηση του άρθρου 37 του Ν.4692/2020 στο οποίο προβλέπεται πως «από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, κάθε σχολική μονάδα οφείλει να έχει εγκεκριμένο εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας στον οποίο αναφέρονται θέματα σχετικά με τη λειτουργία της».

Η ανάγνωση της Υ.Α. σε συνδυασμό με τον Ν.4692 και τα σχέδια Ενδεικτικού Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο που συντάχθηκαν από το Ι.Ε.Π. φανερώνει πως, για μια ακόμη φορά, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. αντιμετωπίζει ένα εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα μεπροχειρότητα και προφανείς σκοπιμότητες, επιχειρώντας να δώσει συγκεκριμένη κατεύθυνση, περιεχόμενο και νοηματοδότηση. Ουσιαστικά επιχειρεί να προωθήσει «Εσωτερικό Κανονισμό» αλλά με «Εξωτερικά πεδία» και Εξωτερική Έγκριση.

Καθόλου τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι αμέσως μετά την έκδοση της Υ.Α. ξεκίνησε η άσκηση πιέσεων προς τους εκπαιδευτικούς από Περιφερειακούς Διευθυντές, Διευθυντές Εκπαίδευσης και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου με κύκλοτηλεδιασκέψεων στην κατεύθυνση της άμεσης σύνταξης Εσωτερικών Κανονισμών αν και η ίδια η Υ.Α. δεν θέτει αποκλειστικές προθεσμίες. Εντάσσει, μάλιστα, την τήρησή του,ως ένα από τους δεκάδες δείκτες, στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση σχολικών μονάδων στον θεματικό άξονα 9.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με οδηγό του την, ομόφωνα, ψηφισμένη από την 69η Γ.Σ. του κλάδου θέση για την αναγκαιότητα «της σύνταξης κανονισμού λειτουργίας σχολείων…που θα ενισχύει την αποκέντρωση και την αυτοδιοίκηση σε επίπεδο σχολικής μονάδας και θα οριοθετεί τις αρμοδιότητες των διαφόρων οργάνων σε τοπικό και Νομαρχιακό επίπεδο», επισημαίνει πως το περιεχόμενο και η φιλοσοφία του Εσωτερικού Κανονισμού που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. παρουσιάζει σειρά εξαιρετικά σοβαρών προβλημάτων.

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, ως κυρίαρχο αποφασιστικό όργανο σε επίπεδο σχολικής μονάδας, θα πρέπει να προχωρήσουν στη σύνταξη των Εσωτερικών Κανονισμών να λειτουργήσουν, όπως πάντα κάνουν, με γνώμονα τη διασφάλιση του, απαραίτητου, παιδαγωγικού κλίματος και τη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου. Θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι τα πρότυπα κανονισμών που έχουν συνταχθεί από το Ι.Ε.Π. είναι ενδεικτικά και όχι δεσμευτικά ενώ κάποια σημεία τους δεν είναι δυνατόν να έχουν αναφορά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σε περίπτωση που υιοθετηθούν μόνο αρνητικές επιπτώσεις θα έχουν στο παιδαγωγικό κλίμα και τη φυσιογνωμία των σχολικών μονάδων. Κανονισμοί, επίσης, οι οποίοι είχαν ήδη συνταχθεί και λειτουργούσαν θετικά για τις σχολικές μονάδες, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να αλλάξουν.

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τα πλέον προβληματικά σημεία της διαδικασίας υλοποίησης του εσωτερικού κανονισμού είναι:

·                     Η άρση του κυρίαρχου ρόλου του Συλλόγου Διδασκόντων, κυρίως στα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία, καθώς στη διαμόρφωσή του κανονισμού συμμετέχει το σύνολο των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και ο εκπρόσωπος του Δήμου. Αυτό, στην περίπτωση των ολιγοθέσιων σχολικών μονάδων δημιουργεί τη στρέβλωση να υπερτερούν αριθμητικά του συλλόγου διδασκόντων τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων (ο Σύλλογος θα πρέπει να είναι νόμιμα συστημένος με απόφαση Πρωτοδικείου και το Δ.Σ. του να έχει προκύψει από εκλογικές διαδικασίες μετά από Γενική Συνέλευση) και ο εκπρόσωπος του Δήμου, με αποτέλεσμα ο κανονισμός να μη διαμορφώνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων. Αν και πρόκειται για εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας σχολικής μονάδας εδώ η διαμόρφωσή του επιβάλλεται εξωτερικά. Άμεσα η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. πρέπει να επανορθώσει θέτοντας ως προϋπόθεση τον κυρίαρχο χαρακτήρα του Συλλόγου Διδασκόντων για τη λήψη απόφασης.

·                     Οι παιδαγωγικά ανεπίτρεπτες, επιζήμιες και αναχρονιστικές αναφορές στην Υ.Α. οι οποίες παραπέμπουν σε μοντέλα αυταρχικής παιδαγωγικής προσέγγισης άλλων εποχών, όπως «μαθητές που προσέρχονται με καθυστέρηση παραμένουν σε καθορισμένο, εκ των προτέρων, χώρο στο Σχολείο και εισέρχονται στην τάξη τους, μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας διδακτικής ώρας», «…τα σχολικά παραπτώματα θα αντιμετωπίζονται από το σχολείο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, χωρίς όμως να αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο» και άλλες παρόμοιες. Πρακτική, Λεξιλόγιο και σκεπτικό εντελώς ξένα προς τη στοχοθεσία της δημόσιας εκπαίδευσης. Η εκπαίδευση προλαμβάνει, διαπαιδαγωγεί, διαμορφώνει αυριανούς δημοκρατικούς πολίτες, δεν έρχεται να επιβάλλει ποινές, ως δύναμη καταστολής σε μικρούς μαθητές. Άλλωστε επιδεικνύεται και μεγάλη προχειρότητα στη σύνταξη της πρότασης του Ι.Ε.Π. καθώς είναι σαφές ότι στο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν προβλέπονται «κατασταλτικά μέτρα» σε βάρος των μαθητών. Επομένως οι Σύλλογοι Διδασκόντων δεν πρέπει να συμπεριλάβουν στον κανονισμό τέτοιου είδους προβλέψεις.

Όπως, τονίσαμε και παραπάνω οι κανονισμοί που έχει συντάξει το Ι.Ε.Π. είναι μόνο ενδεικτικοί και σε τίποτα σε δεσμεύουν τους Συλλόγους Διδασκόντων. Περιέχουν, άλλωστε, σειρά σημείων που γεννούν προβληματισμό και καλό θα είναι οι συνάδελφοι να τα προσέξουν αν ανατρέξουν σε αυτούς ( π.χ. η έγκαιρη ενημέρωση των γονέων για έκτακτες αλλαγές στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα οι οποίες προκύπτουν συχνά αυθημερόν, η άστοχη «ανάθεση» της αναστοχαστικής διαδικασίας της μελέτης στους γονείς, η αντικατάσταση της λειτουργίας των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο των Αναλυτικών Προγραμμάτων από αυτήν στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής, η αποποίηση της ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. της ευθύνης για τη διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η αποκλειστική της ανάθεση στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, η αναφορά στον «Σύμβουλο σχολικής ζωής» ο οποίος δεν υφίσταται, η ανάθεση του συνόλου της ευθύνης για την «προστασία από πιθανούς κινδύνους» αποκλειστικά στους εκπαιδευτικούς δίχως την παραμικρή αναφορά στις ευθύνες και υποχρεώσεις των Δήμων για τον τακτικό, ενδελεχή έλεγχο και συμμόρφωση των σχολικών κτηρίων στις προβλέψεις των διατάξεων για την καταλληλότητά τους με την έκδοση αντίστοιχων πιστοποιητικών (στατική - στάθμισης σεισμικού κινδύνου, πυρόσβεσης κ.λπ.)

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι απαραίτητη η σύνταξη και τήρηση από τον Σύλλογο Διδασκόντων Εσωτερικού Κανονισμού στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος θα βασίζεται στις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και θα συμβάλλει στην προαγωγή κλίματος συνεργασίας σε κάθε σχολική μονάδα. Ενός κανονισμού που θα κινείται στα πλαίσια της λειτουργικότητας της σύνθετης καθημερινότητας μέσα στα σχολεία, που ασφαλώς δε θα βρίθει από ιδεολογικές και θεσμικές αναφορές που αμφισβητούν την παιδαγωγική ελευθερία και τον κυρίαρχο ρόλο του Συλλόγου Διδασκόντων. Άλλωστε, η συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών, με συναίσθηση του παιδαγωγικού τους ρόλου, μέσα από τους συλλόγους διδασκόντων, αντιμετωπίζουν καθημερινά τα πολλά και μεγάλα προβλήματα που ταλανίζουν τους ίδιους, τους μαθητές και τους γονείς των μαθητών. Στην κατεύθυνση αυτή υπάρχουν και εφαρμόζονται εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργία σε πολλές σχολικές μονάδες.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά πως όλα τα παραπάνω δεν τα θέτει ως στόχο και, φυσικά, δεν τα επιτυγχάνει η κοντόφθαλμη και ξένη προς το δημόσιο σχολείο, πολιτικήηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. η οποία οφείλει, έστω και την τελευταία στιγμή, να αντιληφθεί το μέγεθος των ευθυνών της για το δημόσιο σχολείο και να προσέλθει, με ουσιαστικό τρόπο, στο τραπέζι του διαλόγου με τη Δ.Ο.Ε. (κάτι που είχε ζητηθεί και για το θέμα του εσωτερικού κανονισμού από τον Αύγουστο του 2020) .

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συλλόγους διδασκόντων των σχολικών μονάδων να συντάξουν τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας των σχολείων, αφού λάβουν υπόψη τους όλες τις επισημάνσεις για τα προβληματικά σημεία, στηριγμένο στις παιδαγωγικές αρχές που διέπουν τη λειτουργία των σχολικών μονάδων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στην κατεύθυνση της δημιουργίας και διατήρησης κλίματος αμοιβαίου σεβασμού στα δικαιώματα (και τις υποχρεώσεις) εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων ώστε να διατηρούνται όλες οι συνθήκες που κάνουν κάθε σχολείο δημιουργική κοινότητα μάθησης. Καλούμε επίσης τα στελέχη της εκπαίδευσης (Περιφερειακούς Διευθυντές, Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης και Σ.Ε.Ε.) να σταματήσουν κάθε μορφής πίεση προς τους Συλλόγους Διδασκόντων και να σταθούν αρωγοί στο δύσκολο έργο τους.

Τρίτη 2 Μαρτίου, ώρα 19:00 Ενημερωτική Διαδικτυακή Εκδήλωση για το Ασφαλιστικό-Συνταξιοδοτικό των Εκπαιδευτικών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

155369945 2315123898631356 4145871600901392058 n

 

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» διοργανώνει, την Τρίτη 2 Μαρτίου 2021 και ώρα 19:00 μμ, Διαδικτυακή Ενημερωτική Εκδήλωση για το Ασφαλιστικό-Συνταξιοδοτικό των Εκπαιδευτικών με σκοπό την ευρύτατη πληροφόρηση και ενημέρωση των συναδέλφων εκπαιδευτικών για τις εξελίξεις στην κοινωνική ασφάλιση.
Κεντρικοί ομιλητές της διαδικτυακής εκδήλωσης:
Διονύσης Τεμπονέρας, δικηγόρος-εργατολόγος
Θανάσης Μαντάς, δικηγόρος-εργατολόγος
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης υπάρχει η δυνατότητα των ερωτήσεων από τους συμμετέχοντες και παράλληλα θα τοποθετηθούν οι εκπρόσωποι του Δ.Σ. του Συλλόγου.

 Ο ηλεκτρονικός σύνδεσμος για να συμμετέχετε στη διαδικτυακή εκδήλωση είναι:

Όσοι δεν έχετε χρησιμοποιήσει το zoom, μπορείτε να μπείτε μέσω browser ή θα κάνετε εγκατάσταση, που διαρκεί περίπου 2 με 4 λεπτά.
Κατά την είσοδό σας στη διαδικτυακή συνάντηση, επιλέξετε αποδοχή μικροφώνου και κάμερας και συμπληρώστε όνομα και επώνυμο.

 

Ένας μαθητής χρειάζεται τη βοήθειά μας

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

xeri-voitheia large

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» στηρίζει την προσπάθεια ενός εννιάχρονου μαθητή μας για να κερδίσει τη μάχη από ένα σπάνιο νόσημα που έχει.

Για το λόγο αυτό κοινοποιούμε το δελτίο τύπου όπως δημοσιεύθηκε στο Δήμο Μινώα Πεδιάδος με σκοπό την οικονομική στήριξης της οικογένειας.

«Ένα παιδί 9 ετών, συνδημότης μας, είναι άρρωστο. Πάσχει από ένα σπάνιο νόσημα και χρειάζεται επειγόντως άλλο ένα χειρουργείο.

Μέχρι στιγμής έχει κάνει 11 χειρουργεία και η οικογένειά του αδυνατεί να ανταπεξέλθει οικονομικά. Ο αγώνας του είναι πολυετής και πολυδάπανος. Ο πατέρας του είναι άνεργος και αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα υγείας.

Οι δικοί του άνθρωποι κάνουν έκκληση. Χρειάζονται ένα αρκετά μεγάλο ποσό για να μπορέσουν να προχωρήσουν στην απαραίτητη εγχείρηση.Όλοι μας πρέπει να ενωθούμε και όπως μπορεί ο καθένας μας να βοηθήσει. Το παιδί πρέπει να ξαναχαμογελάσει, πρέπει να του δώσουμε την ευκαιρία να ξαναδεί υγιής το μέλλον με αισιοδοξία…»

Ο αριθμός λογαριασμού στην Παγκρήτια Τράπεζα είναι ο 30000324979-8 01

Ας δείξουμε όλοι τον καλύτερό μας εαυτό!

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου, ώρα 13:00 μμ Στήριξη των φοιτητικών κινητοποιήσεων ενάντια στον αυταρχισμό και την αστυνομική βία μέσα στα Πανεπιστήμια

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

153516602 10222065198452240 8916992542266062685 n

Εικόνες ακραίας αστυνομικής βίας, που προκαλούν αποτροπιασμό, διαδραματίστηκαν τη Δευτέρα 22/2 στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Συγκεκριμένα, κατόπιν κλήσης του Πρύτανη του ΑΠΘ, αστυνομικές δυνάμεις, εισέβαλλαν στο Πανεπιστήμιο και διέλυσαν, ξυλοκοπώντας  και κάνοντας χρήση δακρυγόνων, τη συγκέντρωση που πραγματοποιούσαν οι φοιτητές οι οποίοι ζητούσαν να ξανανοίξουν τα πανεπιστήμια για ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και για να καταργηθεί ο νόμος για την αστυνομοκρατία στα Πανεπιστήμια. Προσήγαγαν, δε, αρκετούς από τους συγκεντρωμένους.

Υπενθυμίζουμε πως τα Πανεπιστήμια παραμένουν κλειστά από ένα χρόνο. Κι αντί να παρθούν  μέτρα για τη λειτουργία τους, με προσλήψεις καθηγητών και εξασφάλιση των όρων λειτουργίας τους με υγιεινή και ασφάλεια, η κυβέρνηση έδωσε 30 εκ € για την αστυνόμευση στις σχολές, διαμορφώνοντας ένα κλίμα αυταρχισμού και εκφοβισμού. Παράλληλα η κυβέρνηση προχώρησε και στις απαράδεκτες ρυθμίσεις για τον τρόπο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, βάζοντας κόφτη στην πρόσβαση χιλιάδων μαθητών, και «σπρώχνοντας» τους νέους στα ιδιωτικά κολέγια και στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος», «Φαιστός» και η ΕΛΜΕ Ηρακλείου στηρίζουν, με παρουσία μελών και συναδέλφων, το συλλαλητήριο των φοιτητών, την Πέμπτη 25/2 και ώρα 13:00 στην πλ. Ελευθερίας, για την απόσυρση του νόμου Κεραμέως-Χρυσοχοϊδη και την καταδίκη του αυταρχισμού και της αστυνομοκρατίας στα Πανεπιστήμια.  

                          

H μαζική αντίδραση Εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ απέναντι στην αξιολόγηση προκαλεί πανικό στο Υπουργείο Παιδείας

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

aksiologhsh-upallhlwn

Η συλλογική, συντεταγμένη και μαζική συμμετοχή Εκπαιδευτικών, Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού προσωπικού στην Απεργία-Αποχή από την αξιολόγηση σχολικών μονάδων τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο έχει θορυβήσει και έχει προκαλέσει πανικό και φόβο στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Αυτό υποδηλώνεται από τις νέες «ενημερωτικές» τηλεδιασκέψεις του ΥΠΑΙΘ με σκοπό να εκφοβίσουν τους διευθυντές/ντριες και προϊσταμένους/ες των σχολικών μονάδων, ώστε να ανατρέψουν τις νόμιμες αγωνιστικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.

Η Υπουργός Παιδείας, εξάλλου, μας έχει συνηθίσει για τον αυταρχισμό της, την αντιδημοκρατική της στάση, την έλλειψη στοιχειώδους διαλόγου με τις Ομοσπονδίες και κυρίως με τη σωρεία των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων σε όλο το φάσμα της Εκπαίδευσης.

Καταγγέλλουμε την επιχειρούμενη τρομοκράτηση των συναδέλφων, τις απειλές και τον εκφοβισμό που έστησε η ηγεσία του Υπ. Παιδείας και δηλώνουμε σε κάθε τόνο πως οι εκπαιδευτικοί δεν τρομοκρατούνται, ούτε εκβιάζονται.

Οι εκπαιδευτικοί, που κρατούν όρθιο το Δημόσιο Σχολείο, θα συνεχίσουν αταλάντευτα τον νόμιμο και δίκαιο αγώνα απέναντι σε μια αξιολόγηση που ιδιωτικοποιεί τον βασικό πυρήνα της εκπαίδευσης και κατηγοριοποιεί σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος»

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ν. Καζαντζάκης»

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Φαιστός»

ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δομήνικος Θεοτοκόπουλος

Διεύθυνση: Τίτου Γεωργιάδη & Γερωνυμάκη, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Τηλ. & Fax. 2810227341
Ώρες λειτουργίας 18:00-20:00 καθημερινές